Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

jjv

Arschloch
Oli muistaakseni viime vuosikymmenellä kun ostin pienen pullon roll-on dödöä. Se taitaa olla vieläkin puolillaan. Tuolla vitosen satsilla Axea saattaisin pärjätä parikin vuosikymmentä.

Lunssila

Well-known member
Oli muistaakseni viime vuosikymmenellä kun ostin pienen pullon roll-on dödöä. Se taitaa olla vieläkin puolillaan. Tuolla vitosen satsilla Axea saattaisin pärjätä parikin vuosikymmentä.
Roll-on kuluu hitaammin kuin suihkuteltava.

jjv

Arschloch
Roll-on kuluu hitaammin kuin suihkuteltava.
Niinhän se tekee. Eikä sitä paljoa kerralla tartte, jos ei halua samanlaisia tuoksuja kuin tänään näkemilläni skootteritytöillä. Ohitin ne ainaski 6:iiden metrin päästä, ulkoilmassa, silti lehahti niin voimakas tuoksu, että ihan tuli toleranssisiiven jutut mieleen. Likatkin varmaan käyneet Tokmannilla.

Örfil

Guest
Mä olen ostanut suihkuteltavaa viimeksi varmaan silloin kun Mennen oli kova sana. Liekö ollutkin jopa Menneniä.

Roll-oneja, alkoholittomia ja tuoksuttomia ja nykyään myös alumiinittomia olen töfnännyt riisipuikkojen juureen siis iät ja ajat.

Siitäpä muistuu mieleen kun nuorna miehenä olin hanttihommissa ennen opiskeluja. Menin yövuoroon töihin ja dödö oli loppu. Sipaisin kainaloon paremman puutteessa partavettä. Haju kuin haju, teoretisoin.
Voi tsiisus mikä käry siitä nousi kun alkoi hikeä puskea pintaan kun oli puoli tuntia työvuoroa takana. Pakkohan se oli pestä pois kun naiset hallissa alkoi ihmettelemään että mikä täällä haisee niin voimakkaasti.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eipä ole muuta kuin stickiä tullut käytettyä viimeiset 20 vuotta siloisiin kainaloihin. Oikeastaan tähän on tultu, kun miesystävä kärsi kovasti kainaloiden hikoiluista ja boss-tason hommissa joutuu kauluspaitaa käyttämään. Paidat pilalla kun hiki tärveli ne.

No joku ammattilainen sanoi, että aja karjat huut vittuun ja käytä stickiä suoraan iholle. No sillä olen itsekin sitten pärjännyt hyvin. Ei haise kainalot, vaikka välillä vähän hikeä puskeekin.

Rollonin pyörittäminen karvoille ei paljoa hyödytä.

Captain Howdy

Well-known member
Ostin, kun kerran taas löysin, 3 pussia pääkkiksiä. Onko tämä nyt laitaa kuitenkaan, koska PIILOTIN ne lapsilta, että saan ITSE syödä ne.