JPP
as Quo as possible
Pikku Britanniaa divarista kolme kautta 3€/kausi:
No eipä ollut hinnalla pilattu. Kannattava ostos :thumbup:Pikku Britanniaa divarista kolme kautta 3€/kausi:
Jep. Kun näin nuo siellä hyllyllä, niin ajattelin että ovat varmaan jotain 8-10 euroa kappale ja että pitäisiköhän ostaa talteen. Sitten kun hinnat näin, ei enää tarvinnut pahemmin ostospäätöksen kanssa pähkäillä.No eipä ollut hinnalla pilattu. Kannattava ostos :thumbup:
Komp. Sarja, joka alkaa sanoilla "Kello on viittä vaille Albert..." ei voi olla huono. Itseltäkin nuo löytyy.No eipä ollut hinnalla pilattu. Kannattava ostos :thumbup:
Palkanalennukset yms. takia mulla on joulun tienoilla 2 viikkoa luppoa.Olen ostanut tämän viikon aikana vapaa-aikaa itselleni, paiskimalla 24 tuntia ylitöitä.
Muun muassa eilinen, klo 8 alkanut työpäivä loppui tänään klo 01:52.
Huomenna jos viilaa vielä tasan 30:lmeenkymppiin, niin jo on jouluna vapaata että kinkut hytkyy, huh huh.
Kyllä me, Mosse, ollaan onnenpekkoja kun meillä on töitä tehtäväksi.Palkanalennukset yms. takia mulla on joulun tienoilla 2 viikkoa luppoa.
Palkatonta ylityötä tuli tälle viikolle 10 tuntia. Ens viikolla varmaan tuplasti.:thumbfh:
Just mietin että vien ens viikon palaveriin hamekankaan esimiehelle.Kyllä me, Mosse, ollaan onnenpekkoja kun meillä on töitä tehtäväksi.
Toisinaan jopa enämpi kuin omiksi tarpeiksi. :thumbup:
okEilen ostelin pari keraamista paistinpannua Lidlistä. Erittäin laadukkaita ovat. Voin suositella jokusen vuoden käyttökokemuksella.
Noilla se aika kato kuluu nopeemmin. Siksi ne kestääkin vuosia
Olen muistaakseni muualtakin kuullut samaa. Ehkä itsekin joskus testaan, ehkä en. So not, kunhan hyppy kulkee.Eilen ostelin pari keraamista paistinpannua Lidlistä. Erittäin laadukkaita ovat.
Anssi Koivuranta karsiutui. :thumbfh::nope:Olen muistaakseni muualtakin kuullut samaa. Ehkä itsekin joskus testaan, ehkä en. So not, kunhan hyppy kulkee.
Jep, pakasteena.Kissanruokaa? Enpä ole laskenut monta hiirtä täällä pyörii. Kait toistakymmentä ja pakkasessa saman verran, ehkä enemmän.
Myydäänks noita? Kampaamotason elukkashopeissa vai?Kissanruokaa? Enpä ole laskenut monta hiirtä täällä pyörii. Kait toistakymmentä ja pakkasessa saman verran, ehkä enemmän.
JuuHerkullisen näköistä. Aika vähän ketsuppia, oletko laihiksella?