Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Täytyy sanoa, että huomion saaminen omille hankinnoilleen tuntui olevan näin naisena vähän helpompaa kuin foorumin enemmistösukupuolelle.
Mä voisin väittää, että huomion saaminen oli myös tarkoituksella haettua. Eikä siinä ole mitään väärää.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mä voisin väittää, että huomion saaminen oli myös tarkoituksella haettua. Eikä siinä ole mitään väärää.
Ei niin. Sitähän ihmiset haluavat. Jos eivät saa niin sitten lentävät päin vuorta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ostin mulle ja pojalle ehdottoman siistit, muodikkaat ja Armani-tason softshell-takit Lidlissä. Kyllä oli perfect age-fiilis tepastella ympäri Frisbeegolf-rataa.

Yhteensä 38 euroa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tottakai, mutta se vaan tuntuu hassulta miten kaunis nuori nainen ihmettelee saamaansa huomiota jos postailee mekko ostoksistaan. Joskus jopa kuvien kanssa.
Ei sen ollut tarkoitus tuntua ihmettelyltä. Kyllä mä tiedän ennestään sen olevan näin ;)
Kunhan tuli todettua!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Varmuuden vakuudeksi ostin vielä Desigualin mekon ja aion valloittaa maailman. :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jokavuotinen kenkähankinta.. Saa nyt nähdä seuraako tästä myös sama keskustelu kuin aina ennenkin..

Kisakengät:


Harjoituskengät:


Ja lisäksi vielä ihan normaalit kävelykengät:
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Jokavuotinen kenkähankinta.. Saa nyt nähdä seuraako tästä myös sama keskustelu kuin aina ennenkin..
Etkö juuri kironnut Asicset akilleksen tappajiksi, vai oliko ne reiserit vain?

Itsellä on sellainen tunne tällä hetkellä, että juostessa enemmän 5min paikkeilla olevia vauhteja kaipaa hieman parempaa vaimennusta. Hitaammissa ja kovemmissa vauhdeissa sitten pärjää paremmin minimaalisemmillakin lenkkareilla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Etkö juuri kironnut Asicset akilleksen tappajiksi, vai oliko ne reiserit vain?

Itsellä on sellainen tunne tällä hetkellä, että juostessa enemmän 5min paikkeilla olevia vauhteja kaipaa hieman parempaa vaimennusta. Hitaammissa ja kovemmissa vauhdeissa sitten pärjää paremmin minimaalisemmillakin lenkkareilla.
Asicsin Hyperspeedit tappoivat akilleksen.. Vertasin näitä Addun Adioksiin ja näissä noosa tri kengissä on siihenkin verrattuna selvästi enemmän tukea kannalle. Niissä hyperspeedeissa taas oli ihan lötkö kantaosa, ja jälkeenpäin ajateltuna ei kai ihmekään, että sain niillä jalat sököksi.

Addujakaan ei ole vielä loppuun juostu, mutta juoksen niillä enää vain korkeitaan lyhyitä vetoja. Flättikokeiluni siis ehkä kuitenkin saa nyt riittää pidemmillä matkoilla. Ehkei se kengän keveys kuitenkaan ole niin tärkeä asia.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Asicsin Hyperspeedit tappoivat akilleksen.. Vertasin näitä Addun Adioksiin ja näissä noosa tri kengissä on siihenkin verrattuna selvästi enemmän tukea kannalle. Niissä hyperspeedeissa taas oli ihan lötkö kantaosa, ja jälkeenpäin ajateltuna ei kai ihmekään, että sain niillä jalat sököksi.

Addujakaan ei ole vielä loppuun juostu, mutta juoksen niillä enää vain korkeitaan lyhyitä vetoja. Flättikokeiluni siis ehkä kuitenkin saa nyt riittää pidemmillä matkoilla. Ehkei se kengän keveys kuitenkaan ole niin tärkeä asia.
No ei ole. Mulla jäi Adiokset käyttämättä. Pari kertaa kokeilin ja totesin, etten pysty niillä juoksemaan. Tarviin enämpi vaimennusta. Tukea en tarvitse.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös