Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Olikohan Alpun '82 kumit Pirellin pitkäjyväisiä vai ihan perinteistä D-seosta?
Vois tarkastaa CCMK:n blogista.

Ai niin ja poika osti itselleen neukkuaikaisen kaasunaamarin, älkää kysykö miksi, en tiedä...

Kävin tuon hakemassa ässästä:

3Y2L6k5.jpg

Josko sen ehtis jo tänään illalla katsella.

Dead Kennedys: Plastic Surgery Disaster & In God We Trust, Inc., Death In June: Peaceful Snow ja Karjalan Sissit: Miserere
pau5.jpg

:o:o

Jos tekis sellaisen pollin koko Suomen kansalle että monessako taloudessa on vähintäin yksi (1) käyttämätön, uuden veroinen kuntoilulaite, niin veikkaan että päästään "JAA" vastauksissa aika lähelle 95%.

:o:o

Jos tekis sellaisen pollin koko Suomen kansalle että monessako taloudessa on vähintäin yksi (1) käyttämätön, uuden veroinen kuntoilulaite, niin veikkaan että päästään "JAA" vastauksissa aika lähelle 95%.

Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.

Mä taas arvelen, että Suomessa ei ole yli 95 %'ssa kotitalouksista kuntoilulaitetta lainkaan, käytettyä tai käyttämätöntä.

Meillä on sitten senkin edestä. Kahvakuulasarja 4,6,8,10,12,16 kiloa, steppilauta ja siihen Body pump tanko ja painot, toistakymmentä zumba ja jumppa DVD:tä, juoksumatto, kuntopyörä ja kotikuntokeskus (joka autotallissa odottamassa halvalla ostajaa).

Itse käytän kuulia, pyörää ja juoksumattoa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.