Massa vs. Räikkönen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
DaSilva sanoi:
Toisaalta Kimi on kuin Senna, ei tarvitse eikä halua tallimääräyksiä. Toisin kuin eräs "kaikkien aikojen paras kuski". :ahem:
Unohtuukohan nyt se tosiasia, että ei Schumi nyt aivan pelkillä tallimääräyksillä saavuttanut yhtikäs mitään ja että ykköskuskin paikat eivät myöskään aivan ilmaiseksi tipahtaneet syliin lailla kypsien omenoiden

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Niinpä, ite en ainakaan kovin montaa kertaa muista joilla Schumacher olis tallimääräyksen ansiosta voittanut kisan. Eikä yhtään kertaa jolloin tallimääräykset olisivat mitenkään vaikuttaneet miehen mestaruuteen.

R.Rosset

Well-known member
Mediaprofeetta sanoi:
Niinpä, ite en ainakaan kovin montaa kertaa muista joilla Schumacher olis tallimääräyksen ansiosta voittanut kisan. Eikä yhtään kertaa jolloin tallimääräykset olisivat mitenkään vaikuttaneet miehen mestaruuteen.
Itävalta 2002?

patriot

Foorumin senaattori
Black Leopard sanoi:
Kieltämättä todella ruma näytelmä muuten komealla uralla.
No onhan noita muitakin rumia näytelmiä herran loisteliaalla uralla ton lisäksi. :rolleyes:

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
Tomaco sanoi:
Mutta onko Massa antanut julkisuuteen lausuntoja, joissa hän olisi se nopeampi kuski?
Eipä ole. Jossain Massa sanoi uskovansa pystyvänsä lyömään Kimin usean kerran kauden aikana. Tuskin kukaan fiksu oikeasti uskoo, että Sauberilla luokalle jäänyt kaveri noin vaan löisi Kimin mennen tullen :rolleyes:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Lonso_567 sanoi:
Eipä ole. Jossain Massa sanoi uskovansa pystyvänsä lyömään Kimin usean kerran kauden aikana. Tuskin kukaan fiksu oikeasti uskoo, että Sauberilla luokalle jäänyt kaveri noin vaan löisi Kimin mennen tullen :rolleyes:
Tuskin mennen tullen, mutta ei Felipeä ole syytä täysin aliarvioidakaan. Mies on kasvanut melkoisesti joka suhteessa kaudesta 2002.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
mariko sanoi:
-ja siinä oli mies joka vihasi kakkos ja kolmos sijoja enemmän kuin kukaan ikänä,veti vaikka läpi harmaan kiven....oma suosikki nro uno ainiaan...hautapaikat ja kuolon kurvi on käyty luuraamassa,onneksi.....
Samoin. Mä näen Kimissä samanlaista voitontahtoa mitä Senna huokui. Aivan sama mitä tällä elämällä tuleekaan ikinä tehtyä niin haaveena on että joskus tulisi vietyä kukkia mestarin haudalle.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Mediaprofeetta sanoi:
Aivan, mutta liekö tuollakaan hirveästi ollut vaikutusta mestaruustaistoon. Ferrari oli muutenkin ylivoimainen
Ei sillä ollutkaan. Kaikki se paska julkisuus olis ollu helposti vältettävissä.

Jälkiviisaus on paras viisaus. :ahem:

Leeds

Well-known member
Sijainti
Espoo
Jesh

Jos uskomme Kekeä... ja miksi emme uskoisi....

"Ex-maailmanmestari Keke Rosberg ihmettelee puheita Felipe Massan noususta formula ykkösten MM-sarjan mestarisuosikiksi ohi Ferrari-tallitoverinsa Kimi Räikkösen.

- Ymmärrän kyllä, että testiaikojen perusteella niin voisi äkkiseltään arvioida. Jos samat asiantuntijat, jotka vielä viime kaudella pitivät Räikköstä sarjan nopeimpana kuljettajana, ovat nyt sitä mieltä, että hän on talven aikana tullut hitaammaksi, niin sitä minä en ymmärrä, Rosberg sanoo

- Itse veikkaan, että Massa ja monet muutkin tulevat hämmästymään Räikkösen vauhtia kisoissa. "

MTV3.fi

mariko

Well-known member
Leeds sanoi:
Jos uskomme Kekeä... ja miksi emme uskoisi....

"Ex-maailmanmestari Keke Rosberg ihmettelee puheita Felipe Massan noususta formula ykkösten MM-sarjan mestarisuosikiksi ohi Ferrari-tallitoverinsa Kimi Räikkösen.

- Ymmärrän kyllä, että testiaikojen perusteella niin voisi äkkiseltään arvioida. Jos samat asiantuntijat, jotka vielä viime kaudella pitivät Räikköstä sarjan nopeimpana kuljettajana, ovat nyt sitä mieltä, että hän on talven aikana tullut hitaammaksi, niin sitä minä en ymmärrä, Rosberg sanoo

- Itse veikkaan, että Massa ja monet muutkin tulevat hämmästymään Räikkösen vauhtia kisoissa. "

MTV3.fi
-samaa mieltä oltu koko ajn täälläkin päässä,kyllähän keijo tunnetusti tietää mitä laukoo:D jos vehkeet laulaa niin kyllähän mykkä hoitaa homman....:thumbup:

Jeanlean

Well-known member
Itse luin että Kimiä ajatettiin korkealla downforcella ja suuremmalla polttoainemäärällä ja sellasilla säädöillä jotta Auto ja renkaat olisi helpompi tuntea eli Massan ja Räikkösen autojen jutut erosivat toisistaan kuin yö ja päivä.

Polar

Well-known member
Jeanlean sanoi:
Itse luin että Kimiä ajatettiin korkealla downforcella ja suuremmalla polttoainemäärällä ja sellasilla säädöillä jotta Auto ja renkaat olisi helpompi tuntea eli Massan ja Räikkösen autojen jutut erosivat toisistaan kuin yö ja päivä.
Mistä tuollaista juttua löysit? Kyllä tuntuisi henkilökohtaisesti niin hyvältä, jos Kimi onnistuisi heti ekassa kisassa näyttämään kaikille epäilijöille ja valittajille miten punaisella autolla ajetaan törkeän lujaa ja voitetaan ylivoimaisesti.
Tulis se viikonloppu jo, ei jaksa oottaa!

Freejack

Well-known member
Polar sanoi:
Tulis se viikonloppu jo, ei jaksa oottaa!
Noin kolme kokonaista päivää ja asiaan saadaan jotain helpotuksia. Täytyy kyllä myöntää, etten ole koskaan odottanut alkavaa kautta läheskään yhtä kuumeisesti. :alppu:

Valde

Well-known member
Jeanlean sanoi:
Lähde, kiitos?

Oiskohan tämä nimimerkki jo aiemmin levittänyt tietoa, jolle ei dokumenttia ole löytynyt.

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
Mediaprofeetta sanoi:
Massa on vaan jotenkin rehdimmän oloinen kaveri kuin Montoya niin ei ehkä sorru yliyrittämiseen
Joo, mä luulen ettei Massalla ole Pablolle ominaista pakkomiellettä olla tallissa kukko tunkiolla. Silloin yliyritys jää pois ja turhat virheet myös.

Eiköhän Felipe tajua että Kimi on liian kova vastus mestaruustaistoa ajatellen, Monacossa tasoero viimeistään tulee esille. Mutta ei Massan tarvitse mikään heittopussi olla. Jos haastaa Kimin tosissaan ja napsii hyviä sijoituksia niin sehän on tallin kannalta hyvä homma.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Mera sanoi:
Jos haastaa Kimin tosissaan ja napsii hyviä sijoituksia niin sehän on tallin kannalta hyvä homma.
Jos tosissaan haastaa Kimin niin ei välttämättä ole tallin kannalta toivotuin tilanne. Siis jos napsii pisteitä Kimiltä ja kuskimestaruus menee muualle vaikka talli ylivoimaisesti voittaisikin.

Pidän kyllä Massaa hyvänä kuskina, supertähteä siitä ei kyllä koskaan tule juurikin nöyrähkön asenteensa takia. Nopea ja tasainen tulee kyllä olemaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.