AJ
Well-known member
Itse olisin veikannut kolmatta paitaa.Mä olen toi teippihärveli tuossa ekassa kuvassa.
Itse olisin veikannut kolmatta paitaa.Mä olen toi teippihärveli tuossa ekassa kuvassa.
Ilmankos olet niin tarrautuva tyyppi.Mä olen toi teippihärveli tuossa ekassa kuvassa.
Vahingossa en vissiin kuin kerran tai kaksi, mutta sitten on tullut "jewel casesta digipakiksi" -päivityksiä (mm. Led Zeppeliniä, My Dying Bridea) tehtyä jonkin verran. Ja muita "perusversiosta spesiaaliksi" -uusintaottoja (Gathering). Sekä ihan postimerkkeilytyyppisiä hankintoja, joissa oon ostanut minicd-levyjä, joiden piisit on löytyneet ennestään kokoelmilta (Absoluuttinen Nollapiste, Gathering).Monestiko JPP ostanut levyn, joka jo löytynyt entuudestaan levyhyllystä?
Mä olen toi teippihärveli tuossa ekassa kuvassa.
Mä olisin veikannut, että toleranssisiipi olisi tuo hahmo Wopen näköinen jätkä, jolla on teippihärveli kädessään, mutta hän olikin teippihärveli Wopen kädessä.Itse olisin veikannut kolmatta paitaa.
Oli viimeinen hyllystäni puuttuva Musen levy tuo. Siis normistudiopitkäsoitoista. Sinkkuista ja vastaavista puuttuu kaikki. Hullabaloo-live löytyy. Ton "toisen lain" toiseksi viimeinen kappale oli hiukan oudohko muuhun kokonaisuuteen suhteutettuna.Katos. JPP osti levyn joka minullakin on ja kovassa käytössä.
Hain ja maksoin eilen.iMac 27" 3,4 GHz (Ei ollut saatavilla yhdessäkään Oslon liikkeessä, joten piti tilata - viikko, pari kuulemma menee).