Örfil
Guest
Nahkahomoo!tai korosti sen jälkeen motskarikaupassa käynti
Nahkahomoo!tai korosti sen jälkeen motskarikaupassa käynti
Kokeilin muuten tossa vähän aikaa sitten tommosia. Eli sauvan sijaan smoveyt molempaan käteen ja menoks. Olennaisin tyyliero on ehkä se, että käsivarsi pysyy suorassa (ei siis koukistu kyynärpään kohdalla kuten sauvoessa). Aika hyvin noillakin kulkee, mutta ehkä pikemminkin vaihteluksi sauvomiseen eikä niinkään sen korvaajaksi.Ostin uudet kävelydildot. Mikähän ero on Excelin ja Gymstickin sauvoissa, kun Gn hinta oli puolet En hinnasta. Samalta tuntui sauva kädessä. Gssä parempi grippi ja Essä hihna.
Vaikee kuvitella, että vanerista, mutta puutarhaletkusta ja muutamasta kuulasta kyllä.Smovey, teen tuollaiset vanerista vitosella!
Älä aliarvioi Pirkkalan Pelotonta.Vaikee kuvitella, että vanerista.
No ei ole ei. Sitä vastoin sulla on R, A, C, E, R ja X.Eikä ole ämmääkään.
Mulla olis musta silmä jos sanoisin muijaa emännäksi. Kuulema kuulostaa lihavalta maalaistalon rouvalta.Ja missä on mun emäntä?
Onko "muija" vastaavasti laiha maalaistalon rouva?Mulla olis musta silmä jos sanoisin muijaa emännäksi. Kuulema kuulostaa lihavalta maalaistalon rouvalta.
Ämmät ja ämmit on Lapissa joko äitejä tai varsinkin isoäitejä.Eikä ole ämmääkään.
Voi ollakin. Isoja on murre-erot Suomessa.Onko "muija" vastaavasti laiha maalaistalon rouva?