OoPee
Nuori ikäisekseen
Seuraavaksi vaihtuu Audi tilavaan Dacia Lodgyyn
Seuraavaksi vaihtuu Audi tilavaan Dacia Lodgyyn
Ja jupin golfbägi vahinkovankkureihin eli lastenvaunuihin.Seuraavaksi vaihtuu Audi tilavaan Dacia Lodgyyn
Yleensähän siinä 5-kympin kantturoissa vaihtuu 4 aata. akka, asunto, auto ja ammatti. Elämään ennen eläkettä "potkua"...Seuraavaksi vaihtuu Audi tilavaan Dacia Lodgyyn
Mutta ennen sitä ne pitää olla, jotta "voi" sitten hankkiutua eroon. Eli ihan oikea suunta Matxilla :ahem:Yleensähän siinä 5-kympin kantturoissa vaihtuu 4 aata. akka, asunto, auto ja ammatti. Elämään ennen eläkettä "potkua"...
Niin, rykimäaika. Mutta ihmisellähän on jatkuva kiima. Toisaalta pesänrakennusvietti saattaa laueta herkemmin keväällä. Vaikka rationaalista se olisi syyskesällä, kun kylmät kelit alkavat uhata.:doubtful:Se lienee foorumisteilla pesimäkausi (hihi). Hyvinkin onnea Matxille ja asianosaiselle. :thumbup:
Matskihan täyttää 49 viikolla 15.Mutta ennen sitä ne pitää olla, jotta "voi" sitten hankkiutua eroon. Eli ihan oikea suunta Matxilla :ahem:
Mihnä päin Hispaniaa?Tänään hankin asumuksen Epsanjassa seittemäksi vuorokaudeksi toukokuussa.
Malagassa päin. En oo koskaan poikennut alueella.Mihnä päin Hispaniaa?
Ok, ihan mestaa paikkaa se rannikkoseutu paikka paikoin.Malagassa päin. En oo koskaan poikennut alueella.
Itse olen. Useastikin. Pisimmillään puolen vuoden pätkässä. Ihan mesta paikka.Malagassa päin. En oo koskaan poikennut alueella.
Ok, ihan mestaa paikkaa se rannikkoseutu paikka paikoin.
Malagan keskustaan ei tullut tutustuttua, joten arvoitus on sen citin viihdykkeet mulle.
Joo, mukaan lähtevä kollega on käynyt alueella. Ajattelimme juhlistaa töistä irtautumista golfin merkeissä ja alue sopinee siihen mainiosti...Itse olen. Useastikin. Pisimmillään puolen vuoden pätkässä. Ihan mesta paikka.
Nevö!!! <3 <3Onnea! :thumbup: Anna Eriksson on tainnut jo unohtua?
Nope!Seuraavaksi vaihtuu Audi tilavaan Dacia Lodgyyn
Kui helvetin iso Se rouva oikein on?Nope!
Rouva sattui olemaan semmoista mallia että edes farmari käy.
Ei siinä muuten mutta mun silmään nuo Audin Avant-mallit on vähän luikkaampia kuin sedan.
Noh, sopivaa A6 sedania katsellaan, meinaa tuo A4:nen olla turhan pieni.
Höpöhöpö! Eipäs valehdella.Matskihan täyttää 49 viikolla 15.
Niin no kun on 3 taukapäätä taloudessa lisänä nykyään syömässä jääkaapin sisällöt..Kui helvetin iso Se rouva oikein on?
Ootsää Matxi kyllä helvetin laiska mies, kun teetät kakarskin toisella :nope:Niin no kun on 3 taukapäätä taloudessa lisänä nykyään syömässä jääkaapin sisällöt..
Joo, mutta ei mee kato vartalo pilalle synnytyksessä.Ootsää Matxi kyllä helvetin laiska mies, kun teetät kakarskin toisella :nope:
Ei kai se lapsen vartalo mikskään menis, jos Matxi synnyttäis keisarinleikkauksella.Joo, mutta ei mee kato vartalo pilalle synnytyksessä.