Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Pari levyä just laitoin tilaukseen, kun vihdoin ilmestyivät:

Vowels - Seasonal beast


Old witch - Come mourning come


Sitten onkin taas kaikki tästä listasta.
Eipä vaikuta kuvaukset paskemmilta lain. "A highly atmospheric record from Italy, dark contemporary music for those into TENHI, BOHREN UND DER CLUB OF GORE, BADALAMENTI, DEATH IN JUNE." edelliseen ja "...crushing but atmospheric doom metal shrouded by a dark veil of early 90s black metal feeling." jälkimmäiseen. Toi Bohren und der Club of Gore on kyllä mulle ihan tuntematon nimi.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eipä vaikuta kuvaukset paskemmilta lain. "A highly atmospheric record from Italy, dark contemporary music for those into TENHI, BOHREN UND DER CLUB OF GORE, BADALAMENTI, DEATH IN JUNE." edelliseen ja "...crushing but atmospheric doom metal shrouded by a dark veil of early 90s black metal feeling." jälkimmäiseen. Toi Bohren und der Club of Gore on kyllä mulle ihan tuntematon nimi.
Sama. Noi muut oon kyllä jossain kuullut, vaikken osaa yhtään biisiä niiltä sanoakaan.

Tänään tuli postista / ostin kaupasta nämät:





 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Faust: Just levykauppa Äxästä ja Verjnuarmu: Pimmeyvven Ruhtinas kirjaston poistohyllystä
 
Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
LG G3

Ei ollut mitään syytä vaihtaa luuria, mutta vaihdoin kuitenkin.
Edelllinen luuri oli HTC One (M7), aivan kurko luuri.

Ainakin yksi asia uudessa LG:ssä on parempi, akkukesto. Kestää noin puolet kauemmin kui HooTeeCeessä.
Kai tää sit oli hyvä hankinta, en tiiä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös