Tulkitsit kommenttini väärin.
Vai että oikein empiiriseen.
Oliko oikein vakuuttaviakin "todistusaineistoja"?
Tulkitsit kommenttini väärin.
Vai että oikein empiiriseen.
Oliko oikein vakuuttaviakin "todistusaineistoja"?
AnteeksiTulkitsit kommenttini väärin.
Ei tuo ole asia jonka vuoksi anteeksi tarvitsee pyytää.Anteeksi
Kiitos Alex.
Onpa rumat.Pari levyä just laitoin tilaukseen, kun vihdoin ilmestyivät:
Vowels - Seasonal beast
Old witch - Come mourning come
Sitten onkin taas kaikki tästä listasta.
Forumin etusivulle ilmaantunut Verkkokauppa.comin mainos langattomasta näppiksestä. Sattumaako?
Logitech MK270. Langaton näppis-hiiri-setti siis.
Eipä vaikuta kuvaukset paskemmilta lain. "A highly atmospheric record from Italy, dark contemporary music for those into TENHI, BOHREN UND DER CLUB OF GORE, BADALAMENTI, DEATH IN JUNE." edelliseen ja "...crushing but atmospheric doom metal shrouded by a dark veil of early 90s black metal feeling." jälkimmäiseen. Toi Bohren und der Club of Gore on kyllä mulle ihan tuntematon nimi.Pari levyä just laitoin tilaukseen, kun vihdoin ilmestyivät:
Vowels - Seasonal beast
Old witch - Come mourning come
Sitten onkin taas kaikki tästä listasta.
Yks kenkä ja 2 lumikenkää.
Sama. Noi muut oon kyllä jossain kuullut, vaikken osaa yhtään biisiä niiltä sanoakaan.Eipä vaikuta kuvaukset paskemmilta lain. "A highly atmospheric record from Italy, dark contemporary music for those into TENHI, BOHREN UND DER CLUB OF GORE, BADALAMENTI, DEATH IN JUNE." edelliseen ja "...crushing but atmospheric doom metal shrouded by a dark veil of early 90s black metal feeling." jälkimmäiseen. Toi Bohren und der Club of Gore on kyllä mulle ihan tuntematon nimi.
Jollan-ostajia ei niin paljon edes ole.Aijjaaha. Menit sitte ostamaan ulkomaalaisen GSM-puhelimen.
Erottuupahan joukosta.Jollan-ostajia ei niin paljon edes ole.