Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvät hankinnat toleranssisiivellä! Mulla on noi Monty Pythonin systeemit dvd:llä ja Scream Queens -sarjaa oon tallennellut elisan viihteeseen.

Albert Oilin keräilemä yhtye puolestaan on jännä ja mielenkiintoinen aivopähkylä. Mitähän siihen keksisi vastukseksi. Tulee vaan semmosia mieleen, joilta ei kovin montaa julkaisua ole ilmestynyt (Syyskuu, AD,...) Sanotaan nyt vaikka Vaaralliset Lelut.

Tole on tähän mennessä eniten hajulla - vaikkakin yhtyeeltä löytyy tuotantoa myös molemmilta ko. hahmokkeen mainitsemaa vuosikymmentä ympäröiviltä dekadeilta.

Hunajamelonit?
Jerry Sultsina?
Juliet Jonesin Sydän?
Noitalinna huraa!?
Nypykät?
Pasi & Mysiini?
Pekka ja Sus'?
Pro Fide?
Päät?
Radiopuhelimet?

Mun mielestä alpu postasi sen levyn kuvan johonk' toikkiin ja mainitsi kokoelman olevan nyt täysi. En vain muista mihin ja mikä bändi.

Hunajamelonit?
Jerry Sultsina?
Juliet Jonesin Sydän?
Noitalinna huraa!?
Nypykät?
Pasi & Mysiini?
Pekka ja Sus'?
Pro Fide?
Päät?
Radiopuhelimet?

Örfil voitti voiton! Ole hyvä ja lunasta sufeesi vielä tämän päivän aikana.

Mun mielestä alpu postasi sen levyn kuvan johonk' toikkiin ja mainitsi kokoelman olevan nyt täysi. En vain muista mihin ja mikä bändi.
Ei ollut sama yhtye - ko. Locolta kun ei ole julkaistu kuin 3 äänitettä. Tosin menihän niidenkin metsästyksessä kolmisenkymmentä vuotta.

Tuo Pro Fide oli niin ilmiselvä, että lisäsin muut kuin hämäyksen vuoksi konsanaan.

Turmion Kätilöt: Kiitos 2001-2014 -dvd
Turmion%20Ktilt%20-%20Kiitos%202004-2014%20ostos_zpscobznwbd.jpg

Mäpä menin viime sunnuntaina elisan liikkeeseen kuin persaukinen ja ostin kahen vuoden osarilla oneplus 3t:n.