Matkakuume!

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kesä(loma)suunnitelmat on nyt kovasti työn alla. Mites muilla? Minne ootte menossa? Milloin, miksi?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ajateltiin pysyä ihan kotona täällä maalla, koska *perhe* ja *vaimo eri aikaan lomalla* sekä *lastentarha kiinni heinäkuun* ynnä *pihatyöt*, unohtamatta *autotallin maalausta* ja *mitäpä minä kesälomalla siellä muualla* sillä *suomen kesä on hieno*.
Talvella voi sitten lähteä jonnekin lämpimään.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Kesä(loma)suunnitelmat on nyt kovasti työn alla. Mites muilla? Minne ootte menossa? Milloin, miksi?
2 viikkoa Italiassa/Ranskassa. Lento Nizzaan, auto alle (en näköjään viisastu, vuokrasin Fordin...), ensin kierretään viikossa Como-järvi, toinen viikko vuokratulla talolla Soldanossa...
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Ei ole matkakuumetta ja tuskin menen mihinkään.
 

Frentsen

Well-known member
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
159
Jos luoja suo, kuukaudeksi kiertämään keskieurooppaa tavoitteena onanoida mahdollisimman monessa junan wc:ssä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kts. sticky. :alppu:
:eek: Mä ajattelin hoitaa noi hommat lähtemällä työkavereiden kanssa Tallinnaan toukokuussa :alppu:

Kesäsuunnitelmana mulla on paljonpaljon mökkeilyä ja sitten lomalla reissu perheen kanssa ja elokuun lopulla kahdenkeskinen ihQreissu miehen kanssa. Perhelomalle on ajateltu viikon pakettimatkaa johonkin ei-liian-kuumaan kohteeseen. Miehen kanssa kaupunkilomailua ja/tai kiertelyä Euroopassa. Kohteet vielä hieman auki, mutta ehkä jo suunnat tiedossa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
No nyt kun nuo kesälomat pari viikkoa sitten varmistuivat niin onhan sitä tullut parina peräkkäisenä viikonloppuna taas matkoja varailtua. Juhannuksena perinteinen Sveitsin matka ja täysin ylimääräisenä reissuna varasin pikaisen pyrähdyksen Lontooseen kesäkuun alkuun ja se tulee olemaan eka reissu, josta en mainitse kenellekään noin niinku oikeassa elämässä. Elokuun lopun lomaviikolle olisi tarkoitus vielä Englannin matka varata, mutta sen suunnittelu on vielä alkutekijöissä. Loppujen lopuksi toi halpojen lentojen ja majapaikkojen metsästäminen on sen verran työlästä, ettei sitä joka viikonloppu viitsi tehdä. Aivan aluksi toki Hockenheimiin vajaan kolmen viikon päästä.

Levottomat jalat.
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Täällä toikissa voisi muuten jakaa vihjeitä mihin kannattaa matkustaa ja miten.

Suosittelen Fidzi
Yllättävän halpa kohde, kun tekee matkan itse. Hong Kongiin (1, tai useampi yötä kannattaa viettää molempiin suuntiin mennessä), sieltä Air Pacificilla Nadiin. Oma reissu oli aikoinaan halvempi kuin oltais vietetty viikko Thaimaassa Fidzin sijasta.

Tosin aikaa kannattaa varata, melko idiootteja oltiin, lennettiin yht. 40 , 20h/suunta (=toiselle puolelle maapalloa) viikon takia. Suosittelen pidempää aikaa...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Jos luoja suo, kuukaudeksi kiertämään keskieurooppaa tavoitteena onanoida mahdollisimman monessa junan wc:ssä.
Jotenkin ajattelin tuon allaolevan viestin liittyvä ylläolevaan kun Juskanen oli sopivasti Estaten viestiä lainannut.
Kts. sticky. :alppu:
Ja mulla ei mitään kummempia matkakuumeita oikeastaan koskaan ole. Voisi siellä matkan määränpäässä tietysti mielenkiintoisia levykauppoja olla :doubtful: :idea:.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ja mulla ei mitään kummempia matkakuumeita oikeastaan koskaan ole. Voisi siellä matkan määränpäässä tietysti mielenkiintoisia levykauppoja olla :doubtful: :idea:.
Viimeksi kun kävin ruottalaisessa levykaupassa, niin uudet levyt maksoivat 100 markan pintaan, kun Suomessa olivat jotain 120mk:eek: Ihmeessä mukaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Viimeksi kun kävin ruottalaisessa levykaupassa, niin uudet levyt maksoivat 100 markan pintaan, kun Suomessa olivat jotain 120mk:eek: Ihmeessä mukaan.
Juu Ruotsissa tulee toki toisinaan käytyä ja oon muistaakseni (Tukholmassa ja Helsingissä) koluamieni levyliikkeiden gmaps-linkitkin laittanut johonkin ketjuun joskus. Oikeastaan se foorumi-risteily semisti kiinnostaisi, mutta melko todennäköisesti en sinne pääse lähtemään.

Missä levykaupoissa muuten kävit Ruotsissa/Tukholmassa?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Juu Ruotsissa tulee toki toisinaan käytyä ja oon muistaakseni (Tukholmassa ja Helsingissä) koluamieni levyliikkeiden gmaps-linkitkin laittanut johonkin ketjuun joskus. Oikeastaan se foorumi-risteily semisti kiinnostaisi, mutta melko todennäköisesti en sinne pääse lähtemään.

Missä levykaupoissa muuten kävit Ruotsissa/Tukholmassa?
Taitaa olla jostain 90-luvulta se reissu, niin ei oikein muisti sinne asti kanna, vaikken sitä juonutkaan pois.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Kööpenhaminassa olisi yksi pieni levykauppa, jossa ei ole panostettu sisustukseen, eikä tuotteiden esillepanoon, eikä ilmanvaihtoon, mutta levyjä on tungettu pieneen putiikkiin valtava määrä. Takuulla löytyy harvinaisuuksiakin ja myös vinyylilevyjä näkyi olevan myynnissä.

MUTTA: tuosta kuvasta päätellen siellä on ollut loppuunmyynti kamera-auton ajelun aikoihin. Tuossa on paikan nettisivut (myös hintoja). Saattaahan se olla, että joku muu omistaja on puljua jatkanut.
 
Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ei anna kukkaro periksi ulkomaanmatkailulle. On siksi paljon nuita rahareikiä lähipiirissä.

Kotimaassa oletan viettäväni noin viikon mittaisen irtioton arjesta. Autoillen. Juurillani.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Gradua hakatessa mennee kesä. Lontoon-reissusta fantasioin minäkin, mutta katsellaan tuleeko siitä mitään.
 
Ylös