Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Ostin juu mukkaan


Paskaa tuo juominen nykyää. Nouse päähä yhtään ja alkaa vaa väsyttää... Ei hyötyä siis enää.. Immuuni tollekkin. Voi lopettaa suosiolla.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Estis hei. Desigualista tuli niin "so last season" sillä hetkellä, kun merkkiä alettiin myymään myös Suomessa. Palauta se. Onhan sulla kuitti tallella?
Mä olen itsekin saatavilla Suomessa, joten ehkä me täydennetään toisiamme.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Eilen baarissa vähän kyllä tuli sellainen olo, että alkaa jo pelottavan paljon tuoreempia mallistoja olemaan tarjolla
Höpö, höpö. Jos olisit Marita Taavitsainen ja minä Epe Helenius, sanoisin sulle kuten Epe Helenius sanoi Marita Taavisaiselle ennen menestysvuosiaan.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Höpö, höpö. Jos olisit Marita Taavitsainen ja minä Epe Helenius, sanoisin sulle kuten Epe Helenius sanoi Marita Taavisaiselle ennen menestysvuosiaan.
Nyt täytyy kyllä sanoa, että aivot vain raksuttavat, mutta mitään tulkintaa ei valmistu.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Nyt täytyy kyllä sanoa, että aivot vain raksuttavat, mutta mitään tulkintaa ei valmistu.
No et voi tietääkään, ellei Epe ole kertonut sullekin. Sanansa menivät; "Nyt Marita pää pystyyn, lantio eteen ja tykit kunnolla ja aina esille". Ja kappas, Maritan musiikki alkoi myymään. Kokeile seuraavan kerran baarissa...

Se halus vaan kysyä, että mitä muuten teet ensi viikonloppuna.
a) Moon Epsanjassa viikonloppuna b) Estis lie varattu c) mulla ei ole tarvetta nyt pokailla ketään d) jos kohta b) on väärin tai muuttuu, niin perfect age man lie innokkain jonossa...
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
No et voi tietääkään, ellei Epe ole kertonut sullekin. Sanansa menivät; "Nyt Marita pää pystyyn, lantio eteen ja tykit kunnolla ja aina esille". Ja kappas, Maritan musiikki alkoi myymään. Kokeile seuraavan kerran baarissa...



a) Moon Epsanjassa viikonloppuna b) Estis lie varattu c) mulla ei ole tarvetta nyt pokailla ketään d) jos kohta b) on väärin tai muuttuu, niin perfect age man lie innokkain jonossa...
Pelkällä jonotusnumerolla ei onneksi ole näissä hommissa painoa. Mulla ja Jonilla on muun muassa kohtuullisen erilaiset käsitykset siitä, millainen on "perfect age man".
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ilimojen ankeudesta huolimatta kevättä rinnassa foorumilla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös