Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

jjv

Arschloch
Mä olen ostanut suihkuteltavaa viimeksi varmaan silloin kun Mennen oli kova sana.

Siitäpä muistuu mieleen kun nuorna miehenä olin hanttihommissa ennen opiskeluja. Menin yövuoroon töihin ja dödö oli loppu.
Mä en ole suihkuteltavia hajusteita käyttänyt kertaakaan. Eihän sitä hanttihommissa kuulu töihin lähtiessä dödöä laittaa, etua vaan mitä enemmän hieltä haiskahtaa, kun pomon konttorikopissa käy. Yhtenä tai kahtena viikonloppuna kuukaudessa dödöä käytän ja tuntuu tuo kainalokarvojen lyhentäminenkin auttavan. Kouluvuosina viimeks tuli päivittäin käytettyä ja aina noita hajuttomia.

Örfil

Guest
Kokeilin kerran tuota homomaista hommaa ajella kainalokarvat ja musta tuntui että hiki valui ihan lanteille saakka, kun se ei enää imeytynyt kainalotuppoihin.
Enpä ajellut sen kokeilun jälkeen enää.

Lunssila

Well-known member
Ajoin tänään kainalokarvat ja heti alkoi tekemään mieli kullia.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
No täältähän* sitä saa.

*F1-Forumilta noin yleisesti, ei nyt välttämättä minulta tai no miksei minultakin mutta kun en tykkää kullista

Örfil

Guest
Intiaaninimensä on Nahka Joka Velttona Tuulessa Lepattaa

Trullinkaasu

Well-known member
Uusia teepaitoja. Myös joku Ferrari olisi ihan mukava. Sillä voisi ajaa maailmalla. Ferrari.com -sivusto ollut kovassa käytössä viime päivinä - minulla, ainaskin. Joku uuden pähee ferkku olisi aika hurja peli.

Sue_me

Well-known member
Kun ajaa kaikilla herkuilla varustettua ruotsalaismerkin kärkipään mallia, on nähnyt valon.

Sen punaisen. Peilistä.

Örfil

Guest
Kun ajaa kaikilla herkuilla varustettua ruotsalaismerkin kärkipään mallia, on nähnyt valon.
Onko nämä "kaikki herkut" tavallinen maito, lihis kaikilla mausteilla sekä puoliksi sulanut jäätälötuutti etupenkillä?