Mä yritin kerran ostaa jalkalamppua jostain muualta kuin Ikeasta ja HETI HUIJATTIIN! :frank:Kyllä hävettäis ostaa Ikeasta jotain.
Jaa eikö SEN lampun kanssa mennyt ihan nappiin? Siis SEN lampun joka unessani aiheutti sodan ynnä kahtiajaon koko F1-forumille.Mä yritin kerran ostaa jalkalamppua jostain muualta kuin Ikeasta ja HETI HUIJATTIIN! :frank:
Originally posted by IKEA
Reilu vaihto- ja palautusoikeus:
Voit vaihtaa tai palauttaa minkä tahansa tuotteen 90 päivän aikana kuittia vastaan.
Palautuksesta saat hyvityskortin. Vaihto- ja palautusoikeus on lisäetu, joka ei vähennä
sinulle kuluttajansuojalaissa määriteltyjä oikeuksia.
Antti on palkannut konsulttiapua Suomen Sosiaali- ja Terveysministeriöstä?Mitäs tämä tällainen nyt sitten on, kysynpähän vaan?
Eikö tuo perskele palauta hakutuloksina enää kuin pelkkiä ketjuja. Yksittäisiä viestejä ei haulla saa enää esiin? Oikeasti?Antti on palkannut konsulttiapua Suomen Sosiaali- ja Terveysministeriöstä?
Voit hakea joko seitsemää tai kuuttatoista viestiä, mutta et saa olla samanaikaisesti kirjautuneena Facebookiin tahi Twitteriin. Samanaikainen käyttö johtaa hakuoikeuksien menetykseen kuuden kuukauden ajalta.
Vastausta hakuusi voit odotella toukokuussa.
Oiskohan rikki?Eikö tuo perskele palauta hakutuloksina enää kuin pelkkiä ketjuja. Yksittäisiä viestejä ei haulla saa enää esiin? Oikeasti?
Advanced Searchista pitää valita Search Single Content Type -välilehti, siellä saa valita ketjut tai viestit.Eikö tuo perskele palauta hakutuloksina enää kuin pelkkiä ketjuja. Yksittäisiä viestejä ei haulla saa enää esiin? Oikeasti?
Menet sinne Search Single Content Type:een.Eikö tuo perskele palauta hakutuloksina enää kuin pelkkiä ketjuja. Yksittäisiä viestejä ei haulla saa enää esiin? Oikeasti?
Ei se rikki ole. Kyllä se toimii.Oiskohan rikki?
Kannattaskohan laittaa asiasta ylläpitopuolelle?
Tai kenties privatahan Anttia?
Advanced Searchista pitää valita Search Single Content Type -välilehti, siellä saa valita ketjut tai viestit.
Kato perskele! :thumbup:Menet sinne Search Single Content Type:een.
Mä teen vitosella.Ja sitten napata provikat joltakulta Tanperelaiselta suolihuuhteluiden suorittajalta.