Matkakuume!

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Nurnburgringillä telttahommien jälkeen näyttää tältä:
https://www.youtube.com/watch?v=pn47cOzm7S0
Suosituksissa ollut raekuurohässäkkävideo oli pareve:
https://www.youtube.com/watch?v=wvt-t_xm12c

Surullista. Että ihminen voikin olla pösilö, kuka ihme seuraa jotain 24h-ajoja.... ei mitään järkeä.
Nythän on muuten sillä lailla burb, että joudut tänä vuonna kisan aikana laskemaan Le Mans -toikin tasoa ilman apuani. Ankkajäbä on samaan aikaan niin syvällä Tšekkoslovakian maaseudulla, ettei siellä ole kuultu edes Stalinin kuolemasta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nythän on muuten sillä lailla burb, että joudut tänä vuonna kisan aikana laskemaan Le Mans -toikin tasoa ilman apuani. Ankkajäbä on samaan aikaan niin syvällä Tšekkoslovakian maaseudulla, ettei siellä ole kuultu edes Stalinin kuolemasta.
Petturi.
Pitäis vissiin perustaa se toikkikin ensteks jotta voit olla sieltä poissa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Petturi.
Pitäis vissiin perustaa se toikkikin ensteks jotta voit olla sieltä poissa.
Ai enksmä niinku saa nyt lainkaan tulla sinne? :( Kyllä mä aika-ajot pystyn katsomaan.

Myönnän petturuuteni, mutta kyseisenä viikonloppuna on muitakin urheiluspektaakkeleita:

 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tahtoisin juuri nyt tulenpalavasti Kiribatille. Juu.
Olkaa hyvä ja sponsoroikaa minua kollektiivisesti. Vastalahjaksi laadin teille kauniin tankan ja annan niskahieronnan.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4548
Sijainti
Salo
Ostin Suomen Turkuun Pendolino-lipun. Ja paluulipun myös, en nyt niin hullu ole. Kunhan ei italialainen tekniikka jätä puolimatkaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tahtoisin juuri nyt tulenpalavasti Kiribatille. Juu.
Olkaa hyvä ja sponsoroikaa minua kollektiivisesti. Vastalahjaksi laadin teille kauniin tankan ja annan niskahieronnan.
Vaadin saada nähdä ensin sen tankan ja niskahieronnan.
 

Örfil

Guest
Minkä Veijo Meren kirjan aiotte lukea? Jonkin jännitysromaaninsa?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Valitettavasti herra Jjusban, jolle olen ulkoistanut romaanien lukemiseni, ei osaa lukea. Sinänsä kysymys oli siis aivan väärin aseteltu.
 
Ylös