Marttyyrivetäytymiset

Örfil

Guest
Teen marttyyripalautumisen! Kehoni vaatii forumia.

Mangelo

Well-known member
Martyyrivetäydyn. Turha pyytää takaisin ennen huomista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Miten suoritetaan marttyyrivetäytyminen naisesta? Ja mikä voisi olla pätevä syy kyseisen tapaiseen vetäytymiseen?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Miten suoritetaan marttyyrivetäytyminen naisesta? Ja mikä voisi olla pätevä syy kyseisen tapaiseen vetäytymiseen?
En enää pane täällä, koska panojani vääristellään kännissä. Kaikki suorittamani nussimisliikkeet pyydän pyyhkimään muistista. Polta myös valokuvani.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juu. Noin on aika hyvä. Vielä fonttikokoa pienemmäksi niin aina vaan paranee. Ja jos ei olisi tuollainen quote-mallinen sigu niin toimisi hyvin sen sigun muuttaminen linkiksi alkuperäiseen viestiin. Siis tolleen kuin olen itse siguttanut Mehen viestin.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
sigun muuttaminen linkiksi alkuperäiseen viestiin
Tuossa on vain se potentiaalinen ongelma, että sigutekstin alkuperäinen luoja saattaa inhaloida palkokasvin ja kadottaa koko viestin bittiavaruuteen. Tässä tapauksessa perinteisin keinoin lainattu viesti on jälkipolville turvassa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuossa on vain se potentiaalinen ongelma, että sigutekstin alkuperäinen luoja saattaa inhaloida palkokasvin ja kadottaa koko viestin bittiavaruuteen. Tässä tapauksessa perinteisin keinoin lainattu viesti on jälkipolville turvassa.
Niin no joo. Mutta eikös se linkki jää kuitenkin talteen vaikkei toimisikaan. Eli laittaa sen tekstin linkiksi kuten olen Mehen "kellontarkka" -lainauksen laittanut.