Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Ei oma, mutta pojan hankinta: Oli aika ylläri kun vanhin sälli soitti viikko sitten ja ilmoitti että on ostanut itselleen Kontulasta kaksion. Oli se jo aiemmin puhunut että kun valmistuu, ostaa oman asunnon eikä aio muuttaa enää vuokralle. Olin silti kovin yllättynyt että ilman konsultointia minun tai äitinsä kanssa oli hommannut lainan ja tehnyt kaupat.

Muutti Itiksestä Kontulaan nyt viime lauantaina.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ei oma, mutta pojan hankinta: Oli aika ylläri kun vanhin sälli soitti viikko sitten ja ilmoitti että on ostanut itselleen Kontulasta kaksion. Oli se jo aiemmin puhunut että kun valmistuu, ostaa oman asunnon eikä aio muuttaa enää vuokralle. Olin silti kovin yllättynyt että ilman konsultointia minun tai äitinsä kanssa oli hommannut lainan ja tehnyt kaupat.

Muutti Itiksestä Kontulaan nyt viime lauantaina.
Et päässyt vääntämään Exceliä hankinnan järjettömyydestä?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ei oma, mutta pojan hankinta: Oli aika ylläri kun vanhin sälli soitti viikko sitten ja ilmoitti että on ostanut itselleen Kontulasta kaksion. Oli se jo aiemmin puhunut että kun valmistuu, ostaa oman asunnon eikä aio muuttaa enää vuokralle. Olin silti kovin yllättynyt että ilman konsultointia minun tai äitinsä kanssa oli hommannut lainan ja tehnyt kaupat.

Muutti Itiksestä Kontulaan nyt viime lauantaina.
Ei edes takaajiksi kysellyt?
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Kaks hortensiaa, kaks amppelia, joissa pieniä sinisiä kukkia, kaks jotain sinipunaista laskeutuvaa kukkahässäkkää hortensioitten kavereiksi. Neljä jotain köynnökseksi aikovaa ja viis säkkiä multaa. Eur 113€, Plantagen Lielahti, Tampere.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen huolissani JPP:n levyhyllyn tilan riittävyydestä.

Ja mieltä painaa myös tämän toikin postausmäärän uhkaava läheneminen kohti viiden tonnin maksimia.

Vakava tilanne nyt hei.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Olen huolissani JPP:n levyhyllyn tilan riittävyydestä.
Ollos huoleton. Hyllytilatilanne on vakava, mutta jahka saan kasattua uuden hyllyn niin homma on kunnossa ainakin jokusen vuoden ajan.

Nyt on tuossa oikean olkapään vieressä tuollainen kaksoistorni:


Kirjoitus/tietokonepöydän hyllykössä tietokoneen näytön oikealla puolella puolestaan tuollainen tilanne:


Ja tietokoneen näytön vasemmalla puolella mennään tuohon malliin:


Ja aika täyttä on varsinaisten levyhyllyjenkin puolella:


Mutta siis jahka saan aikaiseksi lakata uuden levyhyllyn osat ja sitten kasattua sen ja sijoitettua paikoilleen, niin hiukan vaille 900 levylle on sitten tilaa siinä. Alustavasti olen ensi viikolle suunnitellut lakkausoperaatiota, mutta näkee nyt sitten.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ollos huoleton. Hyllytilatilanne on vakava, mutta jahka saan kasattua uuden hyllyn niin homma on kunnossa ainakin jokusen vuoden ajan.
Kuvat levyistä.
Analysoin kodin, tarkistin kuvankäsittelyohjelmalla kuvat, sekä soitin hyvälle ystävälleni Erikoisasiantuntijalle, joka tietää nämä jutut ja tulin siihen tulokseen että siinä on itse asiassa sama yksilö yhdeksäänsataan kertaan kuvattuna. Eli ei voi sanoa että "nämä 900" koska siinä ei ole yhdeksääsataa vaan yksi, jonka vieressä 899 kopiota siitä yhdestä. Tai ehkä alkuperäinen on jossain muualla, ja tuossa yllä on pelkkiä kopioita.
Mutta joka tapauksessa niin ei voi ainakaan olla että tuossa olisi 900 eri yksilöä joista voitaisiin MISSÄÄN OLOSUHTEISSA puhua omina näinään, eli noina.
Yritit siis vedättää mutta jäitä kiinni huijauksesta. Myönnä tekosi ja kadu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös