Älä ny, ootko hankkinu discomutzakit digitaalisina? Kissin?Myydään: levysoitin ja C-kasettidekki.
Merkki JVC.
Dekki mulla onkin, tai itse asiassa kaksi, mutta toinen on vanhempien luona ja toinen hajalla. Levysoitinta ei ole lain. Mitäs pidät hintaa soittimellasi? Vois vaikka harkita, vaikka ei ihan just tällä hetkellä sellaiselle varsinaisesti kunnon sijoituspaikkaa olekaan. Kirjastossa olen käynyt vinyylilevyjä ja c-kasetteja digitaaliseen muotoon vääntämässä. Ja parin vinyylilevyn kanssa olen tehnyt niin, että kun olen sellaisen hankkinut, niin sen jälkeen olen youtubesta ladannut kyseisen levyn kappaleet ja polttanut rompulle :ahem:.Myydään: levysoitin ja C-kasettidekki.
Merkki JVC.
Sangen persoonallinen toimintatapa.Kirjastossa olen käynyt vinyylilevyjä ja c-kasetteja digitaaliseen muotoon vääntämässä. Ja parin vinyylilevyn kanssa olen tehnyt niin, että kun olen sellaisen hankkinut, niin sen jälkeen olen youtubesta ladannut kyseisen levyn kappaleet ja polttanut rompulle :ahem:.
Saat ilmaiseksi. Pääasia on että menee soittavaan kotiin.Levysoitinta ei ole lain. Mitäs pidät hintaa soittimellasi? Vois vaikka harkita, .
No jopas! Ja kyllä mulle dekkikin kelpaa.Saat ilmaiseksi. Pääasia on että menee soittavaan kotiin.
Sovitaan luovutus ensi kesäksi Huittisissa.
Pukkaanko C-soittimen samalla messiin?
Sori, tuli jo parempi tarjous. Alppu hoitaa vitosella :frank:.Otan sitten tuosta kaupasta 30% toimitusmaksua. Etukäteen.
Paljos se nyt tekeekään. Noin 107e....
Dekkiä (tai levysoitinta) ei pidä särkemän. Mutta muuten suunnitelman tuntuinen hahmotelma. Ainakin jos viikko -> ilta. Tms. Vähintään ainakin kahvit vedetään ihan tosta vaan.JPP saapuu pirkanmaalle hakemaan kasettidekkiä ni ryypätäänpä sitten forumin voimin viikko. Ja hukataan tai rikotaan se dekki.
Sepä on varsin jännää. Melkoinen "uusien" nikkien invaasio.Jännittävää nähdä onko Forumilla tarvetta Lasun kaltaiselle kirjoittelijalle.
Aina Alppu polkee hintoja. Ukkeli tulisi bannata.Sori, tuli jo parempi tarjous. Alppu hoitaa vitosella :frank:.
eikait täällä tietääkseni ole mielipiteet kiellettyjä? :O en mielestäni ole tehnyt mitään väärää :O
...kaverilleni...Ostin euron paketin kalapuikkoja ja meinasin tilata tekokikkelin muslimikaverillemi lahjaksi mutta jätin vielä väliin
:Oeikait täällä tietääkseni ole mielipiteet kiellettyjä? :O en mielestäni ole tehnyt mitään väärää :O
Sovitaan se pitsamöötte viimeinkin, roudaan samalla sulle nuo soittimet.No jopas! Ja kyllä mulle dekkikin kelpaa.
Voi olla että en kesällä Huittisiin ehdi. Kiva olis kyllä ollut hiukan kastella paattiakin pitkästä aikaa, mutta pitää jossain vaiheessa möötte vääntää kasaan. Jos ei muuten niin tulen vaikka syksyllä sinne teille käymään, tai jotain.