FW08
Registered User of Talent
Video juutuubiin?Mä teen vitosella.
Video juutuubiin?Mä teen vitosella.
Kisa oli peruttu mutta noin muuten oli ihan hyvät unet. Suosittelen lämpimästi! viiskauttaviisHankin aiemmin uuden tyynyn, peitteen, lakanoita, pussilakanoita ja tyynyliinoja. Tänään otan käyttöön. Testasin jo hieman ja kylläpä... oijoijoih.. kylläääh!
Mä nään ensi yönä aivan mahtavia unia! Ehkä Häkkinen voittaa kolmannen mestaruuden, ehkäpä!
Alppu ois hoitanu saman homman vitosella.Kannatti käydä Specsaversilla (R). Lasit, blehat ja kokonaisvaltainen näöntutkimus yhteensä 269 €. Kehykset merkkiä Tiger of Sweden ja Timberland. Tunnen tehneeni erinomaiset kaupat.
Tiger of Sweden kuulostaa aavistuksen verran homolta.Kannatti käydä Specsaversilla (R). Lasit, blehat ja kokonaisvaltainen näöntutkimus yhteensä 269 €. Kehykset merkkiä Tiger of Sweden ja Timberland. Tunnen tehneeni erinomaiset kaupat.
Kokeileppa sanoa se uudestaan matalammalla äänellä!Tiger of Sweden kuulostaa aavistuksen verran homolta.
*sanoo möreällä äänellä* Mosse on mun oma pikku tiikeri, grrrrKokeileppa sanoa se uudestaan matalammalla äänellä!
No, vieläkö kuulostaa?
Oli.Vielä kun tietäisi mikä on bleha, niin tietäisin oliko halpaa vai kallista.
Sä luulet että merkki KUULOSTAA homolta, mutta arvaapa vain kuinka homolta ne kehykset NÄYTTÄÄ! Tulee olemaan kikkelissä suojelemista Lönnrotinkadun alkupäätä dallatessa.Tiger of Sweden kuulostaa aavistuksen verran homolta.
Puma Swede huomattavasti vähemmän.Tiger of Sweden kuulostaa aavistuksen verran homolta.
Sehän onkin sukujuuriltaan oululainen.Puma Swede huomattavasti vähemmän.
Tom of Finland tuo taas häviön tässäkin asiassa Suomelle. Aina se Ruotsi voittaa.:thumbfh:Puma Swede huomattavasti vähemmän.