Örfil
Guest
Teen marttyyripalautumisen! Kehoni vaatii forumia.
Tuu tänää takas. Saat kynpin!Martyyrivetäydyn. Turha pyytää takaisin ennen huomista.
"Ei se tunnu yhtä syvällä kun Jarkon kanssa"Miten suoritetaan marttyyrivetäytyminen naisesta? Ja mikä voisi olla pätevä syy kyseisen tapaiseen vetäytymiseen?
Kaada kaikki paska omaan niskaasi ja sano, jotta sinulla on lisäksi paha olla.Miten suoritetaan marttyyrivetäytyminen naisesta? Ja mikä voisi olla pätevä syy kyseisen tapaiseen vetäytymiseen?
Itse ehkä sanoisin että hyi saatana, ahdistaa nyt oikeasti.Kaada kaikki paska omaan niskaasi ja sano, jotta sinulla on lisäksi paha olla.
En enää pane täällä, koska panojani vääristellään kännissä. Kaikki suorittamani nussimisliikkeet pyydän pyyhkimään muistista. Polta myös valokuvani.Miten suoritetaan marttyyrivetäytyminen naisesta? Ja mikä voisi olla pätevä syy kyseisen tapaiseen vetäytymiseen?
Itse ehkä sanoisin että hyi saatana, ahdistaa nyt oikeasti.
Tuohan on kuin suoraan mun päiväkirjasta.En enää pane täällä, koska panojani vääristellään kännissä. Kaikki suorittamani nussimisliikkeet pyydän pyyhkimään muistista. Polta myös valokuvani.
Sieltähän Mehe kaikki juttunsa onkii.Tuohan on kuin suoraan mun päiväkirjasta.
Veikkaan ettei ihan kaikkia...Sieltähän Mehe kaikki juttunsa onkii.
Mutta mistä taikapussista kaivat Dompparin fanikuvat?Veikkaan ettei ihan kaikkia...
Mutta mistä taikapussista kaivat Dompparin fanikuvat?
Parempi?Tuli tästä ketjusta mieleen, että kun joku kirjoittaa siguainesta sisältävän viestin niin sitä ei välttämättä laiteta siguksi vaan viljellään enemmän ja vähemmän sopivissa yhteyksissä.
Juu. Noin on aika hyvä. Vielä fonttikokoa pienemmäksi niin aina vaan paranee. Ja jos ei olisi tuollainen quote-mallinen sigu niin toimisi hyvin sen sigun muuttaminen linkiksi alkuperäiseen viestiin. Siis tolleen kuin olen itse siguttanut Mehen viestin.Parempi?
Tuossa on vain se potentiaalinen ongelma, että sigutekstin alkuperäinen luoja saattaa inhaloida palkokasvin ja kadottaa koko viestin bittiavaruuteen. Tässä tapauksessa perinteisin keinoin lainattu viesti on jälkipolville turvassa.sigun muuttaminen linkiksi alkuperäiseen viestiin
Niin no joo. Mutta eikös se linkki jää kuitenkin talteen vaikkei toimisikaan. Eli laittaa sen tekstin linkiksi kuten olen Mehen "kellontarkka" -lainauksen laittanut.Tuossa on vain se potentiaalinen ongelma, että sigutekstin alkuperäinen luoja saattaa inhaloida palkokasvin ja kadottaa koko viestin bittiavaruuteen. Tässä tapauksessa perinteisin keinoin lainattu viesti on jälkipolville turvassa.
NO VOISIN VETÄYTYÄ!!!Tänne voi ilmoittaa kaikki marttyyrivetäytymiset.
voi vitun FLLLLUPS..."Ei se tunnu yhtä syvällä kun Jarkon kanssa"
*FLLLUPS*