Örfil
Guest
Palvelu on ainoastaan alueellinen, jos ylipäänsä toimii.Sitten vaan salasanat jakoon Saat vitosen koko kaudesta.
Palvelu on ainoastaan alueellinen, jos ylipäänsä toimii.Sitten vaan salasanat jakoon Saat vitosen koko kaudesta.
Rintis.Rintis?
Käytä streemejä jos on liian kallis omaan budjettiin. Kysyt vaan, niin linkkiä tulee. Itsellä tuo MTV3 Total, niin ei tarvitse leikkiä itse noitten kanssa.Onhan tuo hirveän hintainen mutta kai se täytyy. Laskin, että kymppi tulee hinnaksi kisaa kohti, joten saattaa mun orastava KKWCS-paluu kyllä nyt tyssätä. Halvemmaksi tulisi käydä katsomassa kisat paikallispubissa mutta kun ei sielläkään aina jaksais könytä.
Vanhat asiakkaat onkin niin huonoja asiakkaita, että joutuvat maksamaan normihintaa toistaiseksi. Irtisanoinkin kaikki paskakanavat 2013 F1-kauden päätteeksi.Soneran kaapeliasiakkaana sain MTV Sport -paketin ekan puoli vuotta 9,90 (normaalisti 19,90) ja siihen kaupan päälle vielä puoleksi vuotta mobiilipuolen tunnarit. Ihan jees diili nähdäkseni.
Saman oon tehny tässä parina vuotena ja aina oon saanut jonkin tarjouksen uudelleen avatessa. Aiempina vuosina on ollut kanavapaketti Elisalta, mutta nyt hiljattain vaihtui taloyhtiössä toimittaja. Hittoako tosta maksaa kun ei niitä muita kanavia tule katsottua about koskaan.Vanhat asiakkaat onkin niin huonoja asiakkaita, että joutuvat maksamaan normihintaa toistaiseksi. Irtisanoinkin kaikki paskakanavat 2013 F1-kauden päätteeksi.
...ja Pacmanin lisäksi myös täydennyksen ponisettiini. Katotaan, mahtuvatko jalkaan, oli sen verran vaikeasti tulkittavat kokotaulukot.Tämän innoittamana jo melkein laitoin tilaukseen:
Veikkaan, ettei se ole tajunnut taputtaa ajoissa.Onks tuon oikeanpuolimmaisen kuvan poni ammuttu vai sammunutko se on? Aurinkoakin vituttaa.
Niin on kantajakin.Aika psykedeeliset rytkyt.