Matkakuume!

Makkonen

Guest
Saavuin juuri Changin lentokentän Hard Rock Cafeen.
Seuraavana kohteena Kota Kinabalu, paikka josta sain joitakin vuosia sitten denguen. Neljä yötä siellä ja sitten Saigoniin.
 

Makkonen

Guest
Tapahtumia ja sattumuksia Ho Chi Mihn Cityssä

Ensimmäistä kertaa tapahtui eilen hotellille tullessa tilanne, että mun varausta ei löytynyt. Näytin Hotels.com:n varausvahvistuksen sähköpostista, niin uskoivat.
Olin varannut sviitin k.o. hotellilta neljäksi yöksi, mutta sanoi että valitettavasti ei löydy yhtään huoneita vapaana. Mulle olisi kelvannut sillä hetkellä mikä tahansa huone, mutta kun tilaa ei ollut niin ei ollut. Hetken managerin kanssa neuvoteltuani, veivät mut toiseen hotelliin ensimmäiseksi yöksi. Äsken hakivat mut sieltä ja nyt olen ns. omassa hotellissa.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ensimmäistä kertaa tapahtui eilen hotellille tullessa tilanne, että mun varausta ei löytynyt. Näytin Hotels.com:n varausvahvistuksen sähköpostista, niin uskoivat.
Olin varannut sviitin k.o. hotellilta neljäksi yöksi, mutta sanoi että valitettavasti ei löydy yhtään huoneita vapaana. Mulle olisi kelvannut sillä hetkellä mikä tahansa huone, mutta kun tilaa ei ollut niin ei ollut. Hetken managerin kanssa neuvoteltuani, veivät mut toiseen hotelliin ensimmäiseksi yöksi. Äsken hakivat mut sieltä ja nyt olen ns. omassa hotellissa.
Napalmia niskaan kostox?
 

Örfil

Guest
Suuntaan kohta paikkaan, jossa kaikki ovat taiteilijoita. Jopa sinne matkaajat.

Pispalaan pips...
 

Makkonen

Guest
Ai jumaleissön! Olen kade.
Aiotko hengailla Vietkongin mailla pitkäänkin/käydä maaseudulla?

Aion käydä maassa visiitillä, rahanihan ovat jo siellä.
Nelejä yötä hengailen, aikaisemminkin käynyt täällä niin ei tarvi tuon kauempaa olla.
Hanoihin joulukuun alussa, silloin voisi käydä esim. Halongin lahdella ynnä muualla böndellä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Siuro on kovin. Tampereen seudun ainoa vuonokylä.

Ei pidä paikkaansa. Teisko se lienee koko Suomen ainua vuonopaikkakunta?

Suomen ainoa mahdollinen vuono on tosiaan Teiskon Kämmenniemen Paarlahti. Aunessillalla, tai sillalta olen muutamankin kerran pitänyt taukoa Ruoveden suuntaan mennessäni ja tutkaillut sekä itse museosiltaa, että Paarlahden jyrkkiä rantoja. Ja toki myös palatessanikin Ruoveden suunnalta.

Ja mainitaan tähän vielä muutamankin käyntini noilla kulmin liikkuessani Jäminkipohjan Grillillä. Valitettavasti Jäminkipohjan Grillin tapaiset yritykset ovat vähitellen katoamassa?

McDonald's, Hesburger ja muut vastaavat ketjut tuhoannevat vähitellen suomalaisen tavallisen perusmakkaragrillikulttuurin? Valitettavasti.

Kebapravintolat ja pizzeriat siinä ovat vielä nyhtämässä grillikioskeilta asiakkaita. Saatana.

Atomi. Vety. Pärämäts. Porilainen. Spesial.
 
Ylös