Miss Piggy
Schufosa
Et ole Miss Piggy, mutta aika hyvin sä mun puolesta vastasit. Ja samaten mä voisin lainata sua siinäkin, että mä olen myös hyvin pahoillani, etten harjoita enää ihmispalvontaa Schumin jälkeen.IJV sanoi:Vaikken ole Miss Piggy niin sanonpa vain sen, että tiimille arvokkaampi on se, kumpi tuo enemmän pisteitä tallille. Se voi ihan yhtä hyvin olla Massakin, joten siksi ainakin mulle on se ja sama kumpi tuo pisteet sille Oikealle tallille.
ps. en ole Todt enkä Montezemolo, tuskin Miss Piggykään
Enhän mä ole sanonut mitään siitä, ettenkö kannattais Kimiä. Siis kannatan Kimiä ja Massaa molempia, mutten fanita kumpaakaan. Luulenpa meinaan, ettei ole mun kannattamisestani kiinni kummankaan herran menestys. Jos voisin ihan vaan valitsemalla kumpaa kannatan varmistaa mestaruuden jommale kummalle, niin eihän siinä sitten mitään, mutta kun en taida voida. Toivon siis menestystä molemmille ihan samallai. Tai sanotaan näin päin, että kummankaan menestys ei mua harmita.:wink:
Mutta ei noista jätkistä ole Schumiksi Schumin paikalle mun fanituskuviossani.
Ja vielä Troy McLurelle... Sanoit, että pelkkä Ferrarin kannattaminen on latteaa. Niin onkin. Hetken jo harkitsin, etten kattele enää formuloita lain, kun Schumi lopettaa, mutta totesin, etten varmaan pääse siitä tavasta eroon, joten mennään sitten näin. Toi sana lattea kyllä kuvaa aika osuvasti mun tunnelmiani, vaikka kausi on taas alkamassa. Ehkä se siitä, tai sitten ei.
Viimeksi muokattu: