Marttyyrivetäytymiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
VF!!! Älä ny suutu! Oikeesti. Anteeks. Kaikki täällä tietää, että se oli leikkiä, koska Pyryfillä ei voi olla mitään suhdetta. Kaikki tietää sen. Ihan kaikki. En viitsi kertoa enempää miksi ei voi olla, mutta huhhuh.

Yleisesti ottaen voisin kaikille foorumisteille suositella sitä kuuluisaa huumorintajun hankkimista. Sillä pääsee jo pitkälle. :thumbup:

Mistä sitä saa ja mimmoisissa yksiköissä sitä annostellaan?

Emmätiiä. Mutta siihen huumorintajuun on vastalääke ja se myydään tämmösissä astioissa:

viinapullo.jpg

VF!!! Älä ny suutu! Oikeesti. Anteeks. Kaikki täällä tietää, että se oli leikkiä, koska Pyryfillä ei voi olla mitään suhdetta. Kaikki tietää sen. Ihan kaikki. En viitsi kertoa enempää miksi ei voi olla, mutta huhhuh.

No suutuin jo, mutta.. se vaan ärsyttää. Mutta mäpä kostan ny kaikille jotka sitä väittävät jatkossa.

Mulla tuo nimenomaan lisää sitä huumorintajua. :thumbup:

Tuo toimii yleisesti foorumilla toisin päin kuin tuolla "oikeassa maailmassa".

No suutuin jo, mutta.. se vaan ärsyttää. Mutta mäpä kostan ny kaikille jotka sitä väittävät jatkossa.

Tahdon onnitella hahmoa Piriaasi 100:asin euron suuruisesta rikastumisesta.

Onnea.

Jos epäonnistuu marttyyrivetäytymisessä, niin kutsutaanko häntä amarttyyrivetäytyjäksi?

Joo eli mulle riitti about pari vuotta F1-Forumilla. Kiitos vaan kaikille paskasta mitä ootte suoltanu mulle ja pitäkää hauskaa.