Massa vs. Räikkönen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Miss Piggy

Schufosa
IJV sanoi:
Vaikken ole Miss Piggy niin sanonpa vain sen, että tiimille arvokkaampi on se, kumpi tuo enemmän pisteitä tallille. Se voi ihan yhtä hyvin olla Massakin, joten siksi ainakin mulle on se ja sama kumpi tuo pisteet sille Oikealle tallille.

ps. en ole Todt enkä Montezemolo, tuskin Miss Piggykään :D
Et ole Miss Piggy, mutta aika hyvin sä mun puolesta vastasit. Ja samaten mä voisin lainata sua siinäkin, että mä olen myös hyvin pahoillani, etten harjoita enää ihmispalvontaa Schumin jälkeen.:D

Enhän mä ole sanonut mitään siitä, ettenkö kannattais Kimiä. Siis kannatan Kimiä ja Massaa molempia, mutten fanita kumpaakaan. Luulenpa meinaan, ettei ole mun kannattamisestani kiinni kummankaan herran menestys. Jos voisin ihan vaan valitsemalla kumpaa kannatan varmistaa mestaruuden jommale kummalle, niin eihän siinä sitten mitään, mutta kun en taida voida. Toivon siis menestystä molemmille ihan samallai. Tai sanotaan näin päin, että kummankaan menestys ei mua harmita.:wink:

Mutta ei noista jätkistä ole Schumiksi Schumin paikalle mun fanituskuviossani.:rolleyes:

Ja vielä Troy McLurelle... Sanoit, että pelkkä Ferrarin kannattaminen on latteaa. Niin onkin. Hetken jo harkitsin, etten kattele enää formuloita lain, kun Schumi lopettaa, mutta totesin, etten varmaan pääse siitä tavasta eroon, joten mennään sitten näin. Toi sana lattea kyllä kuvaa aika osuvasti mun tunnelmiani, vaikka kausi on taas alkamassa. Ehkä se siitä, tai sitten ei.

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Jaa-a. Massa on kyllä varmasti kovassa vedossa tällä kaudella. Kaveri paransi kyllä huikein askelin viime vuonna kauden edetessä ja varmasti tänä vuonna jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi. Kimi saa kyllä panna parastaan jos meinaa Massan lyödä.

R.Rosset

Well-known member
Asiahan on nyt niin että Kimi ei voi hävitä Massalle. Massa on mielestäni aivan liian pehmeä ollakseen kunnon kilpa-autoilija.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
R.Rosset sanoi:
Asiahan on nyt niin että Kimi ei voi hävitä Massalle. Massa on mielestäni aivan liian pehmeä ollakseen kunnon kilpa-autoilija.
Massalla on ollu hyvä mäihä kun ei ole soittanut sulle, romahtaisi itsetunto ja -luottamus saman tien.

Formula1Fan

Well-known member
Revolt sanoi:
A) Kyseessä on Frank Montagny

B) Miten se liittyy tähän topikkiin? (Massa vs. Räikkönen)

C) Opettelisit kirjoittamaan
F) Se liittyy tähän topikkiin, koska vertailu käytiin testien perusteella.
U) Osaan jo kirjoittaa.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitäs se Todtin hamsteri nyt siellä voivottelee että Massa on aliarvostetuin kuski forkuissa?:doubtful:

Maksais kuskimiehen palkkaa sille sitten.:eek: :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Montagnyn testaamisesta vielä sen verran, että kaveri tipahti Rellun listoilta pois, kun meni valitsemaan Alonsolle ja Siankallolle täysin väärät seokset yhteen kisaan (ainakin).:ahem:

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Sijainti
Savonlinna
Räikkönen laittaa Massaa ihan 6-0. Tästä ei ole epäilystäkään. :ahem:

fan1

Well-known member
Täytyi oikein tulla tänne forumiin vilaseen, millainen panikointi immeisillä meneillään Räikkösen suhteen.

Mies joka on enemmän tai vähemmän niputtanut tallikaverinsa aikaisemmissa talleissa joutuisikin nyt tilanteeseen jossa ei aikaisemmin ole ollut.
Eli olisi tallin se hitaampi kuski.
Jo ajatuskin tuntuu oudolta. Miten Räkä siinä tilanteessa toimisi?!?
Kallion kuppiloista miestä ei ainakaan löytäisi.
Jos kauden alussa tilanne olisikin tämä, niin Massan kannattaa ottaa siitä kaikki ilo irti, sillä se ilo tulee kestämään vain hetkisen. :ahem:

ON HYVÄ EROTTUA MASSASTA:idea:

Slimedge

Well-known member
Sijainti
SuomiFinland
vähä tuntuu toi Massa olevan sellanen liika ailahteleva kuski, voi mennä väliin pirun kovaa mut loppupeleis tietynlainen tasaisuus puuttuu. Räikkönen menee aina kovaa, tai ainaki niin kovaa ku autosta vaan irtoo ja vähä yli eikä sitä pahemmin kiinnosta paineet! Ehkä siinä piilee kuskien palkkapussien eron suuruus. Kukas formula tietäjä siitä joskus sanoikaan että Massa on liika "pehmee" kuljettaja, ku ekan voittonsa jälkeen itkeskeli podiumilla:wink: Voihan massa tietysti yllättää ja pätkiä kimin, mitä kyllä toodella vahvasti epäilen. Ekas kisas kimin todellinen vauhti nähdään, massan vauhti nähtiin jo testeis:ahem:

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Formula1Fan sanoi:
U) Osaan jo kirjoittaa.
Lisätään tohon vielä;
L) Kyllä siitä sun tekstistä ihan selvän sai, vaikka Revoltilla ilmeisiä vaikeuksia olikin.

Ja asiaakin. Jos pelkkiä aikoja katsoo, niin toki saattaa pelonsekaisia tunteita herätä. Mutta tuo Kimin lausunto kyllä rauhoittaa kummasti.
Tuskin tässä vaiheessa kannattaa olla turhan huolissaan, sitten vasta, jos muutaman kisan jälkeen ero on samaa luokkaa, mitä se testeissä on ollut. Ja vielä tuossa järjestyksessä.
Mutta tuskin sentään.
Minä ainakin nukun yöni rauhassa.

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Slimedge sanoi:
vähä tuntuu toi Massa olevan sellanen liika ailahteleva kuski, voi mennä väliin pirun kovaa mut loppupeleis tietynlainen tasaisuus puuttuu. Räikkönen menee aina kovaa, tai ainaki niin kovaa ku autosta vaan irtoo ja vähä yli eikä sitä pahemmin kiinnosta paineet! Ehkä siinä piilee kuskien palkkapussien eron suuruus. Kukas formula tietäjä siitä joskus sanoikaan että Massa on liika "pehmee" kuljettaja, ku ekan voittonsa jälkeen itkeskeli podiumilla:wink: Voihan massa tietysti yllättää ja pätkiä kimin, mitä kyllä toodella vahvasti epäilen. Ekas kisas kimin todellinen vauhti nähdään, massan vauhti nähtiin jo testeis:ahem:
Ja tämän teorian selittää myös viimekaudella tapahtuneet aika-ajo lipsahdukset kuten:
Joten: Heh, Massa. Miten tollanen muka Kimin vois lyödä? :thumbdown :thumbdown Siis mikäli Kimillä ei oo paha päivä. :doubtful: :doubtful: Kimi vie, muut vikisee!

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
IceManFani sanoi:
Ja tämän teorian selittää myös viimekaudella tapahtuneet aika-ajo lipsahdukset kuten: Joten: Heh, Massa. Miten tollanen muka Kimin vois lyödä? :thumbdown :thumbdown Siis mikäli Kimillä ei oo paha päivä. :doubtful: :doubtful: Kimi vie, muut vikisee!
Kimihän ei ole ikuna eikä ikuna tulekaan lipsauttamaan aika-ajoissa! :ahem:

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
IJV sanoi:
Kimihän ei ole ikuna eikä ikuna tulekaan lipsauttamaan aika-ajoissa! :ahem:
Niin, no onhan kimikin lipsautellu aika- ajoissa, mutta vaan kerran niin, että ei voinu jatkaa. Ja viimevuoden Bahrainissa se ei ollu Kimin vika, vaan McLaren "Oho, hajos!" Mercedeksen. Ei tule kyllä lipsautteleen aika- ajoissa.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Formula1Fan sanoi:
U) Osaan jo kirjoittaa.
Montagnyn on väitetty olevan Heikkiä nopeampi etupäässä samassa tallissa vietetyn Nissan World Series -kauden (2003) takia, ei testien.

jarpola

Well-known member
Eiköhän ero Massan ja Kimin välillä näy jo palkkapussissa. 35 milj. $ kakkoskuskille? Aika hiljaista. Kimi on Ferrarin ykköskuski, sen verran kallis mies ja "sijoituksesta" täytyy pitää huolta.

Mielestäni turhaa vaatia, että Kimi päihittää Massan ekassa kisassa 6-0 ja muut 100-0. Olisihan se hienoa, mutta päät kannattaa pitää kylminä. Niinkuin Kimi tekee. Maltetaan ny vielä reilu viikko!

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Pitää muistaa että Massa oli viime kaudella ekaa kertaa mukana kärkipään kahinoissa. Paineet ja huomioarvo ovat silloin koko lailla eri luokkaa ja niitä on opittava käsittelemään. Alkukaudesta tuli noita traagisia virheitä, mutta kauden puolen välin jälkeen alkoi suorituksiin tulemaan tasaisuutta ja varmuutta. Enalkukauden 2006 perusteella pitäisi Massaa kovinkaan kummoisena kuskina, mutta loppukausi tuli vakuuttavammin. Tietysti Ferrarin autokin parani radikaalisti tuossa kohtaa, mutta varmaan on joku yhteys vaikeasti ajettavan auton ja ajovirheiden välillä.

Muistetaan että kun Kimi ajoi 2003 kärjessä niin silloin meno oli juuri virhealteinta, aika-ajoissa tuli mokkia muistaakseni Melbournessa, Barcelonassa ja Montrealissa, mutta taas loppukausi meni Kimilläkin erinomaisen mainiosti. Ja saman tendenssin on voinut havaita likimain kaikilla kuskeilla kun ovat ekaa kertaa saaneet alle todella kilpailukykyisen auton.

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
IJV sanoi:
Kivahan se monille on, että Kimistä on kohistu paljon. Harmi, että pelkällä kohinalla ei pisteitä tule. Edelleenkään mua ei kiinnosta kohina vaan tulokset Ferrarin pistepottiin. Joten edelleen ihan sama kumpi ne huippupisteet tuo.
Kimiä me kannatetaan, eikä Ferraria.. :idea:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.