FW08
Registered User of Talent
Väitän, että täällä on ainakin kuusiT: Neljänneksi eniten postauksia, neljänneksi vähiten asiaa
Väitän, että täällä on ainakin kuusiT: Neljänneksi eniten postauksia, neljänneksi vähiten asiaa
Mitä tarkoittaa sekoilu? Entä mitä tarkoittaa närää?En kyllä tajua että mitä närää toi vois herättää... Vapaa on ihan täynnä sekoilua ja sekoilijoita muutenkin..
Voi éi nyt teen taas viestin, olen 15-vuotta, kohta 16.Moon alkanut epäillä, että Vettel-fani ei ole vielä 15 vuottakaan...
:alppu:Mitä tarkoittaa sekoilu? Entä mitä tarkoittaa närää?
Kuka vapautui?
Mites sun ikäisellä voi olla vielä noin kova kyselyvimma. Ei siis millään pahalla..Voi éi nyt teen taas viestin, olen 15-vuotta, kohta 16.
F1-forum on tunnetusti omituisten otusten kerho.Anteeksi ja se johtuu siitä.. en haluaisi puhua siitä, mutta luotan, että kukaan ala pilkkaamaan. Olen... olen kehitysvammainen ja siksi en tiedä kaikkia asioita ja siksi kysyin.
Ihan hyvä kun selvensit asian. Avoimuus kannattaa.Anteeksi ja se johtuu siitä.. en haluaisi puhua siitä, mutta luotan, että kukaan ala pilkkaamaan. Olen... olen kehitysvammainen ja siksi en tiedä kaikkia asioita ja siksi kysyin.
Sitä, että kun ihmisiä aletaan tutkimaan tarkemmin, niin heistä paljastuu yhtä ellei toista.Mitä tuolla meinaat?
:frown:Mene ja tiedä, että onko tämä martyyrivetäytyminen, mutta jos on niin on, no kuitenkin moikka.
Näin.Sen vähän perusteella mitä olen hänen viesteihinsä törmännyt niin minulle tulee hahmosta mieleen sellainen lutunen, pörröinen orava joka sinkoilee ympäri foorumia postailemassa viestejä ja piilottelemassa pähkinöitä. Tuhisten. On ne niin ihania ne oravat, tulee niin hyvä mieli niistä .
Taas? Kui ny?Komppailua kolmannella, mutta taidan silti marttyyrivetäytyä.