Joppe_001
Well-known member
Jaaha, eiköhän pistetä tällekin poppoolle toikki pystyyn. Talousvaikeudet lienevät melko vakavia, koska Glock oli pakko potkia pihalle, vaikkei kumpikaan osapuoli olisi kommenteista päätellen tätä halunnut. No nyt mennään sitten kahden tulokasmaksukuskin voimin. Saa nähdä mitä tästäkin tulee, viime vuonna Charles Pic yllätti erittäin positiivisesti. Ainakin päälle päin Chilton ja Razia vaikuttavat aika perus GP2 jyriltä.
MR02 on tosiaan tälle tallille vasta ensimmäinen tuulitunnelissa syntynyt auto. Viime vuoden kärry oli alkujaan vielä pelkällä CFD:llä kehitetty raakile, jota sitten kauden aikana paranneltiin McLarenin tuulitunnelissa. Sama yhteistyö jatkuu myös tänä vuonna, minkä lisäksi autoon on tungettu myös Williamsilta hankittu KERS. Muodoiltaan Marussia eroaa aika selkeästi muista autoista. Nokka on matala, peräpää näyttää todella pitkältä (en ole nähnyt vielä vertailukuvia sivuprofiileista) ja kaikenlaiset aerodynaamiset hienoudet tuntuvat puuttuvan. Auto on kaikin puolin selkeä jatkumo viime vuoden autosta, mikä tuntuu järkevältä ajatellen ensi kaudelle tulevia muutoksia. Pienen tallin ei kannata tuhlata tolkuttomasti resursseja vain vuodeksi käyttöön tulevaan konseptiin.
Tavoitteet lienevät selkeästi Caterhamin päihittämisessä. Keskikastin vauhtiin ei ainakaan Jerezin perusteella ole mitään asiaa. Ehtivät kuitenkin vihreiden autojen vauhtiin jo viime vuonna aika hyvin, vaikka KERS puuttuikin. Toivottavasti rahat riittävät auton kehittämiseen kauden aikana. Niin ja Pat Symondskin nähtäneen varikkomuurilla tällä kaudella, kun miehen crashgate-banni päättyi.
MR02 on tosiaan tälle tallille vasta ensimmäinen tuulitunnelissa syntynyt auto. Viime vuoden kärry oli alkujaan vielä pelkällä CFD:llä kehitetty raakile, jota sitten kauden aikana paranneltiin McLarenin tuulitunnelissa. Sama yhteistyö jatkuu myös tänä vuonna, minkä lisäksi autoon on tungettu myös Williamsilta hankittu KERS. Muodoiltaan Marussia eroaa aika selkeästi muista autoista. Nokka on matala, peräpää näyttää todella pitkältä (en ole nähnyt vielä vertailukuvia sivuprofiileista) ja kaikenlaiset aerodynaamiset hienoudet tuntuvat puuttuvan. Auto on kaikin puolin selkeä jatkumo viime vuoden autosta, mikä tuntuu järkevältä ajatellen ensi kaudelle tulevia muutoksia. Pienen tallin ei kannata tuhlata tolkuttomasti resursseja vain vuodeksi käyttöön tulevaan konseptiin.
Tavoitteet lienevät selkeästi Caterhamin päihittämisessä. Keskikastin vauhtiin ei ainakaan Jerezin perusteella ole mitään asiaa. Ehtivät kuitenkin vihreiden autojen vauhtiin jo viime vuonna aika hyvin, vaikka KERS puuttuikin. Toivottavasti rahat riittävät auton kehittämiseen kauden aikana. Niin ja Pat Symondskin nähtäneen varikkomuurilla tällä kaudella, kun miehen crashgate-banni päättyi.