Roll-on kuluu hitaammin kuin suihkuteltava.Oli muistaakseni viime vuosikymmenellä kun ostin pienen pullon roll-on dödöä. Se taitaa olla vieläkin puolillaan. Tuolla vitosen satsilla Axea saattaisin pärjätä parikin vuosikymmentä.
Niinhän se tekee. Eikä sitä paljoa kerralla tartte, jos ei halua samanlaisia tuoksuja kuin tänään näkemilläni skootteritytöillä. Ohitin ne ainaski 6:iiden metrin päästä, ulkoilmassa, silti lehahti niin voimakas tuoksu, että ihan tuli toleranssisiiven jutut mieleen. Likatkin varmaan käyneet Tokmannilla.Roll-on kuluu hitaammin kuin suihkuteltava.
Mä olen ostanut suihkuteltavaa viimeksi varmaan silloin kun Mennen oli kova sana. Liekö ollutkin jopa Menneniä.Oli muistaakseni viime vuosikymmenellä kun ostin pienen pullon roll-on dödöä. Se taitaa olla vieläkin puolillaan. Tuolla vitosen satsilla Axea saattaisin pärjätä parikin vuosikymmentä.
Eikös naiset (pl. Beko, jolle raha ratkaisee) valitse miehensä näiden ominaisuushajun perusteella?Mä tuoksun luonnostaan hyvälle.
https://www.youtube.com/watch?v=VToRAH_e5-cEikös naiset (pl. Beko, jolle raha ratkaisee) valitse miehensä näiden ominaisuushajun perusteella?
Burb, Nomi, yms. sinkkumiehet! Haiskaa luontaisesti siis paremmalle!
Haju luonnosta = Näytä liitetiedosto 21545Mä tuoksun luonnostaan hyvälle.
Tulit sitten kolinalla ulos kaapista.Oikeastaan tähän on tultu, kun miesystävä kärsi kovasti kainaloiden hikoiluista
Ja sä tuut resinalla perässä noin kuukauden vanhoja juttuja.Tulit sitten kolinalla ulos kaapista.
Tänään sä ton mun käyttämän forumsoftan mukaan oot kirjoittanu :doubtful:Ja sä tuut resinalla perässä noin kuukauden vanhoja juttuja.
Miesystävän kanssa seikkailuista kirjoittelin Joroisten Finntriathlonin aikoihin enämpikin. Raikun iloksi.Tänään sä ton mun käyttämän forumsoftan mukaan oot kirjoittanu :doubtful:
Vaan kun en niihin viesteihin kommentoinut lain vaan tuohon tänään kirjoittamaasi.Miesystävän kanssa seikkailuista kirjoittelin Joroisten Finntriathlonin aikoihin enämpikin. Raikun iloksi.
Raineri oli kovin tuohuksissa kun kertoilin mitä miesystävän kanssa touhusin.Vaan kun en niihin viesteihin kommentoinut lain vaan tuohon tänään kirjoittamaasi.
Raineri oli kovin tuohuksissa kun kertoilin mitä miesystävän kanssa touhusin.
Aijaijai, mutjoo.Ostin, kun kerran taas löysin, 3 pussia pääkkiksiä. Onko tämä nyt laitaa kuitenkaan, koska PIILOTIN ne lapsilta, että saan ITSE syödä ne.
Joo no en oo menossa saunaan. Salmiselle banaania.Aijaijai, mutjoo.