Jos sähkögrillin virtajohto on sattunut kulumaan puhki ja juuri se kohta mistä virtajohto on kulunut puhki sattuu osumaan suoraan vesilätäkköön kuolevat kaikki jotka astuvat siihen samaan vesilätäkköön.Kun sulakkeet, jatkopiuhat ja sammuttimet keksitty, niin en tiedä miten se 5m talosta pihakiveyksellä tappaa kaikki.
Juu.Jos sähkögrillin virtajohto on sattunut kulumaan puhki ja juuri se kohta mistä virtajohto on kulunut puhki sattuu osumaan suoraan vesilätäkköön kuolevat kaikki jotka astuvat siihen samaan vesilätäkköön.
Luin väärin ja aloin jo hekumoida Formulanomista lillumassa maukkaassa kastikkeessa.Nomi marinadi.
Alkaa olla suunnittelukaljan paikka.Alberton housut harrastekäyttöön
Näytä liitetiedosto 19881
Ensimmäiset koskaan itse ostamani piharehut: kaksi jotain Hortensiaa, kuusi jotain alaspäin kasvavaa vihreää, kaksi sinistä amppelirehua ja kaksi amppelia. Acentaa kai pitäisi jotenkin nämä?
Näytä liitetiedosto 19882
Kampin NT, Kamppi
verkkokauppa.com, Jätkäsaari
- Nahkalompakko 34,90 €
Prisma, Ylä-Malmi
- Kaksipinninen virtakaapeli 7,90 €
- 3xGU10 ledilamppuja, á 5,90 €
- Pääkallosalmiakkia 1,80 €
- Mansikkafantaa, 1,80 €
Lidl, Pasila
- U-lukko polkupyörään 14,95 €
- Karvatrimmeri 24,95 €
- Ruukkusalaatti 1,49 €
- Mantelijäätelöpuikkoja 3,59 €
- Neljän juuston pizzaa 2,99 €
- 4-pack Grillimaisteri Pils-olutta 6,39 €
- 4x Tölkkipantti á 0,15 €
Katos perhanaa. Tämmöstä draamaa pukanut kun hiukan välillä kävin Areenalla. Voisin varmaan itsenikin jäähyttää samantien kun kaltsua tuli tänään ostettua, mutta kun siitä tulee kuitenkin sen verran kamala valitus taholta ja toiseltakin jos pistää bannia, niin antaapa nyt olla ja vedetään ihan sitten vaan asteikon mukaiset rangaistukset jahka tilanne eskaloituu riittävästi. Siten on kaikilla kivempaa.Renngeist on ostanut olutta, oiskohan ennakoiva jäähy paikallaan?
Aika paljon maksoit lompsasta nyt kyllä.Kampin NT, Kamppi
[*]Nahkalompakko 34,90 €
Komp.Oon täysin ihastunut tähän.