Massa vs. Räikkönen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
JML82 sanoi:
Vänkäämässä tai en sinun mielestä. Kirjoitteluni ovat joka tapauksessa olleet suht hyvätasoisia. Tai ainakin siinämäärin, etten lähden henkilökohtaisuuksiin enkä varsinkaan huutamaan, ETTÄ MINÄ OLEN OIKEASSA!! JA MUUT SAA OLLA HILJAAAA! Varsinkaan uhkailemaan ketään! Varmaan ymmärrät mitä tarkoitan?

Sun pointtis on siinä, että kun olet Kimi-fani, niin katsot vaan sen edun kannalta aina. No tämä oli henkilökohtaisuuksiin menevä kommentti mutta silti.

Tää on niin klassikko. :) Kyllähän se tosiaan niin on, että itse on itsensä paras kriitikko. Minun tekemät kalapuikot ne vasta hyvätasoisia ovatkin, tulepa käymään niin pistetään grilli tulille.

WebSlave

Trackman
formulastara sanoi:
Saamari jos joku vielä osoittaa vastaavaa typeryyttä, niin loggaan IP-osoitteen googleen ja tulen ja ammun sarjatulta munille.
Väkivallalla uhkailijat joutaa jäähylle. Jo siinä vaiheessa kun tuntee tarvetta kirjoittaa caps lock päällä asiapuolelle on syytä lähteä ulos kävelylle ja palata foorumille vasta kun on rauhoittunut.

Viimeksi muokattu:

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
J.Hunt sanoi:
Räikkönen voisi huonosta onnesta huolimatta johtaa, ilman omia virheitä... Ei siis Kimikään ole ollut ilmiömäinen ja huonoa tuuria ei voi pelkästään syyttää.
Tässä on mielestäni aika hyvin kiteytetty kaikki, voisi johtaa ilman omiakin virheitä. Tämä on kaikkien sattumien summa: sisältää teknisiä murheita, omia virheitä sekä ns. kilpailutilanteita.

-Kimi johtaisi jos auto olisi ollut 100% luotettava eikä talli olisi möhlinyt
-Kimi johtaisi jos ei olisi hölmöillyt itse
-Kimi johtaisi jos edelliset olisivat toteutunut
-Massa johtaa, mutta johtaisi jos edelliset toteutuisi
-Kovalainen johtaisi tai olisi aika korkealla, jos kaikki tallin hölmöilyt otettaisiin pois

Toki myönnän sen, että jos kaikki otettaisiin pois, niin Kimi johtaisi. Mutta edelleenkään en pidä epäoikeudenmukaisena Massan johtoa ja se ansaitsee sen. Se on se, mitä ajan takaa. Massa on ajanut hyvän kauden ja piste.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
WebSlave sanoi:
Väkivallalla uhkailijat joutaa jäähylle. Jo siinä vaiheessa kun tuntee tarvetta kirjoittaa caps lock päällä asiapuolelle on syytä lähteä ulos kävelylle ja palata foorumille kun on rauhoittunut.
Oletin, että viesti ymmärretään huumoriksi, koska eihän IP-osoitetta googleen "loggaamalla" kenenkään olinpaikkaa voi tietää.

Mangelo

Well-known member
Massa:
Australiassa 2p kai se olis ehkä jonkin pisteen voinut saada sieltä
Malesia 0p
Bahrain 0p
Espanja 0p
Monaco 0p
Kanada 2p kärsi huonosta stopista mutta hyötyi kimin keskeytyksestä
Ranska -2p hyötyi kimin ongelmista

Räikkönen:
Australia 5p Ilman aika-ajo murheita olis todennäköisesti ajanut ihan hyvä kisan kärkijoukossa. Varma siitä ei voi kuitenkaan olla ja turva-autokin olis voinut sotkea.
Maleasia 0p
Bahrain 0p
Espanja 0p
Monaco 5p Ilman rengashäslinkiä ei olis ollut Sutilin takana ja olis selvinnyt virheestä/ei olis tehny virhettä.
Kanada 8p Olis voittanut luultavasti, mutta varmaa se ei ole. Virheen mahdollisuuskin on aina olemassa.
Ranska 2p

Massa = 2p
Räikkönen = 20p

Kyllä se vaan niin on, että pitkän kauden jälkeen Kimi on Massan edellä, vaikka epäonnea olis 20p enemmän.

kana-fin

Well-known member
formulastara sanoi:
Oletin, että viesti ymmärretään huumoriksi, koska eihän IP-osoitetta googleen "loggaamalla" kenenkään olinpaikkaa voi tietää.
Sun olis pitänyt laittaa siihen hymiö. Tällä foorumilla saa kirjoittaa mitä tahansa, kunhan perään laittaa hymiön huumorin merkiksi. Näin olen huomannut.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
formulastara sanoi:
Sun luetun ymmärtämisessä on kyllä suuremman luokan klikkejä. Rautalankaa mukaillen totean, että olisi kiva, että kun puhutaan jostain asiasta, niin siitä ei pidä tehdä mielivaltaisia johtopäätöksiä, niin kuin - vaihteeksi - taas teit, ja varmasti tulet tekemään jo heti seuraavassa postauksessasi. Kun ei ymmärrä, niin sitten ei vaan ymmärrä, minkä minä sille voin? Olen yrittänyt jo niin paljon sunkin kanssa, mutta kun ei niin ei.
Ymmärsin väkivallan uhkailulla kyllä sen, ettet "salli" toisten kirjoittelua ja mielipiteitä. Toki huumoriksi sanot tuolla, mutta itselle vaan tuli semmonen olo. Toki moni voi aatella toisin, mutta ite aattelin... Noh.. Pysyn jatkossa aiheessa :)

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
JML82 sanoi:
Ymmärsin väkivallan uhkailulla kyllä sen, ettet "salli" toisten kirjoittelua ja mielipiteitä. Toki huumoriksi sanot tuolla, mutta itselle vaan tuli semmonen olo. Toki moni voi aatella toisin, mutta ite aattelin... Noh.. Pysyn jatkossa aiheessa :)

Yritä nyt alleviivata sitä väkivallalla uhkailua vielä vähän enemmän.

WebSlave

Trackman
formulastara sanoi:
Väkivallalla uhkailu ei ole huumoria. Ehkä jossain kaveripiirissä sisäpiirivitsinä, mutta ei tuntemattomille ihmisille uhottuna.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
kana-fin sanoi:
Sun olis pitänyt laittaa siihen hymiö. Tällä foorumilla saa kirjoittaa mitä tahansa, kunhan perään laittaa hymiön huumorin merkiksi. Näin olen huomannut.
Niin kai sitten. Mutta eikö se ole vähän niinkuin valmiiksi-nauretut sarjat? Toisaalta, nehän ne kai on kaikista suosituimpia. Ja mitä suositumpi on, sitä parempi. :D :D :D

mjk

...
Vapaan puolelle kait pitää kohta tehdä ketju: Formulastara & JML82 ? Katotaan kumpi osaa ennen lopettaa tuon molemmin puolisen paskan lainaamisen ja kommentoimisen. :)

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
WebSlave sanoi:
Väkivallalla uhkailu ei ole huumoria. Ehkä jossain kaveripiirissä sisäpiirivitsinä, mutta ei tuntemattomille ihmisille uhottuna.
Mutta kun eihän uhkaa voi muodostua, kun ei IP-osoitetta googleen loggaamalla(mitä sekin muka tarkoittaa) pysty mitään uhkaa keneenkään kohdistamaan. Ymmärrätkö? En ole siis ole uhkaillut väkivallalla, se oli siis ainakin minun mielestä huumoria. Pahoittelen jos ei osunut ja uponnut.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
J.Hunt sanoi:
Vapaan puolelle kait pitää kohta tehdä ketju: Formulastara & JML82 ? Katotaan kumpi osaa ennen lopettaa tuon molemmin puolisen paskan lainaamisen ja kommentoimisen. :)
Minä lopetin jo :) En viiti enää alkaa tuommoseen, tuli vähän sorruttua lapselliseen :p

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
J.Hunt sanoi:
Auuh, tämähän menee henkilökohtaisuuksiin, en kestä enää. Aargh, tuntuu jo pahalta JML82:kin puolesta... :)

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
kouvotsvoni sanoi:
Ala-asteen välitunnit tulee tuosta kinastelusta mieleen.
No ehkä mun kirjoituksista tuleekin. Tuon mun kiistakumppanin kirjoitukset sen sijaan ovat varsin hyvää tasoa, kuten hän tiesi kertoa. :)

WebSlave

Trackman
formulastara sanoi:
Mutta kun eihän uhkaa voi muodostua,
Uhkauksen todellisuudella ei ole merkitystä (paitsi ehkä juridisessa mielessä). Pelkkä uhkaus sinällään on jo asiatonta, eikä kuuluisi nettifoorumille ollenkaan, saati asiapuolelle.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.