Ihan hotellissa. Viralliset telttapaikat kun ei ole ilmaisia nekään ja pitäisi olla se telttakin. Ja minun leirihommat todennäköisesti näyttäisi tältä...Yövytkö sä jossain hotellissa siellä Indianapolisissa vai leirihommia?
Paljonko oli vuorokausihinta ja kuinka kaukana radalta? Ajattelin vaan onko yhtä kallista kuin Le Mansissa.Ihan hotellissa.
16 mailia ja 120 dollaria yöltä, en tosin tosin ottanut edes halvinta koska lentohinnoissa säästin niin mukavasti. Indyn downtownilla varmasti saa pulittaa enempi, mutta minä en edes halunnut sinne. Kaupungissa kun myös pysäköinti maksaa. Ja läheinen Carmel-niminen esikaupunki on mukava paikka, kannattaa googlettaa ja tutustua.Paljonko oli vuorokausihinta ja kuinka kaukana radalta? Ajattelin vaan onko yhtä kallista kuin Le Mansissa.
IMTV:n seuraavassa jaksossa haet sen sieltä?Tarinan mukaan Muhammad Alin Rooman kultamitali on tuolla joen pohjassa.
Nurnburgringillä telttahommien jälkeen näyttää tältä:Ihan hotellissa. Viralliset telttapaikat kun ei ole ilmaisia nekään ja pitäisi olla se telttakin. Ja minun leirihommat todennäköisesti näyttäisi tältä...
IM lomailee