Massa vs. Räikkönen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vice

Reality bites
Tulevalla kaudella toivon Massan menestyvän Kimiä paremmin, mutta enpä hänellekään niin kovin hyvää toivo, suosikit ovat jossain ihan muualla kuin Ferrarilla :dunno:

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Miss Piggy sanoi:
Enhän mä ole sanonut mitään siitä, ettenkö kannattais Kimiä. Siis kannatan Kimiä ja Massaa molempia, mutten fanita kumpaakaan.
Kiitos, on kuultu jo.. Ei mekään täällä millään nukeilla leikitä. :idea:

Tämän miehenkö Massa voittaa? HEH

Viimeksi muokattu:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Miss Piggy sanoi:
Et ole Miss Piggy, mutta aika hyvin sä mun puolesta vastasit. Ja samaten mä voisin lainata sua siinäkin, että mä olen myös hyvin pahoillani, etten harjoita enää ihmispalvontaa Schumin jälkeen.:D

Enhän mä ole sanonut mitään siitä, ettenkö kannattais Kimiä. Siis kannatan Kimiä ja Massaa molempia, mutten fanita kumpaakaan. Luulenpa meinaan, ettei ole mun kannattamisestani kiinni kummankaan herran menestys. Jos voisin ihan vaan valitsemalla kumpaa kannatan varmistaa mestaruuden jommale kummalle, niin eihän siinä sitten mitään, mutta kun en taida voida. Toivon siis menestystä molemmille ihan samallai. Tai sanotaan näin päin, että kummankaan menestys ei mua harmita.:wink:

Mutta ei noista jätkistä ole Schumiksi Schumin paikalle mun fanituskuviossani.:rolleyes:

Ja vielä Troy McLurelle... Sanoit, että pelkkä Ferrarin kannattaminen on latteaa. Niin onkin. Hetken jo harkitsin, etten kattele enää formuloita lain, kun Schumi lopettaa, mutta totesin, etten varmaan pääse siitä tavasta eroon, joten mennään sitten näin. Toi sana lattea kyllä kuvaa aika osuvasti mun tunnelmiani, vaikka kausi on taas alkamassa. Ehkä se siitä, tai sitten ei.
Minäpä uskon, että Kimi saattaa valloittaa sydämesi ajosuorituksillaan, jotka ovat Ferrarin parhaaksi. Aasinsilta tallista kuljettajaan - joka tallille tekee hyvää - ei ole pitkä. :thumbup:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
fan1 sanoi:
Täytyi oikein tulla tänne forumiin vilaseen, millainen panikointi immeisillä meneillään Räikkösen suhteen.

Mies joka on enemmän tai vähemmän niputtanut tallikaverinsa aikaisemmissa talleissa joutuisikin nyt tilanteeseen jossa ei aikaisemmin ole ollut.
Eli olisi tallin se hitaampi kuski.
Jo ajatuskin tuntuu oudolta. Miten Räkä siinä tilanteessa toimisi?!?
Kallion kuppiloista miestä ei ainakaan löytäisi.
Jos kauden alussa tilanne olisikin tämä, niin Massan kannattaa ottaa siitä kaikki ilo irti, sillä se ilo tulee kestämään vain hetkisen. :ahem:

ON HYVÄ EROTTUA MASSASTA:idea:

Panikointi? Missä?

Jeanlean

Well-known member
Onhan De la Rosakin ollut todella usein kärjessä testeissä ja jopa vetänyt huippuaikoja, mutta entäs sitten kisoissa...eipä kovin kummoinen ollut...todellakin testaus ja kisat ovat täysin erinlaisia asioita... eipä Massan kärkipaikoilla kauheasti merkitystä ole.

Mikko_A

Työtön.
Voi kauhea paikka ko joku massa on ollu nopeampi testeissä :D

Tossahan kimi melkein möläytti että eri ohjelmalla ajaneet..

Eiköhän tässäki käy niin että kun aletaan kisaamaan niin räikkönen täräyttää aika -ajoissa massalle luun kurkkuun ja näyttää kaapin paikan tai viimeistään kisassa.

Mie en ainakaan usko pätkääkään massan päihittävän räikkösen. Eipä tuo kimikään ole kovin huolestuneelta vaikuttanut kommenteista päätellen tai mistään muustakaan.

Jeanlean

Well-known member
Jep itse kun katoin mtv3 haastattelun niin innostuneelta ja positiivisella mielellähän tuo oli...autoa ei enää katsota kokonaisuutena...jatkuvat kärkiajat nykyään leimaa mestarisuosikiksi.

Grand Prix -varikkojen arvostetuin toimittaja, saksalaisen Auto, Motor und Sport -lehden Michael Schmidt teki kynä sauhuten muistiinpanoja Bahrainin testipisteessä. Hän kirjaa ylös eri autojen vahvuudet ja heikkoudet, kosmeettisen ja todellisen iskukyvyn.

Provosoimatta Schmidt esitti lauantai-iltana ensimmäisen vakavamman veikkauksen Australian MM-avauksen kärkikolmikoksi.

Voiton vie Kimi Räikkönen, toiseksi tulee Felipe Massa ja kolmanneksi Heikki Kovalainen.

Turun Sanomat

Onneksi vielä joku osaa katsoa kokonaisuutta ei jatkuvia kärkiaikoja. :D

R.Rosset

Well-known member
Mullakin on ollut jo pitempään sellainen fiilis, että Kovalainen tulee kolmanneksi Melbournessa.:thumbup:

Toni_V

Well-known member
Sanotaan nyt tässäkin toikissa että Kimi päihittää Massan reilusti.

Tallikaverien voimasuhteista voisi tietysti laittaa pollin pystyyn vaikkapa jokaisen tallin osalta.

Miss Piggy

Schufosa
formulastara sanoi:
Minäpä uskon, että Kimi saattaa valloittaa sydämesi ajosuorituksillaan, jotka ovat Ferrarin parhaaksi. Aasinsilta tallista kuljettajaan - joka tallille tekee hyvää - ei ole pitkä. :thumbup:
Kimihän ON hyvä kuljettaja, sitä en epäile hetkeäkään! Mutta mun sydäntäni Kimi ei todella silti valloita! :D

Jeanlean

Well-known member
Ei vois iltalehdellä parempaa uutista olla kun tiivistää "asiantuntijoiden" kommentit yhteen ja otsikoksi pistää "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI"! :D

Juzo

Well-known member
Sijainti
Taipalsaari
Kimi ei meinannu lipsauttaa mitään, että hän ja Massa olisivat ajaneet erilaisilla testiohjelmilla. Aika selväähän se nyt on, että kuskit testailevat eri juttuja. Tämän takiahan testikuskitkin ovat aina välillä nopeampia kuin varsinaiset kisakuskit.

Yllättävää tässä Kimin tapauksessa onkin juuri se, että Massa oli käytännössä aina Kimiä nopeampi. Pitäisi olla todellakin aivan kädetön kuski, jos ei pystyisi edes testeissä vastaamaan kertaakaan Massan vauhtiin.

Noista Kimin ja Mark Sladen kommenteista voikin päätellä, että Kimi on tahallaan hidastellut testeissä. Tosin onhan nuo Kimin pitkien vetojen kierrosajat olleet aivan huippuluokkaa, mutta Kimi on ilmeisesti koittanut vältellä noita päivän kärkiaikoja. Tämä altavastaajan asema ilmeisesti sopii paremmin Kimin tyyliin, kun voi sitten Australiassa näyttää kaikille epäilijöille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jeanlean sanoi:
Ei vois iltalehdellä parempaa uutista olla kun tiivistää "asiantuntijoiden" kommentit yhteen ja otsikoksi pistää "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI"! :D
Kieltämättä tällainen ajatus tulee mieleen. Eikähän iltapäivälethillä mitään varsinaista pyrkimystä totuuteen taida ollakaan. Varsinkaan lööppiaineiston suhteen. Ensin voitaisiin siteerata ties mitä asiantuntijoita ja tosiaan laittaa lööppiin tuo "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI!!!!111!!1!!". Kun sitten kävisi niin kuin kävisi eli Kimi näyttäisi närhen munia sinne sun tänne, voitaisiin laittaa uudet lööpit: "NE EIVÄT USKONEET KIMIIN, MUTTA KIMI NÄYTTI NIILLE!!!". Ja taas kävisi lehdet kaupaksi kuin leipä, tai viina.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Miss Piggy sanoi:
Kimihän ON hyvä kuljettaja, sitä en epäile hetkeäkään! Mutta mun sydäntäni Kimi ei todella silti valloita! :D
I see. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos Kimi johdattaa suosikkisi(Ferrari) maailmanmestaruuteen, niin ehkä hänelle lohkeaa tästä sympatiaa. Jopa siinä määrin, että jossain vaiheessa alkaisit toivoa juuri Kimille menestystä. Who knows ;)

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
I see. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos Kimi johdattaa suosikkisi(Ferrari) maailmanmestaruuteen, niin ehkä hänelle lohkeaa tästä sympatiaa. Jopa siinä määrin, että jossain vaiheessa alkaisit toivoa juuri Kimille menestystä. Who knows ;)
Ei se käy pitää olla erilainen

Senten

Well-known member
Sijainti
Finland
Ei tänne voi muuta kuin kirjoittaa että odotetaan ensimmäiseen kisaan, vaikka mieli tekisi.

Räikkönen on ilmaissut asiansa aika selvästi tästä tilanteesta. Muut höntyilköön.

Suikki

Member
JPP sanoi:
Kieltämättä tällainen ajatus tulee mieleen. Eikähän iltapäivälethillä mitään varsinaista pyrkimystä totuuteen taida ollakaan. Varsinkaan lööppiaineiston suhteen. Ensin voitaisiin siteerata ties mitä asiantuntijoita ja tosiaan laittaa lööppiin tuo "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI!!!!111!!1!!". Kun sitten kävisi niin kuin kävisi eli Kimi näyttäisi närhen munia sinne sun tänne, voitaisiin laittaa uudet lööpit: "NE EIVÄT USKONEET KIMIIN, MUTTA KIMI NÄYTTI NIILLE!!!". Ja taas kävisi lehdet kaupaksi kuin leipä, tai viina.
Lööpit on lööppejä, muistan vielä elävästi ennen Suzukaa 98, kun iltalehti(tai sanomat) totesi lööpissään "MIKAN HERMOT EI KESTÄ" ja lopputuloksen kaikki varmaan tietävätkin.

Jaguri

Well-known member
Olettekos jo lukeneet IS formula 1 -lehden? Täytyy kyllä myöntää, että on yksi parhaista suomalaisista kausiennakoista mitä oon viime vuosina nähnyt.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.