Ei välttämättä se kalja paljoa halvemmaksi tule, toki lähimmistä juottoloista riippuen. Ainakin jäi jotain käteen! Tosin olisihan sitä Pyryfin jälkimmäisessäkin vaihtoehdossa....Vajaassa puolessa tunnissa olis kerennyt myös kaljalle tai yleiseen vessaan masturboimaan. Mlemmat halvempia vaihtoehtoja.
Mä voin. Mun ei tarvii enää Tuliaiset Lohjalta on tallesSoittakaa minulle taksi Lohjaan!
Toivolla ei oo kovin kivulias. Antibiootilla pitäis lähteä.Tuliaiset Lohjalta on talles
Sitä Joe-sedässä olevaa Stalinin lempipaukkua - Kansanvihollista kannattaa kokeilla, on hyveä.Tänään oli vajaa puoli tuntia aikaa tapettavana kaupungilla, joten menin toista kertaa elämässäni antikvarianttiin. Jouduin kysymään myyjältä paljon kirjat maksavat, kun en tajunnut minne hinta oli sijoitettu. En kehdannut lähteä ostamatta, kun olin ainoa asiakas ja suorittanut kanssakäymistä myyjän kanssa. Ostin sitten Veikko Huovisen niteen, jossa on Joe-setä ja Veitikka samoissa kansissa ja Jari Tervon Pohjan hovin.
7 euroa kustansi se keskustelu.
Lisätietoja kiitos. Hätägoogle ei anna ratkaisua ja kirjasto on kiinni.Sitä Joe-sedässä olevaa Stalinin lempipaukkua - Kansanvihollista kannattaa kokeilla, on hyveä.
Kuohuviinilasi.Lisätietoja kiitos. Hätägoogle ei anna ratkaisua ja kirjasto on kiinni.
Otin naisen avaimet käteen -periaatteella.Meinaako se alkaa lisääntymään vai miksi noin reilusti tilaa?
Aika laiskaa.Otin naisen avaimet käteen -periaatteella.
Niin kävikös tässä niin, että tuli nainen, talo ja kakarat, eikä tarvitse itse kuin lompsaa levittää?:thumbup:Otin naisen avaimet käteen -periaatteella.
Onhan se toki oikeus kohtuus jo ihan tasa-arvonkin nimissä, että Matxiin joutuu jotain hiukan levittämään.Niin kävikös tässä niin, että tuli nainen, talo ja kakarat, eikä tarvitse itse kuin lompsaa levittää?:thumbup:
Vaikuttaa hyvältä!Ei ole pääkaupunkiseudulta.
Muuttomatkaa on reilusti.. tietä pitkin 100 metriä ja linnuntietä 50 metriä.
Vuosimallia 2008, 151 neliötä + 20 neliöinen lämmitetty takaterassi, kahden auton autokatos (suoraan kiinni talossa) ja vielä 40 neliöinen lämmitetty autotalli jonka yhteydessä jotain 4 tms neliötä oleva kylmävarasto.
Hintaa ihan tarpeeksi.
Pölynimurit niinku omasta takaa vai?Mulla on säilytystilaa tarpeeksi. Mutta onkin vähän paremmat systeemit kuin kotitimpureilla tai isä&poika&hiace firmojen tekeleet.