Tottakai aina löytyy niitä jotka ovat vastahakoisia kaikkiin asioihin, mutta kyllä suurin osa suomalaisista kannustavat omanmaalaisia urheilioita esim. !!! Netti vaan on hyvä väline niille, jotka haluavat olla keskipisteenä ja latelevat sitten mitä kummallisempia viestejä oli sitten F1- tai joku muu foorumi. Vielä kun on niitä tosi patriootteja, jotka näkevät punaista kun omaa idoliaan tökätään.
Itse en jaksa kommentoida vaikka esim. Kimiä sanottaisiin hitaaksi mulkuksi, joka on tuurilla kaikki ansionsa saanut..
Toisekseen kyllä Kimi on itse [tietämättömyyttään] oman asemansa suurinpiirtein saanut aikaan suomalaisessa lehdistössä.. Katsokaa vaikka Kovalaista.. en rupea asiasta sen enempää kinastelemaan, mutta koskaan tulevaisuudessa ei tulla ihmettelemään miksi Heikistä [mukamas] kirjoitetaan niin negatiivisesti.
Ja sitten vielä siitä, että suomalainen media muka kohtelee Kimiä epäreilusti ja yrittävät mollata häntä. VOI JEESUS! Jos on kuva siitä kun Kimi on ympäri kännissä ja teksti miten suurinpiirtein hänen iltansa meni niin mitä pahaa siinä on.. ihan normaalia minusta. Ei lähellekkään sellaista mitä Enklannissa tai muualla esim. jalkapallon piirissä otsikoidaan.
Sitä ihmettelen Kimin osalta, että miksi hän itse on ottanut asian esille (aikoinaan) ja voivotellut suomalaista mediaa, ehkä juuri sen takia kun tuli yllätyksenä tuo median "omapäisyys".[piste]