Kyllä se on munkin tuki ja turva.Terapiana F1-forumin vapaa toimii aina.
Hahhahahaahha....en kestä...munkin...siis MUNKIN....Jone on munkki.Kyllä se on munkin tuki ja turva.
Käsittääkseni ei ollut. En juurikaan keksi vitsejä tahi hassuttele.Vitsi oli burbin keksimä.
Oho. Tuli muna(us) mulle.:thumbfh:Hahhahahaahha....en kestä...munkin...siis MUNKIN....Jone on munkki.
Vitsi oli burbin keksimä.
Shhhh...et keksikään tai hassuttele, mutta kyse oli nyt niin huo..hyvästä vitsistä, ettei kukaan muuten uskoisi mun tekemäksi.Käsittääkseni ei ollut. En juurikaan keksi vitsejä tahi hassuttele.
Sun pitää maksaa rojaltit, komissiot ja provisiot burbille hänen vitsiensä käyttämisestä.Shhhh...et keksikään tai hassuttele, mutta kyse oli nyt niin huo..hyvästä vitsistä, ettei kukaan muuten uskoisi mun tekemäksi.
Hyvä, jos ei tarvitse maksaa myyntipalkkoita.Sun pitää maksaa rojaltit, komissiot ja provisiot burbille hänen vitsiensä käyttämisestä.
Ei tietenkään. Tässä mitään myydä vaan käytetään.Hyvä, jos ei tarvitse maksaa myyntipalkkoita.
Myy nahkas Saunoja-Timolle aka Kaltattu-Kaukoselle.Mä kyllä myyn itseäni. Ei oo kellekään vaan vielä kelvannut.
Miska? Onhan se vaan niin kertakaikkisen hieno hetki se ekan ratikan bongaus. Filmejäkin ovat siitä tehneet.Yöpymisoikeus Helsinkiläieen hotelliin. Jännittää. Saatan nähdä ratikan.
Tuo on varmaan itekkin hommattava.Ufomammut: Ecate
Hyvältä kuulostaa. Aika samantyyppistä ja -tasoista menoa kuin aikaisemmillakin levyillä.Tuo on varmaan itekkin hommattava.