Tolerantti
Well-known member
Tunnusta nyt vaan, että ostitte väärät patjat, väärän sängyn ja koko proseduuri meni aivan väärin! Ainakin jos uskomme Foorumin asiantuntijoita, ja miksi emme uskoisi.
Ajattelin että pelkkä Vapaan seuraaminen kisapäivänä ei ole tarpeeksi nopsa media kisan seuraamiseen livenä.Heikko murtui paineen alla.
Onhan tuo hirveän hintainen mutta kai se täytyy. Laskin, että kymppi tulee hinnaksi kisaa kohti, joten saattaa mun orastava KKWCS-paluu kyllä nyt tyssätä. Halvemmaksi tulisi käydä katsomassa kisat paikallispubissa mutta kun ei sielläkään aina jaksais könytä.Katsomon F1 kausipaketti.
Vielä ehtii osallistua arvontaan.Onhan tuo hirveän hintainen mutta kai se täytyy. Laskin, että kymppi tulee hinnaksi kisaa kohti, joten saattaa mun orastava KKWCS-paluu kyllä nyt tyssätä. Halvemmaksi tulisi käydä katsomassa kisat paikallispubissa mutta kun ei sielläkään aina jaksais könytä.
Onnistuukohan sellainen vilunkipeli että kaksi käyttäjää katsoisi samoilla tunnareilla kisasessiota yhtäaikaa?Onhan tuo hirveän hintainen mutta kai se täytyy.
Olen samaa mieltä: 100 euroa säästää perusjuoppoforumisti helposti kauden aikana. Vaatii pientä kieltäymystä olla kolme päivää selvinpäin maalis-marraskuussa, mutta jos oikein yrittää, se voi onnistua :ahem:Paikallisessa pariin tuntiin menee se kymppi moneen kertaan.
"Puliveivari"Hei Albert Park: mikä on sun tunnussana?
Jääkiekkotyylisen nenän niistämisen."Puliveivari"
Mitä mä voitin?
Rintis?Kaupantekopäivä sovittu.
Tissit mainittu.Rintis?
Mun Katsomon tunnareilla.Millä tunnareilla? Multa aiemmin oo mitään tunnareita kyselty.
Sitten vaan salasanat jakoon Saat vitosen koko kaudesta.Mun Katsomon tunnareilla.
Olisi tieteellisesti mielenkiintoista testata että voiko samoilla tunnareilla katsoa kisaa sekä täällä että siellä Siperiassa.
Sehän tarkoittaisi selvää säästöä, jos se toimisi!
En mäkään mut huono omatuntohan streamien tuijottamisesta tulee. Bernien perintö sulaa, tallien motorhomet vanhentuu käsiin, kuskit kituuttaa näkkileivällä jne.Minä en maksa mitään, kuulitteko!!