Matkakuume!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ei ole suunnitelmia tulevaks kesäks. Näillä näkymin kesästä tulee tylsin kesä pitkään aikaan. Ai niin, tuleehan meille heinäkuun lopussa yks ruokittava lisää, mutta muuten ei oo odotettavissa tasan mitään. No, on siinäkin ihan riittävästi.

Matkustelemaanhan mä en tosiaankaan ihan äkkiä lähtis muutenkaan. Vihoviimeiseks johonkin autoon tuntikausiks istumaan.

Jospa pultsais koko kesäloman kotikulmilla. Ihan silleen... oikeasti ja kunnolla. Tai vaikka kuukaudenkin rännin vetäis paikallisten pulien kanssa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
New Yorkiin olen menossa, mutta ennen kesää. Tänään tosin saatiin erään kaverin kanssa idea, että mentäis porukalla Saksaan, mutta se ei tule onnistumaan mun työkuvioiden takia. Koko kesä painetaan duunia. :eek:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Ei kuumottele kovin. Ainakaan ensikesän ( touko-syyskuu) aikana tuskin erikoisempia viikon tai vastaavaia reisssuja, jokunen viikonloppureissu varmaankin. Joku Praha-viikonloppu tai vastaava voisi hieman innostaa. Loka-marras on mulle parhaita lomailuaikoja, ei viljelyhommia ja hyvin vähän paperi- tai lumitöitä. Tai sitten maaliskuu.
Pitempikestonen haave on illallinen soittoruokalassa Voisi reissulla nähdä muutakin... :p
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kesäkuussa Roomaan menossa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Varattu! Sait halvalla. Neljätoistatuhattakuusisataa euroa per viikko. Neljä viikkoa Azoreilla on sun! Otin kaupan päälle sulle retkiäkin. Ei ollu kuin aasilla ratsastusretki tulivuorelle ja takaisin. Otin sen sulle joka päivälle.

Maksat huomenna mulle.
VIELÄKÖ NÄITÄ LOMIA ON JÄLJELLÄ!!!?!?! Ei varmaan riitä kaikille.
Olisin meinaan kiinnostunut varmaan ainakin yhden loman. Olen todella kiinnostunut aasiratsastuksesta.

Tällä lomaretkellä tuntuu olevan ratsastuksen ja muun toiminnan suhde balanssissa. Olen kovin innoissani.

Jos lomia on jäljellä (tuskin on tuolla hintaa), niin varaisin ainakin yhden.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Pakko olis päästä matkalle jossain vaiheessa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mennään toukokuussa Samokselle. Peruslomapaketti Kreikan saadellekin tuntuu jännittävältä koska lähdetään ensimmäisen kerran ulkomaanmatkalle (Tukholmaa ja Tallinnaa en ulkomaiksi oikein laske) lapsen kanssa. Helpotusta meille vanhemmille tuottaa se, että isovanhemmat lähtevät mukaan lapsenvahtiavuksi.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En meinannut lomamatkustaa, kun on toi kiintiö tullut joskus täyteen, mutta kai sitä vois Nykki + isot järvet -setin heittää. Ehkä Ca. En tiiä. Vitut mitään. No ehkä.
 
Ylös