Siksikö ne poliisit pidättikin.Laiton peli. Rekisterikilpenä ei saisi toimia burbin sielu.
Ei, vaan siksi, että poliisin katu-uskottavuus laskee hänen laskiessaan housuunsa.Siksikö ne poliisit pidättikin.
Jakkuesin laminaatti pahasti naarmuilla ja selvästi yksi vedestä aiheutunut reunan nousu.
Lättäätkö sä märät lenkkarit suoraan lattialle, ai jai jai jai...
Meinasin sanoa samasta, mutta sitte aattelin sen olevan liian homoa.
EI KIINNOSTA parketit ja laminaatit (se on varmaan jompikumpi tai sit ei). Lattia ei ole minun. Kengät ovat uudet, eivät märät! Saatana! :mad_old:Minun syvyysnäköni ei riitä erottelemaan onko kyseessä parketti vai laminaatti.
Laminaatti on jo arvattu, arvaanpa minä sitten parketti.
Mitämävoitin?
EI KIINNOSTA parketit ja laminaatit (se on varmaan jompikumpi tai sit ei). Lattia ei ole minun. Kengät ovat uudet, eivät märät! Saatana! :mad_old:
Kolmisenkymmentä Suomen MAD -lehteä tuli hankittua. Ei voinut vastustaa.Juu, niitäpä niitä. Joitain aikoja sitten alkoi tekemään mieli "aikamatkailla" omaan nuoruuteen, ja tulikin hankittua läjä Suomen MADejä ja Yöjuttuja. Kyllähän noita iltasella lueskelee. Lyhyitä ja kevyitä luettavia.
Jonkinlainen keräilyinnostus yrittää noidenkin suhteen pyrkiä esiin, mutta toistaseks oon selvinnyt vain muutamilla irtonumeroilla. Tiedän kyllä, että jos jossain näkyy kohtuuhintaan joku riittävän iso alkusetti keräilylle, niin se on sitten sillä selvä juttu sekä Yöjuttujen että Madien suhteen.
Näytä liitetiedosto 20146Kolmisenkymmentä Suomen MAD -lehteä tuli hankittua. Ei voinut vastustaa.
Tästä se lähtee. Eli uutena keräilykohteena Suomen MAD -lehdet. Rouva arvostaa.
Hintapyyntö näkyy olevan 7,90mk.Näytä liitetiedosto 20146
Tässä käsittääkseni ensimmäinen numero ko. lehteä vuodelta 1982. Kiinnostaako ostaa tai vaihtaa johonkin käypään?
Mulle on toi(kin) numero jo tulossa kaverin välityksellä. Kiitos vaan tarjouksesta.Näytä liitetiedosto 20146
Tässä käsittääkseni ensimmäinen numero ko. lehteä vuodelta 1982. Kiinnostaako ostaa tai vaihtaa johonkin käypään?
EDIT: Wikipedian mukaan lehteä toimitettiin ensin 1970 -72. Sitten kymmenen vuotta taukoa ja uusi kustantaja alkaen 1982. Tämä on siis Semicin julkaisemana eka numero.
En ole muuten minäkään. Tätä uudempaa julkaisukertaa joskus omistin koko kasarin verran, vaan enpä omista enää. Virhe tuli tehtyä siinä että mökille ne kesälukemiseksi vietyäni sukulaisten kersat kuljettivat mukaansa suuren osan ja jäljelle jääneillä on sytytelty saunapesää ilmeisesti. Tuon ekan nummeron ja joitakin spesiaaleja kerkesin jossakin vaiheessa tuomaan takasin kotiin.Noi Suomalainen MAD -lehdet (eli noi vanhemmat) olis aika jees. Ikinä en oo yhtään niitä edes nähnyt.
Juu.Etsitkö seksiä?
Varmaankin Macbook Pron ostit. Mac Pron hinnat on alkaen 3000 euroa.Ostin Apple Mac Pro 15,6" tietokoneen, maksoi 1899€. Oletin, että on soiva peli, ainakin se on hemmetin vaikea käyttää. Ei edes voi kopioida tiedostoja ja liittää niitä desktopille (edes sillä applen omalla command+v näppäimellä). Todella sekava käyttää, tosin akku kestänyt tosi hyvin. Ja melko kevyt on.
Tuohon hintaan saisi jo ihmislogiikkaa tottelevan PC:n samoilla tehoilla, keveydellä ynnä akunkestolla. Tai kaksi. Onnittelut hyvästä hankinnasta!Ostin Apple Mac Pro 15,6" tietokoneen, maksoi 1899€. Oletin, että on soiva peli, ainakin se on hemmetin vaikea käyttää. Ei edes voi kopioida tiedostoja ja liittää niitä desktopille (edes sillä applen omalla command+v näppäimellä). Todella sekava käyttää, tosin akku kestänyt tosi hyvin. Ja melko kevyt on.
Voisit käyttää energiasi muiden ostosten parjaamisen sijaan sulattaaksesi Forumilainen kommenttikiteytymänä -toikin.Tuohon hintaan saisi jo ihmislogiikkaa tottelevan PC:n samoilla tehoilla, keveydellä ynnä akunkestolla. Tai kaksi. Onnittelut hyvästä hankinnasta!
Vaiti sika.Voisit käyttää energiasi muiden ostosten parjaamisen sijaan sulattaaksesi Forumilainen kommenttikiteytymänä -toikin.