Marttyyrivetäytymiset

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Anteeksi ja se johtuu siitä.. en haluaisi puhua siitä, mutta luotan, että kukaan ala pilkkaamaan. Olen... olen kehitysvammainen ja siksi en tiedä kaikkia asioita ja siksi kysyin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Anteeksi ja se johtuu siitä.. en haluaisi puhua siitä, mutta luotan, että kukaan ala pilkkaamaan. Olen... olen kehitysvammainen ja siksi en tiedä kaikkia asioita ja siksi kysyin.
Ihan hyvä kun selvensit asian. Avoimuus kannattaa.:)

Ja kyllähän täällä ainakin joillakin riittää kärsivällisyyttä vastata.

Juu eikä ole mikään pakko tosiaan lähteä...ellei tule banjoa eli bannia. Eikä sitä varmaan sinulle ole tulossakaan.

Lumipallo

Well-known member
En nyt ole ihan kauhian hyvin perillä Vettel-fanista, hänen täällä kärsimistään vääryyksistä tai hänen muille aiheuttamista kärsimyksistä, mutta...

Sen vähän perusteella mitä olen hänen viesteihinsä törmännyt niin minulle tulee hahmosta mieleen sellainen lutunen, pörröinen orava joka sinkoilee ympäri foorumia postailemassa viestejä ja piilottelemassa pähkinöitä. Tuhisten. On ne niin ihania ne oravat, tulee niin hyvä mieli niistä :).

Hei älä mee Vettel-fani :(! Mullon pähkinöitä, tui tui tui...

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Sen vähän perusteella mitä olen hänen viesteihinsä törmännyt niin minulle tulee hahmosta mieleen sellainen lutunen, pörröinen orava joka sinkoilee ympäri foorumia postailemassa viestejä ja piilottelemassa pähkinöitä. Tuhisten. On ne niin ihania ne oravat, tulee niin hyvä mieli niistä :).
Näin.

markoj

Custom User
Komppailua kolmannella, mutta taidan silti marttyyrivetäytyä.