IceManFani
Tunari
Ja väittäisin, että samanlainen näytelmä on edessä Unkarin GP:ssä...azai sanoi:Ehkä liian optimistista. Kyllä McLarenin yli minuutin johto oli aivan liian vahva Ferrarille.
Ja väittäisin, että samanlainen näytelmä on edessä Unkarin GP:ssä...azai sanoi:Ehkä liian optimistista. Kyllä McLarenin yli minuutin johto oli aivan liian vahva Ferrarille.
Mielenkiintoinen sanavalinta tuo halventaa. Yleensä täällä arvostellaan, kritisoidaan ja joskus jopa karkealla kielellä, mutta tuolla metodilla voi tulla ongelmia. :doubtful:azai sanoi:Pitäisi ilmeisesti Kiinan valtion tyylimäisesti alistua siihen "oikeaan" mielipiteeseen, eikä halventaa Räikköstä. Se joka halventaa edes sanaakaan Räikköstä, tulee saamaan Kiinalaisen demokratian tyyliin luoti otsanuppiin :nope:
Kimin törmäilyt Monacossa oli selvä virhe, mutta kerro kuinka Kimi onnistui elektroniikan hajottamaan Barcelonassa?Faikku sanoi:Ei Kimi pärjää ennenkuin oppii ajamaan auton ehjänä maaliin. Luulin, et Mersussa oli jotain Bilteman osia, kun se hajosi melkein joka kisassa, mutta kun sama kuski saa vuosikausia rikkoutumattoma pysyneen Ferrarin rikki ja Mersu taas tulee maaliin kun on uusi kuski, niin siitä voi jokainen vetää johtopäätöksensä miten hyvä kuski Kimi oikeasti on.
Vai onko joku muuttunut autokisoissa viimeisen sadan vuoden aikana: se, joka tulee ekana maaliin, voittaa; ei se, joka johtaa ekassa mutkassa ja keskeyttää sen jälkeen...
Jeps... Aikasempi Faikun posti kuuluu taas kategoriaan jonka modet vois poistaa suorilta...aivan turhia sanoja.. Mutta tätähän tää kasvoton nettikeskustelu tuottaa.Warwick sanoi:Kimin törmäilyt Monacossa oli selvä virhe, mutta kerro kuinka Kimi onnistui elektroniikan hajottamaan Barcelonassa?
Hyppäsi autosta sivuleikkureiden kanssa ja rupes napsii johtoja kun kamerat eivät nähneet?
Varsinkin kun Ferraririlla on ollut pitkin testejä ongelmia nimenomaan elektroniikan kanssa, ja vielä aika tasapuolisesti Kimille ja Massalle.
Tää on taas näitä. Ei muuta kuin äikän tunnille opettelemaan lisää loogista ajattelua. Mitenkä sillä Kimillä kesti se auto 2003 yhtä kisaa lukuuottamatta koko ajan? Ja muutenkin on muikeita johtopäätelmiä havaittavaissa.Faikku sanoi:Ei Kimi pärjää ennenkuin oppii ajamaan auton ehjänä maaliin. Luulin, et Mersussa oli jotain Bilteman osia, kun se hajosi melkein joka kisassa, mutta kun sama kuski saa vuosikausia rikkoutumattoma pysyneen Ferrarin rikki ja Mersu taas tulee maaliin kun on uusi kuski, niin siitä voi jokainen vetää johtopäätöksensä miten hyvä kuski Kimi oikeasti on.
Vai onko joku muuttunut autokisoissa viimeisen sadan vuoden aikana: se, joka tulee ekana maaliin, voittaa; ei se, joka johtaa ekassa mutkassa ja keskeyttää sen jälkeen...
Niin, no. Rupeshan Ferrari viimekauden loppuvaiheilla jo näyttämään niitä hajamattomuuden päättymisen ensioireita. (Schumin keskeytys Jaappanin GP:ssä) Ja ainahan niillä on auto välillä pettänyt. Schumille se vaan kävi aina harjotuksissa...Ghost_Glove sanoi:Jeps... Aikasempi Faikun posti kuuluu taas kategoriaan jonka modet vois poistaa suorilta...aivan turhia sanoja.. Mutta tätähän tää kasvoton nettikeskustelu tuottaa.
Ja takas asiaan. Otetaanko parempi esimerkki. Kimiltä hajos ripustukset myös viime vuonna Bahrainissa ilman osumaa ja nyt Kimiltä hajos ripustukset osuman takia... Että miten vaan... Ja toisekseen se, että Ferrari oli hajoomaton viis-kuus vuotta ei voi kestää ikuisuuksia. Joka vuosi autoon tulee tsiljardi uutta osaa joista osa on aivan totaalisen uusia, joten on todennäkösempää, että autot hajoo....
Näinpä näinpä... Tais niitä moottoririkkojakin tapahtua yks per kausi mut ei vaan Sumin autoon osunu...IceManFani sanoi:Niin, no. Rupeshan Ferrari viimekauden loppuvaiheilla jo näyttämään niitä hajamattomuuden päättymisen ensioireita. (Schumin keskeytys Jaappanin GP:ssä) Ja ainahan niillä on auto välillä pettänyt. Schumille se vaan kävi aina harjotuksissa...
holvius sanoi:On todella lohduttavaa tietää, että Kimi jonka piti olla SS veroinen nopeudessa, taistelee tasapäisesti Massan kanssa.
formulastara sanoi:Niin, tuon Massan joka oli viime kauden lopulla SS:n vauhdissa ihan täysin.
Millähän tavalla katsottuna Taitaa vaatia aikalailla sinivalkolaseja. Epäilen kyllä, että Räkä ei tule koskaan viemään Massaa niin kuin Schumi vei.formulastara sanoi:Niin, tuon Massan joka oli viime kauden lopulla SS:n vauhdissa ihan täysin.
Mene kotiin provoilemaan. Katsotaanpa tilannetta ensi kaudella kun auto on täysin Kiminkin hanskassa. Massa alkaa jäämään sen, niin monelle Kimin tallikaverille tutun 0,5 sekuntia pert kierros.
Mikkoz84 sanoi:Millähän tavalla katsottuna Taitaa vaatia aikalailla sinivalkolaseja. Epäilen kyllä, että Räkä ei tule koskaan viemään Massaa niin kuin Schumi vei.
Se on kuule tainnut tuo Maranello tuottaa nyt vähän sutta. :ahem: Tai no ei sutta, mutta ei ainakaan sitä parasta. McLaren rules! :dunno:holvius sanoi:On todella lohduttavaa tietää, että Kimi jonka piti olla SS veroinen nopeudessa, taistelee tasapäisesti Massan kanssa.
Massa:formulastara sanoi:Sumi voitti usean aika-ajon kauden loppupuolella Massaa vastaan vain tuhannesosien erolla. Eipä siinä voi juuri ylivoimasta puhua. Muuta kuin Sumilasien läpi. Että kylläpä Sumi vei Massaa todella vakuuttavasti. Niin kuin olen jo sanonut, ensi kaudella, kun auto ja renkaat ovat Kimille tuttuja heti kauden alusta, Kimi uskon Kimin vievän Massaa ihan toisella tavoin kuin Sumi "vei".
Auton pitää ensin istua kuskin hanskaan. Ei tuo Kimin ajaminen näytä tällä hetkellä yhtä lennokkaalta, kuin Schumacherilla tai hänellä itselläänkään viime kausina. Schumacherin lennokuus oli kyllä usein omaa luokkaansa, enkä usko Kimin siihen pystyvän, mutta parannusta pitäisi silti tulla.Mikkoz84 sanoi:Massa:
Brasiliassa oli nopeampi kun Schumilla oli teknistä vikaa, Japani 0.1s, Turkissa 0.3s nopeampi.
Schumi
Kiinassa 0.3s, Italiassa 0.2s, Saksassa 0.3s, Ranskassa tuhannesosia, Usassa 0.6s, Kanadassa 1.2s, Britanniassa 0.2s, Espanjassa 0.5s, Euroopan GP 0.4s, San Marino 1s jne..
Kauden pisteet 121 - 80 Schumille, 7 - 2 voitot, 14 - 4 aika-ajot Schumille.
Että joo eihän tuo ylivoimasta ollut ollenkaan Haluaisin nähdä kun Kimi "veisi" Massaa noin suvereenisti.
Joo kyllä mäkin uskon, että Kimi parantaa ja toivottavasti tulee olemaan tallin ykköspyssy, mutta ei Kimi ole Schumin veroinen valitettavasti.Milkman sanoi:Auton pitää ensin istua kuskin hanskaan. Ei tuo Kimin ajaminen näytä tällä hetkellä yhtä lennokkaalta, kuin Schumacherilla tai hänellä itselläänkään viime kausina. Schumacherin lennokuus oli kyllä usein omaa luokkaansa, enkä usko Kimin siihen pystyvän, mutta parannusta pitäisi silti tulla.