sakuraba sanoi:
Kyllä Räikkösellä kävi vähän huon tuurikin kun se tukivarsi napsahti niin helposti poikki. Muuten ajo oli ihan hyvää vaikka joutuikin istumaan hitaampien takana niin pitkään. Seuraavassa kisassa sitten nähdään varmaan ihan erilaista Kimiä, ehkä kaveri oppi tästä jotain ja asenne on rautaa jatkossa.
Ei tuo piste-ero vielä mikään mahdoton ole, 7 peräkkäistä voittoa ja se on siinä.
Juu ei peli pelattu ole. Ja mun mielestä nyt aletaan näkeen jotain ihan uutta Räikköseltä. Jätkästähän paistaa läpi kunnon asenne. Ei se periks anna ja se on hienoo. Eikä itke ja murehdi turhaan ku ei se mitään auta. Luulen, että jos vaan pelit kestää ja kulkee niin Räkä saattaa olla kohta melko hurjassa vauhdissa. :thumbup:
Ferrarin mekaanikothan oli kait vähän pelästyny ku Räikkönen tuli varikolle seinäkosketuksensa jälkeen. Oli poika vähän kovemmalla äänellä pyytäny kavereita korjaan auton. Ja Keke vai kuka puhu, että 80% tallista on Räkän takana. Itse yllätyin tuosta kovasti...
Mitä tulee piste-eron kiinni ottamiseen, niin viime vuosina tuo ottais ton 7 kisaa. Mutta tänä vuonnapa onkin ollut neljä kuskia vaihtelevilla sijoilla kärjessä. Joten jos Ferrareilla alkais kohta osuun kohilleen niin kahden kaksoivoiton jälkeen Kimin voittaessa, tietenkin
, Kimin ero kärkeen olis jo vähintään puolittunu... Joten ei siihen koko loppukautta varmaan mee.
Toki voi se ero kasvaakin jos Mäkki kulkee kovempaa. Mut tuskin Monacon suorituskyky kerto ihan koko totuutta. Varsinkin kun Kimin koko suorituskykyä ei nähty. Itsehän se puhu, että paalulle olis ollu mahkut...