Kiitos, on kuultu jo.. Ei mekään täällä millään nukeilla leikitä. :idea:Miss Piggy sanoi:Enhän mä ole sanonut mitään siitä, ettenkö kannattais Kimiä. Siis kannatan Kimiä ja Massaa molempia, mutten fanita kumpaakaan.
Minäpä uskon, että Kimi saattaa valloittaa sydämesi ajosuorituksillaan, jotka ovat Ferrarin parhaaksi. Aasinsilta tallista kuljettajaan - joka tallille tekee hyvää - ei ole pitkä. :thumbup:Miss Piggy sanoi:Et ole Miss Piggy, mutta aika hyvin sä mun puolesta vastasit. Ja samaten mä voisin lainata sua siinäkin, että mä olen myös hyvin pahoillani, etten harjoita enää ihmispalvontaa Schumin jälkeen.
Enhän mä ole sanonut mitään siitä, ettenkö kannattais Kimiä. Siis kannatan Kimiä ja Massaa molempia, mutten fanita kumpaakaan. Luulenpa meinaan, ettei ole mun kannattamisestani kiinni kummankaan herran menestys. Jos voisin ihan vaan valitsemalla kumpaa kannatan varmistaa mestaruuden jommale kummalle, niin eihän siinä sitten mitään, mutta kun en taida voida. Toivon siis menestystä molemmille ihan samallai. Tai sanotaan näin päin, että kummankaan menestys ei mua harmita.:wink:
Mutta ei noista jätkistä ole Schumiksi Schumin paikalle mun fanituskuviossani.
Ja vielä Troy McLurelle... Sanoit, että pelkkä Ferrarin kannattaminen on latteaa. Niin onkin. Hetken jo harkitsin, etten kattele enää formuloita lain, kun Schumi lopettaa, mutta totesin, etten varmaan pääse siitä tavasta eroon, joten mennään sitten näin. Toi sana lattea kyllä kuvaa aika osuvasti mun tunnelmiani, vaikka kausi on taas alkamassa. Ehkä se siitä, tai sitten ei.
fan1 sanoi:Täytyi oikein tulla tänne forumiin vilaseen, millainen panikointi immeisillä meneillään Räikkösen suhteen.
Mies joka on enemmän tai vähemmän niputtanut tallikaverinsa aikaisemmissa talleissa joutuisikin nyt tilanteeseen jossa ei aikaisemmin ole ollut.
Eli olisi tallin se hitaampi kuski.
Jo ajatuskin tuntuu oudolta. Miten Räkä siinä tilanteessa toimisi?!?
Kallion kuppiloista miestä ei ainakaan löytäisi.
Jos kauden alussa tilanne olisikin tämä, niin Massan kannattaa ottaa siitä kaikki ilo irti, sillä se ilo tulee kestämään vain hetkisen. :ahem:
ON HYVÄ EROTTUA MASSASTA:idea:
Kimihän ON hyvä kuljettaja, sitä en epäile hetkeäkään! Mutta mun sydäntäni Kimi ei todella silti valloita!formulastara sanoi:Minäpä uskon, että Kimi saattaa valloittaa sydämesi ajosuorituksillaan, jotka ovat Ferrarin parhaaksi. Aasinsilta tallista kuljettajaan - joka tallille tekee hyvää - ei ole pitkä. :thumbup:
Kieltämättä tällainen ajatus tulee mieleen. Eikähän iltapäivälethillä mitään varsinaista pyrkimystä totuuteen taida ollakaan. Varsinkaan lööppiaineiston suhteen. Ensin voitaisiin siteerata ties mitä asiantuntijoita ja tosiaan laittaa lööppiin tuo "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI!!!!111!!1!!". Kun sitten kävisi niin kuin kävisi eli Kimi näyttäisi närhen munia sinne sun tänne, voitaisiin laittaa uudet lööpit: "NE EIVÄT USKONEET KIMIIN, MUTTA KIMI NÄYTTI NIILLE!!!". Ja taas kävisi lehdet kaupaksi kuin leipä, tai viina.Jeanlean sanoi:Ei vois iltalehdellä parempaa uutista olla kun tiivistää "asiantuntijoiden" kommentit yhteen ja otsikoksi pistää "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI"!
I see. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos Kimi johdattaa suosikkisi(Ferrari) maailmanmestaruuteen, niin ehkä hänelle lohkeaa tästä sympatiaa. Jopa siinä määrin, että jossain vaiheessa alkaisit toivoa juuri Kimille menestystä. Who knowsMiss Piggy sanoi:Kimihän ON hyvä kuljettaja, sitä en epäile hetkeäkään! Mutta mun sydäntäni Kimi ei todella silti valloita!
Ei se käy pitää olla erilainenformulastara sanoi:I see. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos Kimi johdattaa suosikkisi(Ferrari) maailmanmestaruuteen, niin ehkä hänelle lohkeaa tästä sympatiaa. Jopa siinä määrin, että jossain vaiheessa alkaisit toivoa juuri Kimille menestystä. Who knows
Lööpit on lööppejä, muistan vielä elävästi ennen Suzukaa 98, kun iltalehti(tai sanomat) totesi lööpissään "MIKAN HERMOT EI KESTÄ" ja lopputuloksen kaikki varmaan tietävätkin.JPP sanoi:Kieltämättä tällainen ajatus tulee mieleen. Eikähän iltapäivälethillä mitään varsinaista pyrkimystä totuuteen taida ollakaan. Varsinkaan lööppiaineiston suhteen. Ensin voitaisiin siteerata ties mitä asiantuntijoita ja tosiaan laittaa lööppiin tuo "KIMISTÄ FERRARIN KAKKOSKUSKI!!!!111!!1!!". Kun sitten kävisi niin kuin kävisi eli Kimi näyttäisi närhen munia sinne sun tänne, voitaisiin laittaa uudet lööpit: "NE EIVÄT USKONEET KIMIIN, MUTTA KIMI NÄYTTI NIILLE!!!". Ja taas kävisi lehdet kaupaksi kuin leipä, tai viina.