Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Makkonen

Guest
Vara/reissupuhelimeksi Lumia 520. Olis mulla Nokia 500, mutta Symbian tuntuu siinä todella kankealta ja kosketusnäyttökin on mitä on.
Joskus on käynyt reissuilla niin että jotain on hävinnyt. Muutaman viikon päästä lähden aasian rundille, enkä uskalla ottaa mukaan hukattavaksi ykköspuhelintani niin ostin reissuun tuollaisen halvan rimpulan. Ei sitten harmita niin paljoa jos vaikka häviääkin. Ja toiminee myös ihan hyvin navigaattorina.

-edit-
Viisatasessa gps-signaalin löytyminen offline-tilassa kestää vähintään 10min, joskus jopa puolisentuntia. Ei lomalla ole aikaa tuommoiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Vara/reissupuhelimeksi Lumia 520. Olis mulla Nokia 500, mutta Symbian tuntuu siinä todella kankealta ja kosketusnäyttökin on mitä on.
Joskus on käynyt reissuilla niin että jotain on hävinnyt. Muutaman viikon päästä lähden aasian rundille, enkä uskalla ottaa mukaan hukattavaksi ykköspuhelintani niin ostin reissuun tuollaisen halvan rimpulan. Ei sitten harmita niin paljoa jos vaikka häviääkin. Ja toiminee myös ihan hyvin navigaattorina.
No johan: mulla on tasan samt pelit "kakkos- ja kolmos" luureina.
500:atanen on autossa BT mokkulan päässä OBD-diagnostiikkaleluna ja 520 on tätä nykyä ihan turhan panttina.

Ostakee joku pois tuo mun Lumia, siinä on takuuta ens kesään vielä voimassa + näytön- ja kuorensuojat. Liki iskemätön peli!
Tyrkytin sitä jo mutsille, mutta eihän se vanha ihminen sitä oppinut käyttämään alkuunkaan (ja edes tarvitse sellaista) ja ostin sille sellaisen halpisnokian jossa on oikeat (ja isot) näppäimet.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Sama ongelma. Suorastaan aika paha. Talossa ei ole kellaria. Viinikaapin osto ei oikein innosta. Joku 20-30 pullon määrä tuntuu aika vähäiseltä, jos meinaisi pitää jemmassa vuosia.
Kylmiössä valkkarit sentään vaaka-asennossa ja punkut ja jälkkärit siellä sun täällä, pystyssä ja vaa`assa ja valossa ja liian lämmössä ja kuivassa.:nope::nope:
No mulla ei ole tarkoitus vuosia säilöä. Osa noista tosin on jo muutamankin vuoden vanhoja.
Hörpitään pois kun siltä tuntuu.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Ostakee joku pois tuo mun Lumia, siinä on takuuta ens kesään vielä voimassa + näytön- ja kuorensuojat. Liki iskemätön peli!
Tyrkytin sitä jo mutsille, mutta eihän se vanha ihminen sitä oppinut käyttämään alkuunkaan (ja edes tarvitse sellaista) ja ostin sille sellaisen halpisnokian jossa on oikeat (ja isot) näppäimet.
Paljonko?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vara/reissupuhelimeksi Lumia 520. Olis mulla Nokia 500, mutta Symbian tuntuu siinä todella kankealta ja kosketusnäyttökin on mitä on.
Joskus on käynyt reissuilla niin että jotain on hävinnyt. Muutaman viikon päästä lähden aasian rundille, enkä uskalla ottaa mukaan hukattavaksi ykköspuhelintani niin ostin reissuun tuollaisen halvan rimpulan. Ei sitten harmita niin paljoa jos vaikka häviääkin. Ja toiminee myös ihan hyvin navigaattorina.

-edit-
Viisatasessa gps-signaalin löytyminen offline-tilassa kestää vähintään 10min, joskus jopa puolisentuntia. Ei lomalla ole aikaa tuommoiseen.
Samasta syystä ostin ton oman 520:n. Navigointi piti ostaa. Se puhelimen navigointi ei toimi offlinessa kuin Suomessa.

Lisäks en tajua miten siinä on puhelun lopetus sellainen, että ei tahdo millään puhelun jälkeen saada näyttöä näkyviin ja puhelua loppumaan + kameralla ei tee yhtään mitään
Muuten ihan oivallinen reissupuhelin...joka näyttää esim. täällä olevan liiankin kallis ko. käyttöön. Rosvojen kovasti himoitsema malli.
 
Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
Samasta syystä ostin ton oman 520:n. Navigointi piti ostaa. Se puhelimen navigointi ei toimi offlinessa kuin Suomessa.

Lisäks en tajua miten siinä on puhelimen lopetus sellainen, että ei tahdo millään puhelun jälkeen saada näyttöä näkyviin ja puhelua loppumaan + kameralla ei tee yhtään mitään
Muuten ihan oivallinen reissupuhelin...joka näyttää esim. täällä olevan liiankin kallis ko. käyttöön. Rosvojen kovasti himoitsema malli.
Perkeleen perkele! :nope:
Siis siinä ei ole minkäänlaista navia ilmaisena? Vai ulkomailla tarvii maksullisen version?
 
Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Paistinpannuun roiskumista vähentävän ritilän. Maksoi kokonaisen euron rajamarketissa, kun citarissa olisi köyhtynyt 5e ja siivilä tarttui myös mukaan. Tuon lisäksi viiniä, pari siideriä ja olutta + sapuskaa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Dexteriä ovat jotkut kanssa kehuneet, niin hankin sitten ykköskauden. Saapa nähdä milloin ehtii katsomaan. Eilen tuli katseltua American horror storyn eka kausi loppuun, nyt olis Band of Brothers kesken, mutta sen kanssa vuorotteleva sarja pitäis valkata. Ei just tänään, mutta lähipäivinä kuitenkin. Vaihtareina itselläni nyt tuo Dexter, Wire ja Banshee ainakin.

Ja rouva oli yllättänyt mut, ja ostanut kirpparilta tämän mulle:



Mä olen edelleen sitä mieltä, että jonkun tahon pitäis ottaa asiakseen hoitaa Troman leffoista kunnollinen dvd- tai bd-julkaisujen sarja tänne pohjolaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Dexteriä ovat jotkut kanssa kehuneet, niin hankin sitten ykköskauden.
Sen verran voin spoilata, että ainakin ykkös- ja kakkoskaudet on varsin mainioita. En nyt muista miksi jatko jäänyt mulla väliin, mutta siis kahta ensimmäistä kautta voin suositella.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Because I'm Worth It

 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Paljonko tuo maksoi? Eli minkä arvoinen olet?

Tässä oma keksimässä hassuttelussa pitää tietää L'oréalin mainos: koska olen sen arvoinen.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Paljonko tuo maksoi? Eli minkä arvoinen olet?

Tässä oma keksimässä hassuttelussa pitää tietää L'oréalin mainos: koska olen sen arvoinen.
Mitähän se oli... Ostin ton oikeasti viime viikolla. Jotain 8-9€.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Halvempi kuin viimeisin suikkari joka ostin Manskulta.
Eli pakko olla pelkkä handjob.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös