Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Kun tuo toinen lähestyi tarpeeksi 5000 postausta, niin pitäähän tuolle OP:n ja RK:n pippelimiekkailulle (unohtamatta tietenkään JPP:n levyostoksia) uusi topiikki perustaa.

Itse en ole mitään tänään ostanut, enkä siksi voi kellekään mitään suositella.

OP:n ja RK:n pippelimiekkailulle

Tilasin tommosen..
61iMbi335ML._SL1000_.jpg

Haa

Unohit gurgun.:thumbfh:

Jos kurkkua tarkoitat, jääkaapissa on yksi avaamaton tuores kurkku kelmussaan ja kaksi tönttöä suolakurkkua. Toinen tönttö ja avattu ja toinen ei ole. Ja kyse on juurikin suolakurkusta, ei siis mauste-, eikä etikkakurkusta.

Vielä kun olisi hapankurkkua, niin. Niin sitten olisi hapankurkkua. Sitä ei vissiin ihan helpolla saa kaupasta. Aitona tai aitoa. Hapankurkkua.

Ite olen aikoinani kurkkua hapattanna. Piimästä bakteerit ja tölkkiin. Hyvää oli.

Jos kurkkua tarkoitat, jääkaapissa on yksi avaamaton tuores kurkku kelmussaan ja kaksi tönttöä suolakurkkua. Toinen tönttö ja avattu ja toinen ei ole. Ja kyse on juurikin suolakurkusta, ei siis mauste-, eikä etikkakurkusta.

Vielä kun olisi hapankurkkua, niin. Niin sitten olisi hapankurkkua. Sitä ei vissiin ihan helpolla saa kaupasta. Aitona tai aitoa. Hapankurkkua.

Ite olen aikoinani kurkkua hapattanna. Piimästä bakteerit ja tölkkiin. Hyvää oli.

Lähinnä tarkoitin siihen Gini-alkomahoolin ja tonic-veden mukaan lasiin. Siinä ei oikein varmaan toi suolakurkku futaa?:doubtful:

The Vision Bleak: Witching Hour ja YUP: Leppymättömät, jälkimmäinen kirjaston poistohyllystä.
1hq6.jpg

Viimeksi muokattu:
Jotta saisin yhden viestin lisää laskuriin niin ilmoitan ostaneeni polttoainetta autoon hetki sitten.

Viikatteen Marraskuun lauluja 1 ja Marraskuun lauluja 2, kätevässä ja varsin edukkaassa 1+1-paketissa. Hinta 9.95.
Lisäks Viikate tervaskanto-likööriä tuli tilattua 6 pottua paikalliseen puotiin. Niistä tosin vain yks on mulle. En raaskinut kuutta pottua ostaa maistiaiseks, joten työ- ja soittokavereiden kanssa otettiin kimpassa se setti. Pullo per sierainpari.

Viikatteen Marraskuun lauluja 1 ja Marraskuun lauluja 2, kätevässä ja varsin edukkaassa 1+1-paketissa. Hinta 9.95.
Lisäks Viikate tervaskanto-likööriä tuli tilattua 6 pottua paikalliseen puotiin. Niistä tosin vain yks on mulle. En raaskinut kuutta pottua ostaa maistiaiseks, joten työ- ja soittokavereiden kanssa otettiin kimpassa se setti. Pullo per sierainpari.

Marraskuun laulut onkin eri veikeästi tehty niin, että se missä lukee olevan lauluja 1, onkin lauluja 2. Ja sama (onneks) toisinpäin.

Marraskuun laulut onkin eri veikeästi tehty niin, että se missä lukee olevan lauluja 1, onkin lauluja 2. Ja sama (onneks) toisinpäin.
Siellä kakkoslevyllä on mielestäni hienosti nimetty piisipari levyn lopussa. Eli kappaleet Syys ja Iäisyys. Edellisessä on jännä spaghettiwestern -fiilis, hieno pala.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.