Albert Oil
Hippi ja juntti
Ostakaapa hyvää paskaa suoraan Al-sedän suolesta 5:viisi markkaa/köntsä! TODELLA TODELLA hyvää ja tuoretta on tavara!
Nämähän myivät 30 000 rasiallista $6 kappalehintaan.Ostakaapa hyvää paskaa suoraan Al-sedän suolesta 5:viisi markkaa/köntsä! TODELLA TODELLA hyvää ja tuoretta on tavara!
Kelles nämä sopivat? Paitsi tietysti Mehelle.Nuo sopii oikein hyvin sellaisen yli 70-vuotiaan herrasmiehen hillittyyn tyyliin.
Siistit.Onko nämä enämpi Alpun tyyliset?
Arvelinkin että nuo olisivat makuusi.Siistit.
Miksi noin arvelit? Ei toki sinunkaan popoissa mitään vikaa ollut.Arvelinkin että nuo olisivat makuusi.
Huomio kiinnittyi noihin jalkaanvetolenkkeihin. :ahem:Nuo sopii oikein hyvin sellaisen yli 70-vuotiaan herrasmiehen hillittyyn tyyliin.
Kiitos, olen varsin tyytyväinen uusiin popoihini.Miksi noin arvelit? Ei toki sinunkaan popoissa mitään vikaa ollut.
Nuo on jo vähän haasteellisemma, kun joutuu vyölenkkejä kiskomaan. Tulee mieleen kerran kotilähiöni Siwan kassan vieressä hengaillut stetsoniin pukeutunut pujopartainen keski-ikäinen äijä joka heitti mielestään hervotonta läppää vaivaantuneen näköiselle kassaneidille amerikkalaisittain äänetyllä suomella.Kelles nämä sopivat? Paitsi tietysti Mehelle.
Minä se olin.Nuo on jo vähän haasteellisemma, kun joutuu vyölenkkejä kiskomaan. Tulee mieleen kerran kotilähiöni Siwan kassan vieressä hengaillut stetsoniin pukeutunut pujopartainen keski-ikäinen äijä joka heitti mielestään hervotonta läppää vaivaantuneen näköiselle kassaneidille amerikkalaisittain äänetyllä suomella.
Kiitos, olen varsin tyytyväinen uusiin popoihini.
Arvelu on melko epämääräinen sana, se voi pohjautua puhtaaseen arvaukseen tai vaikkapa melko vakuuttavaan empiiriseen todistusaineistoon.