Renngeist
Soldiers of Antisthenes
:ahem:Areenan suunnitteluprojekti?
:ahem:Areenan suunnitteluprojekti?
:thumbup:Tilasin ittelleni hiihtokypärän :dunno:
.. Mielikuva OoPeesta hiihtämässä murtsikkaa kypärä päässä.. vetää vertoja pitkät päällä ajamiseen.Tilasin ittelleni hiihtokypärän :dunno:
Sepaluksettomat kalsarit?.. Mielikuva OoPeesta hiihtämässä murtsikkaa kypärä päässä.. vetää vertoja pitkät päällä ajamiseen.
Ähh.. unohdin taas, että Suomessa hiiuhtäminen tarkoittaa oletusarvoisesti murtomaahiihtoa. Täällähän hiihtämisellä viitataan aina skimbaukseen, jos puhutaan murtomaahiihdosta, on oikea termi "langlaufskifahren" tai pelkkä "langlaufen"... Mielikuva OoPeesta hiihtämässä murtsikkaa kypärä päässä.. vetää vertoja pitkät päällä ajamiseen.
Sepaluksettomat kalsarit?
Aina ajatellu, että enhän mä semmosta tartte, mutta tulin nyt sitten sattuneesta syystä kuitenkin toisiin aautoksiin.:thumbup:
Suomessa 'väkisinhiihtoa' ja 'vaateurheilu'.Ähh.. unohdin taas, että Suomessa hiiuhtäminen tarkoittaa oletusarvoisesti murtomaahiihtoa. Täällähän hiihtämisellä viitataan aina skimbaukseen, jos puhutaan murtomaahiihdosta, on oikea termi "langlaufskifahren" tai pelkkä "langlaufen".
Mä oon kuvitellu, että sielläpäin kukaan enää ilman laske. Täälläkin kun jo hyvinkin yleinen kapistus onneks. Oikeesti ihan hyödyllinen ja huomattavasti mukavampi, kun joku piponreuhka, mistä menee tuuli ja tuisku läpi. Joskus oli kanssa sellanen mielipide, että en tarvii, turha kapistus. Sitten kun sellasta koitti, niin ei tullu enää mieleenkään (heh) laskea ilman kypärää :ahem:Aina ajatellu, että enhän mä semmosta tartte, mutta tulin nyt sitten sattuneesta syystä kuitenkin toisiin aautoksiin.
OoPee samaistuu Schumiin.Aina ajatellu, että enhän mä semmosta tartte, mutta tulin nyt sitten sattuneesta syystä kuitenkin toisiin aautoksiin.
Kyllä moni vielä laskee ilman, mutta onhan tuo jo aika yleinen kapistus.Mä oon kuvitellu, että sielläpäin kukaan enää ilman laske. Täälläkin kun jo hyvinkin yleinen kapistus onneks. Oikeesti ihan hyödyllinen ja huomattavasti mukavampi, kun joku piponreuhka, mistä menee tuuli ja tuisku läpi. Joskus oli kanssa sellanen mielipide, että en tarvii, turha kapistus. Sitten kun sellasta koitti, niin ei tullu enää mieleenkään (heh) laskea ilman kypärää :ahem:
Kieltämättä tuo tapaus toimi kimmokkeena.OoPee samaistuu Schumiin.
Tuossa jotain tietoa liikenteestä. Turvavyön ja heijastimenkin käytöstä.Kyllä moni vielä laskee ilman, mutta onhan tuo jo aika yleinen kapistus.
Mitä turvallisuusvarusteisiin (fillarointi, skimbaus jne.) tulee, niin uskoisin, että Pohjoismaissa ollaan yleensä edellekävijöitä verrattuna Keski-Eurooppaan.
Näinpä jossain myytävänä jotain homoa heijastinsprayta. Oli eri tarkoituksiin ja myös väritöntä, joka valossa sitten heijastelee. Taidan ostaa seuraavan kerran, kun tulee eteen. Suihkutan sillä koko ukon paitsi päätä ja kun auto tulee niin otan kummittelevia asentoja päättömänä siinä. Voi sitä meininkiä pikkulasten takapenkillä iloriemusta itkiessä, kun päätön vihreä mörkö joogaa tienposkessa.Tuossa jotain tietoa liikenteestä. Turvavyön ja heijastimenkin käytöstä.
http://www.itatoimija.fi/tiedostot/Esitteet ja tiedotteet/pos_ely_liikenneturvallisuuskatsaus_tausta_aineisto.pdf
Itse kun asustan täällä maalla ja tuossa on tuo vanha vitostie vieressä, niin kyllä koirankusettajat ja muut lenkkeilijät käyttää turvaliiviä ja/tai otsalamppuakin vielä vaikka valaistu tie on tuo. Ei siinä vaan näe niitä kulkijoita pimeällä kelillä kuitenkaan kuin vasta lähellä.
Itsehän ostin tuolle yhdelle kävelijälle otsalampun joululahjaksi kun kerran toivoi.
Slalom lienee ajanmukainen termi.Ähh.. unohdin taas, että Suomessa hiiuhtäminen tarkoittaa oletusarvoisesti murtomaahiihtoa. Täällähän hiihtämisellä viitataan aina skimbaukseen, jos puhutaan murtomaahiihdosta, on oikea termi "langlaufskifahren" tai pelkkä "langlaufen".
Säilyy vähän huonosti noi viinit jossain komerossa. Toki kännisille kavereille juotettuna ihan oikein.Ostin viimein pari viinipullotelinettä. Olisi näemmä pitänyt vielä yksi hommata.
Viinikaappia ei (vielä) mahdu.
Itselleni en ole vielä tähän päivään mennessä yhtään viinipulloa ostanut.