Marttyyrivetäytymiset

FO110K

Banned
Normimeininkiä. Oksettavia toikkeja, jotka on alkanu hävettää ja ahdistaa oikeasti joitakuita.
Niin, paino sanalla normi. Tosin se että muutamaa ei ole uudet kasvot kiinostaneet niin ihan sama mulle, näin on tällä foralla aina ollut, kaikkia ei voi miellyttää.

Harmi jos Haikki & Tim vetäytyy kuitenkin, omasta mielestä 2 hyvää tyyppiä on kyseessä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Olen huomannut että täällä on hahmoja, jotka vasta viime viikkoina ovat postanneet "piikkejä". Sitä ennen ovat olleet vuoden täysin harmittomia. Mistähän se sitten johtuu?:rolleyes: Onko tämä nyt sitä tason romahtamista?
Minä varmaan oon yksi esimerkki? Vai johtuuko se kenties siitä, että yleensä vietän radiohiljaisuutta? :alppu: No miten vaan, suht rauhallisesti tänne on tullut kyllä postailtua, vaikkakin tämä vapaan keskustelu kiinnostaa ehkä eniten.:)

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Minä en marttyyrivetäydy, mutta pistän paremmaksi. Mulla on yksi wannabemarttyyri asunut alivuokralaisena. Ei ole sukua, en edes tunne sitä, mutta silti lesoan. Sori. Sanoin just sen vuokrasopimuksen irti. Sanoin, että nyt poika laitat sun money missä sun mouth on ja vetäydyt. Silleen marttyyrimäisesti. Tiedät varmaan.

Tossa se pakkaa kamojaan. Ja itkee. Varmaan homo on. Sais joku kaasuttaa, perkele.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Minä en marttyyrivetäydy, mutta pistän paremmaksi. Mulla on yksi wannabemarttyyri asunut alivuokralaisena. Ei ole sukua, en edes tunne sitä, mutta silti lesoan. Sori. Sanoin just sen vuokrasopimuksen irti. Sanoin, että nyt poika laitat sun money missä sun mouth on ja vetäydyt. Silleen marttyyrimäisesti. Tiedät varmaan.

Tossa se pakkaa kamojaan. Ja itkee. Varmaan homo on. Sais joku kaasuttaa, perkele.
Oot oikeesti heittämässä jotakuta ulos? :)

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Oot oikeesti heittämässä jotakuta ulos? :)
Katotaan kun tästä selviän. Tiedä vaikka itse olisin pihalla. Saattaa myös olla, että ylempi on ihan Mehenä kirjoitettu. Huominen on päivä uus.

Missä helvetissä se kännitopic nyt oli..?

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Pistin viestin sille tyypille joka arkisin käyttää mun pankkikorttia ja passia. Äsken tuli vastaus:

Vittu sulla oo mitään alivuokralaista ollu ikinä. Jätkä rupee ihan juoppohulluks heti kun muija on yhden illan poissa. Nyt nukkumaan siitä ja sassiin.

markoj

Custom User
Tarkoitus olisi suorittaa määrämittainen marttyyrivetäytyminen takamaastoon. Olen vielä kahden vaiheilla toiminko kaikkien parasta ajatellen ja jätän sättikoneen matkasta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuli tästä ketjusta mieleen, että kun joku kirjoittaa siguainesta sisältävän viestin niin sitä ei välttämättä laiteta siguksi vaan viljellään enemmän ja vähemmän sopivissa yhteyksissä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tuli tästä ketjusta mieleen, että kun joku kirjoittaa siguainesta sisältävän viestin niin sitä ei välttämättä laiteta siguksi vaan viljellään enemmän ja vähemmän sopivissa yhteyksissä.
(esim.) Kojootti määrätty.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kerran, kesken yhdynnän, sain haukut, ja suoritin marttyyrivetäytymisen.