Örfil
Guest
Olen yöpynyt lomamatkalla yhden yön Raumalla.
Lisää listaan...
Lisää listaan...
Siellä saattaa törmätä ihmisiin joille nykysuomen sanat uppo-outoja.Hyi helvata! Otan osaa.
Tunnen forumilaisen, joka meni lomamatkalle kaikista maailman tai edes Suomen paikkakunnista Raumalle.
Gambiassahan lomailee rouvasväki keskenään kun on siellä niitä herrasmiehiä rannat täynnä. Isäsi saanee pitää tiukkaa vartiota.Vanhemmat lähtevät Gambiaan. Ei kyllä helpottanut oman lomakuumeen laskemista.
Hieno homma. Teretulemast.Kuunaan ole käynyt Raumalla, mutta lähitulevaisuudessa hetki on koittava.
Nainen "pakotti".
Juu, synkkää on se elo täällä, kovin synkkää, vaikka onkin puutaloja ja ravintoloita. Aina tuulee saatanasti ja räntää sataa syyskuun puolivälistä lähtien yli talven huhtikuun lopuun asti lähes päivittäin. Jääkiekkojoukkuekin on pelkällä rahalla rakennettu menestymätön muukalaislegioona ilman mitään perinteitä.Hyi helvata! Otan osaa.
Tunnen forumilaisen, joka meni lomamatkalle kaikista maailman tai edes Suomen paikkakunnista Raumalle.
Moon yöpynyt Parkanossa ehkä kymmenisen kertaa, ja ollut osallisena perheyrittäjyyden tiimoilta myyjänä useita kymmeniä kertoja/päiviä. Sittemmin trendi perhebisnekselle Parkanossa laantui 1990-luvun alkupuolella, kun tuo ketku kaupunkipahanen kera ympäristökuntiensa kehtasi vaihtaa maakuntaa ja lääniä. Satakunnasta Pirkanmalle ja Turku-Porista Hämeeseen. Vaikea on tuota ymmärtää...Parkano ois kyllä, OIS KYLLÄ! Oon yhden päivän kerjännyt rahaa ympäri Parkanoa ja se oli kyllä.
Mää en taas ole käynyt läheskään kaikilla Suomen paikkakunnilla. Saati yöpynyt. Virrat on ihan hieno ja viihtyisä paikkakunta, niistä joissa olen yöpynyt. Rauman suhteen olen jäävi sanomaan.Olen käynyt kaikilla Suomen paikkakunnilla, yöpynyt suurimmassa osassa ja asunutkin joissain ja Rauma ja Virrat on ihan ensimmäisiä sieltä asteikon negatiivisimmasta päästä. Parkanossa esim. sen sijaan ei ole mitään vikaa tahi Kihniössä - onhan viimemainitussa mukaani nimetty järvikin. Turengin suhteen olen jäävi sanomaan.
No mites se siihen vaikutti?Sittemmin trendi perhebisnekselle Parkanossa laantui 1990-luvun alkupuolella, kun tuo ketku kaupunkipahanen kera ympäristökuntiensa kehtasi vaihtaa maakuntaa ja lääniä. Satakunnasta Pirkanmalle ja Turku-Porista Hämeeseen.
Tuolla mäkin olen kerran yöpynyt 90-luvulla.Yöpymispaikka oli muuten Parkanossa oli Pahkalanniemi.
Tästä kuulisin mielelläni lisää.Ja Turengissa oli mahtavat luokkamme yo-juhlat joskus kaukana viime vuosituhannella.
Parkanolaisten, sekä ympäristökuntien asiakkaiden ostoskäyttäytyminen siirtyi läänin-, ja maakunnanvaihdon takia vähin erin satakuntalaisilta yrittäjiltä/kauppiailta Pirkanmaan vastaavien suuntaan. Valitettavasti.No mites se siihen vaikutti?