Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puhelinnumerot siirtyivät bluetoothilla mutta muut vaativat verkkoyhteyden. Ohjeet verkkoyhteyden avaamiseksi vaativat verkkoyhteyden. Hienoa.
Tunnen itseni luolamieheksi, kun jopa sinä sait bluetoothin toimimaan. Itse en ole vielä mitään saanut sillä aikaan harmaiden hiusten lisäksi.

Tossa näkyy allekkain kolme:4 viestiä "Albert Oil on poistanut tämän viestin. "

Vastaus piilossa olevaan kysymykseesi: Älä poista viestejä.

Tunnen itseni luolamieheksi, kun jopa sinä sait bluetoothin toimimaan. Itse en ole vielä mitään saanut sillä aikaan harmaiden hiusten lisäksi.

Komp. Muutamallakin eri laitteella kokeillut mut ei. Uskon bluutuutin olevan urbaani legenda.

Kerran olen saanut kännykän ja läppärin löytämään toisensa bluetoothilla. Eivät toki toisiinsa yhdistäneet, mutta tiesivät toistensa olemassaolosta.
Se oli jo paljon se. Yleensä ei tapahdu edes sitä.

Kännykkä ja aktiovisuusranneke synkkaavat keskenään jatkuvasti Bluetoothin yli, ja autossa puhelut ja musiikin soittaminen toimivat myös. Yhteystietoja ei ole tullut kännykästä toiseen siirrettyä suoraan. Ne ovat jemmassa pilvessä, niin synkkaa vain sieltä uuteen.

Ostin uuden Citroen ds5 -auton. On tämä sitä audia ja tojotaa parempi. Farmarimallinen volvo on toki myös laatupeli, sanovat. Sellainen kenkälaatikon muotoinen. :ddddddd

Viimeksi muokattu:
Brexit, Trump, Albertin uusi puhelin toimi laakista :eek!: - kaikki ON mahdollista.