Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Rienaston hoito-trilogia oli taannoin, parhautta. Oli kotihoito ja kotihoidon tuki.

:alppu:
stanley_1502_845.jpg

Levymessuilta löytyi levyjä...

Ylhäällä - The Cramps: Big Beat From Badsville ja The Cramps: Fiends of Dope Island
Keskellä - Hawkwind: The Flicknife Years 1981–1988 ja Hawkwind: Friends & Relations – Rarities
Alhaalla - Stam1na: Likainen parketti
Crampsx2Hawkwindx2jaStam1naostos_zps17884b9a.jpg

Hawkwind: The Flicknife Years 1981–1988 -boksi pitää sisällään seuraavaa:

Ylimpänä itse laatikko avattuna ja sen alla:
Ylempi rivi - Friends and Relations, Zones ja Friends and Relations – Twice Upon a Time
Alempi rivi - Friends and Relations – Volume Three ja Out & Intake plus infovihko
Hawkwind-boksinsisus_zpsa108a8e4.jpg

Ei vaan oikeesti. Pitkästä aikaa voin sanoa, että olihan perkeleen hyvä hankinta se mehupuristin.

Tuokin on ajanut asiansa hyvin tuo tehis.

Tarkoitus on juoda kaikki mitä koneeseen tungetaan, ei vain puristaa mehut ulos. Kuidut hyötykäyttöön!

Kun lisää hieman vettä sekaan (n. 0.5-1 desiä riittää) niin mössöistä tulee juotavia.

Olen tehnyt erilaisia juomia käyttäen:
- porkkanaa
- kaalia
- banaania
- omenaa
- appelsiinia
- mustikoita
- maustamatonta jogurttia

... ja on se kumma miten ne muuttuu hyvänmakuisiksi juomiksi kun niitä minuutin, pari sörsselöi.
Proteiinin osuutta noissa mixeissä pitäisi lisätä (tukemaan lihaskuntoharjoitteita).

Tuokin on ajanut asiansa hyvin tuo tehis.

Tarkoitus on juoda kaikki mitä koneeseen tungetaan, ei vain puristaa mehut ulos. Kuidut hyötykäyttöön!

Kun lisää hieman vettä sekaan (n. 0.5-1 desiä riittää) niin mössöistä tulee juotavia.

Olen tehnyt erilaisia juomia käyttäen:

- porkkanaa

- kaalia

- banaania

- omenaa

- appelsiinia

- mustikoita

- maustamatonta jogurttia

... ja on se kumma miten ne muuttuu hyvänmakuisiksi juomiksi kun niitä minuutin, pari sörsselöi.

Proteiinin osuutta noissa mixeissä pitäisi lisätä (tukemaan lihaskuntoharjoitteita).

Rahkaa, heraprotskua tai kananmunia niin saat protskua.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.