Marttyyrivetäytymiset

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Anteeksi ja se johtuu siitä.. en haluaisi puhua siitä, mutta luotan, että kukaan ala pilkkaamaan. Olen... olen kehitysvammainen ja siksi en tiedä kaikkia asioita ja siksi kysyin.
F1-forumilaiset on tunnettuja siitä, että kehitysvammaisia pilkataan räikein sanankääntein ja julkeasti sormella osoitellen.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Onko? Voi ei, kohta saan siis kuulla pilkkaamista, kiitos, kun kerroit etukäteen. Olisi pitänyt pitää iso suuni kiinni. Luulin, että ei aleta pilkkaamaan, koska tämä näytti hyvältä paikalta jossa ei pilkata, mutta olinkin väärässä. Olen toope.:wall:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Onko? Voi ei, kohta saan siis kuulla pilkkaamista, kiitos, kun kerroit etukäteen. Olisi pitänyt pitää iso suuni kiinni. Luulin, että ei aleta pilkkaamaan, koska tämä näytti hyvältä paikalta jossa ei pilkata, mutta olinkin väärässä. Olen toope.:wall:
Ei, Dear Alber tuossa sovelsi ironiana tunnettua retorista keinoa. Lisää tietoja täältä.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Juu mokasit, mutta eise mitään. Pikkuinen neuvo: Mieti ennekuin sanot.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Juu mokasit, mutta eise mitään. Pikkuinen neuvo: Mieti ennekuin sanot.
Kerran Alpun kanssa mentiin Kultaseen Apinaan jo ihan aamusta sunnuntaina. Sovittiin, että mietitään etukäteen kaikki sanomiset ja sanotaan vaan ne asiat mitkä tuntuu fiksuilta hetken harkinnankin jälkeen. Pilkkuun asti istuttiin, vedettiin kaljaa kuin sienet ja näkäräisiä kuin kengurut eikä koko iltana sanaakaan sanottu.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kannattaa olla varuillaan. Meillä oli semmonen pyörituoli-Pietari täällä, mutta se vedettiin heti ensimmäiseksi köysillä kattoon killumaan, TUOLEINEEN! Mutta ihan tyytyväisenä se sieltäkin naputteli menemään.

Tarkkana vaan, turvaa selusta ja hanki apujoukkoja tarvittaessa. Moderaattoreiden "kavereiksi" soluttautuminen auttaa myös.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tällä foorumilla tuo miettiminen ennen sanomista on harvinaista, suorastaan poikkeuksellista.