Örfil
Guest
Akun koosta päätellen se on perus viikonputki sitten :thumbfh:Siihen on suunniteltu se kaljanmittainen lataustauko.
Akun koosta päätellen se on perus viikonputki sitten :thumbfh:Siihen on suunniteltu se kaljanmittainen lataustauko.
Mä en ole oikeasti kuullut tai nähnyt vielä yhtään konkreettista argumenttia millä osa-alueella tuo hiilijalanjälkivehjes, oleva ja tuleva ongelmajäte hakkaa pesuliinan, ikkunalastan ja säämiskän.Naamakirjassa näytti olevan käynnissä kyseisen laitteen joukkokehunta. Kerrostaloasujilla ei tosin ehkä tule akunkesto vastaan.
Päätös on tehty, sijoitan rahat vaimoon muulla keinoin niin jaksaa pestä ikkunat kuten ennenkin. Lopputulos on sama :ahem:Piti katsoa testivideo rohkaisuksi ennen kuin laitoin laitteen latautumaan.
Opettelette vaimon kanssa oikean tekniikan, niin ei mene paljoa 10 sekuntia kauempaa yhden ikkunapinnan pesemiseen. :thumbup:Päätös on tehty, sijoitan rahat vaimoon muulla keinoin niin jaksaa pestä ikkunat kuten ennenkin. Lopputulos on sama :ahem:
Kiitoksia kaikille tietoaan jakaneille ja muille kommentoijille
Ei mulla just ton kauempaa siinä menekäänOpettelette vaimon kanssa oikean tekniikan, niin ei mene paljoa 10 sekuntia kauempaa
Mä voin tulla pesemään vitosella.Onko sitä nyt vittu lähdettävä pesemään.
Tu meille huomenna pesemään.Mä voin tulla pesemään vitosella.
Et sitten homompaa enää löytäny?Ruotsalaisten lentosotamiesten repun.
Kalastusvälineiden kuljettamiseen.
Odottele ja katto nyt ensin silakkamarkkinat ja ehkä sitten.Onko sitä nyt vittu lähdettävä pesemään.
Ja vieläpä käytetty Ruotsalainen ilmavoimien reppu. Taisi olla halvin. http://www.varusteleka.fi/fi/product/ruotsalainen-ilmavoimien-reppu-kaytetty/26771Et sitten homompaa enää löytäny?
Aika takaaotetun oloinen...Ja vieläpä käytetty Ruotsalainen ilmavoimien reppu. Taisi olla halvin. http://www.varusteleka.fi/fi/product/ruotsalainen-ilmavoimien-reppu-kaytetty/26771
Tuolla oli kieltämättä melko päheitä muita reppuja.
Ainakin reppuun mahtuu hyvin tavaraa. Nyt on reppu edessä ja takana.Aika takaaotetun oloinen...
:eek!:Kesäkuussa pidän osan kesälomasta, ei huvita lähteä minnekään ulkomaille reissaamaan.
HERÄÄÄÄÄ!!!Kesäkuussa pidän osan kesälomasta, ei huvita lähteä minnekään ulkomaille reissaamaan.
Vuokrasin mökin Somerolta viikoksi, €400 tuo kustansi. Halpaa kuin saippua.