Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Voi olla, etä tosta on rautakauppaversiokin. En osaa sanoa toimiiko, mutta no tv-shop-jutskat nyt vaan yleensä suhtkoht paskoja, siksi lievä skeptisyyteni.
Tv-shop tuotteista on yleisesti ottaen paska laatumielikuva. Uusien tuotteiden saaminen kauppojen hyllyille on kuitenkin aika iso operaatio, tuolla tavalla alkuunpäästyä toimivat tuotteet päätyvät usein kauppojenkin hyllyille. Ja kehnosti toimivat kauppojen hyllyiltä tv-shoppiin.

Tv-shop tuotteista on yleisesti ottaen paska laatumielikuva. Uusien tuotteiden saaminen kauppojen hyllyille on kuitenkin aika iso operaatio, tuolla tavalla alkuunpäästyä toimivat tuotteet päätyvät usein kauppojenkin hyllyille. Ja kehnosti toimivat kauppojen hyllyiltä tv-shoppiin.

Mikä olis esimerkki TV-shop-tuotteesta, joka olis päätyny kauppojen hyllylle? En toki väitä, etteikö sellaista olisi, mutta mulle ei tule yhtäkään mieleen :dunno: Päätykö sinne edes aromipata vai mikä se ihmevempain taas olikaan?

On tietysti myönnettävä, että mulla on aika kehno käsitys suomalaisten tv-shoppien tarjoamista tuotteista.

Mikä olis esimerkki TV-shop-tuotteesta, joka olis päätyny kauppojen hyllylle? En toki väitä, etteikö sellaista olisi, mutta mulle ei tule yhtäkään mieleen :dunno: Päätykö sinne edes aromipata vai mikä se ihmevempain taas olikaan?

On tietysti myönnettävä, että mulla on aika kehno käsitys suomalaisten tv-shoppien tarjoamista tuotteista.

En mäkään oikein tiedä, kun noin ylipäätään en niin kauhean kiinnostunut tuotteista tai tuotemerkeistä ole. Kuitenkin käsitykseni mukaan autokemikaaleja ja voiteluaineita on päätynyt varaosaliikkeisiin ja joitakin ruuanlaittotuotteita.

Ylipäätään harvempi tuote lanseerattaneen markkinoille Suomen TV-shopeissa, vaan useimmiten muissa maissa. Esimerkiksi USAssa läpimurron tehnyt TV-shop tuote voi Suomessa tai koko Euroopassakin päätyä suoraan kaupan hyllylle.

En vielä tilannut, mutta ajattelin, että saattais joitain muitakin kiinnostaa.
F1 retro-paitoja myyvä pulju:
http://www.retroformula1.com/shop/retroformula1_shopfront.html

Mikäs sen hienompaa olisi, kun kesällä hengailla puistossa Minardi-paita päällä?
Shirt.Front.jpg

Tai heilua Heskethin vuoraamana:
Shop.Banner.Hesk308.V1.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.