2 viikkoa Italiassa/Ranskassa. Lento Nizzaan, auto alle (en näköjään viisastu, vuokrasin Fordin...), ensin kierretään viikossa Como-järvi, toinen viikko vuokratulla talolla Soldanossa...Kesä(loma)suunnitelmat on nyt kovasti työn alla. Mites muilla? Minne ootte menossa? Milloin, miksi?
Mä ajattelin hoitaa noi hommat lähtemällä työkavereiden kanssa Tallinnaan toukokuussa :alppu:Kts. sticky. :alppu:
Levottomat jalat.miksi?
Jotenkin ajattelin tuon allaolevan viestin liittyvä ylläolevaan kun Juskanen oli sopivasti Estaten viestiä lainannut.Jos luoja suo, kuukaudeksi kiertämään keskieurooppaa tavoitteena onanoida mahdollisimman monessa junan wc:ssä.
Ja mulla ei mitään kummempia matkakuumeita oikeastaan koskaan ole. Voisi siellä matkan määränpäässä tietysti mielenkiintoisia levykauppoja olla :doubtful: :idea:.Kts. sticky. :alppu:
Viimeksi kun kävin ruottalaisessa levykaupassa, niin uudet levyt maksoivat 100 markan pintaan, kun Suomessa olivat jotain 120mk Ihmeessä mukaan.Ja mulla ei mitään kummempia matkakuumeita oikeastaan koskaan ole. Voisi siellä matkan määränpäässä tietysti mielenkiintoisia levykauppoja olla :doubtful: :idea:.
Juu Ruotsissa tulee toki toisinaan käytyä ja oon muistaakseni (Tukholmassa ja Helsingissä) koluamieni levyliikkeiden gmaps-linkitkin laittanut johonkin ketjuun joskus. Oikeastaan se foorumi-risteily semisti kiinnostaisi, mutta melko todennäköisesti en sinne pääse lähtemään.Viimeksi kun kävin ruottalaisessa levykaupassa, niin uudet levyt maksoivat 100 markan pintaan, kun Suomessa olivat jotain 120mk Ihmeessä mukaan.
Taitaa olla jostain 90-luvulta se reissu, niin ei oikein muisti sinne asti kanna, vaikken sitä juonutkaan pois.Juu Ruotsissa tulee toki toisinaan käytyä ja oon muistaakseni (Tukholmassa ja Helsingissä) koluamieni levyliikkeiden gmaps-linkitkin laittanut johonkin ketjuun joskus. Oikeastaan se foorumi-risteily semisti kiinnostaisi, mutta melko todennäköisesti en sinne pääse lähtemään.
Missä levykaupoissa muuten kävit Ruotsissa/Tukholmassa?
Just, hiukan tuota markkahintaa pähkäilinkin.Taitaa olla jostain 90-luvulta se reissu, niin ei oikein muisti sinne asti kanna, vaikken sitä juonutkaan pois.