Mä voisin väittää, että huomion saaminen oli myös tarkoituksella haettua. Eikä siinä ole mitään väärää.Täytyy sanoa, että huomion saaminen omille hankinnoilleen tuntui olevan näin naisena vähän helpompaa kuin foorumin enemmistösukupuolelle.
Mä voisin väittää, että huomion saaminen oli myös tarkoituksella haettua. Eikä siinä ole mitään väärää.Täytyy sanoa, että huomion saaminen omille hankinnoilleen tuntui olevan näin naisena vähän helpompaa kuin foorumin enemmistösukupuolelle.
Ei niin. Sitähän ihmiset haluavat. Jos eivät saa niin sitten lentävät päin vuorta.Mä voisin väittää, että huomion saaminen oli myös tarkoituksella haettua. Eikä siinä ole mitään väärää.
Kaikki postauksethan on huomion hakemista. Paitsi ehkä CCMK:n tajunnanvirta.Mä voisin väittää, että huomion saaminen oli myös tarkoituksella haettua. Eikä siinä ole mitään väärää.
Mistä tietää että Nils Gustafsson on saanut pillua?Ei niin. Sitähän ihmiset haluavat. Jos eivät saa niin sitten lentävät päin vuorta.
Tottakai, mutta se vaan tuntuu hassulta miten kaunis nuori nainen ihmettelee saamaansa huomiota jos postailee mekko ostoksistaan. Joskus jopa kuvien kanssa.Kaikki postauksethan on huomion hakemista. Paitsi ehkä CCMK:n tajunnanvirta.
Ei sen ollut tarkoitus tuntua ihmettelyltä. Kyllä mä tiedän ennestään sen olevan näinTottakai, mutta se vaan tuntuu hassulta miten kaunis nuori nainen ihmettelee saamaansa huomiota jos postailee mekko ostoksistaan. Joskus jopa kuvien kanssa.
Miksikä kutsutaan naispuolista diktaattoria?Varmuuden vakuudeksi ostin vielä Desigualin mekon ja aion valloittaa maailman. :ahem:
Jos on jotain asiaa sille.Miksikä kutsutaan naispuolista diktaattoria?
:thumbup:Varmuuden vakuudeksi ostin vielä Desigualin mekon ja aion valloittaa maailman. :ahem:
Vaimoksi.Miksikä kutsutaan naispuolista diktaattoria?
Jaqqu hankki akilleksentappajat!Jokavuotinen kenkähankinta.. Saa nyt nähdä seuraako tästä myös sama keskustelu kuin aina ennenkin..
Etkö juuri kironnut Asicset akilleksen tappajiksi, vai oliko ne reiserit vain?Jokavuotinen kenkähankinta.. Saa nyt nähdä seuraako tästä myös sama keskustelu kuin aina ennenkin..
Asicsin Hyperspeedit tappoivat akilleksen.. Vertasin näitä Addun Adioksiin ja näissä noosa tri kengissä on siihenkin verrattuna selvästi enemmän tukea kannalle. Niissä hyperspeedeissa taas oli ihan lötkö kantaosa, ja jälkeenpäin ajateltuna ei kai ihmekään, että sain niillä jalat sököksi.Etkö juuri kironnut Asicset akilleksen tappajiksi, vai oliko ne reiserit vain?
Itsellä on sellainen tunne tällä hetkellä, että juostessa enemmän 5min paikkeilla olevia vauhteja kaipaa hieman parempaa vaimennusta. Hitaammissa ja kovemmissa vauhdeissa sitten pärjää paremmin minimaalisemmillakin lenkkareilla.
No ei ole. Mulla jäi Adiokset käyttämättä. Pari kertaa kokeilin ja totesin, etten pysty niillä juoksemaan. Tarviin enämpi vaimennusta. Tukea en tarvitse.Asicsin Hyperspeedit tappoivat akilleksen.. Vertasin näitä Addun Adioksiin ja näissä noosa tri kengissä on siihenkin verrattuna selvästi enemmän tukea kannalle. Niissä hyperspeedeissa taas oli ihan lötkö kantaosa, ja jälkeenpäin ajateltuna ei kai ihmekään, että sain niillä jalat sököksi.
Addujakaan ei ole vielä loppuun juostu, mutta juoksen niillä enää vain korkeitaan lyhyitä vetoja. Flättikokeiluni siis ehkä kuitenkin saa nyt riittää pidemmillä matkoilla. Ehkei se kengän keveys kuitenkaan ole niin tärkeä asia.