Albert Oil
Hippi ja juntti
Ja miksi herran tähden olisikaan.Virrat eivät ole tällä kertaa ratkaisu lomailuun.
Ja miksi herran tähden olisikaan.Virrat eivät ole tällä kertaa ratkaisu lomailuun.
Olisi mukavata suunnata pitkäkähkölle kevätlomalle jonnekin neljästä Pohjanmaan maakunnista. Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo mukanaan?
Jospa sitä jonnekin kotimaanlomalle matkustaisi pääsiäisen jälkeen?
Onks ITG:llä muuten kevällä lomia, ja oisko mitä suunnitelmia?Enköhän jonnekin keski-Pohjanmaan seudulle päätyne joskus toukokuun aikana? Virrat eivät ole tällä kertaa ratkaisu lomailuun.
Viikko Kärsämäellä ja mikään ei ole enää entisellään.Enköhän jonnekin keski-Pohjanmaan seudulle päätyne joskus toukokuun aikana? Virrat eivät ole tällä kertaa ratkaisu lomailuun.
Sinun kokemustesi perusteella Virrat näyttää sopivan ainoastaan masokisteille.Ja miksi herran tähden olisikaan.
Suotaalaa tuo lähinnä on, Petäyksen tieltä näki talon ainakin muutama vuosi sitten silloin kun puissa ei ollut lehtiä.Mistä päin Tyräntöä juurensa ovatten lähteneet?
Joo, Farosta sitten lähettiin pohjoisen suuntaan ja ajeltiin melkein Lissaboniin asti ja siitä takas kotikamaralle rajan yli.Kävikkö Faroota pidemmällä? Oon menossa talvella Portimaoonhon, ainoastaan Lissabonissa oon ennestään käyny.
Suosittelen Veteliä ajanjaksolla 27.–28.5.Enköhän jonnekin keski-Pohjanmaan seudulle päätyne joskus toukokuun aikana?
Vetelin vertainen terhakka paikka voisi olla uninen Ullava.Suosittelen Veteliä ajanjaksolla 27.–28.5.
Oon joskus kertonutkin kuinka jouduttiin töissä piirtämään venäläisen rekkakuskin karttakirjaan moottoritie ja Hervanta, koska sellaisia uutuuksia ei 60-luvun kartassaan ollut. Niiltä kuskeilta vaaditaan jonkun verran seikkailuhenkisyyttä.Tshekkoslovakian kartta ei pätenytkään Tshekissä – suomalaisautoilija eksyi, stressaantui ja rupesi ryyppäämään
Siellä on viety suomikuvaa maailmalle.
Voin muuten varauksetta suositella tätä majoituspaikkaa kun kerran lähelle tiesi vie. Jos meet lentämällä, hakevat kentältä. 30 euroa maksettiin tuolla yhteensä 2 tyyppiä+koira aamiaisineen majoituksesta em. reissulla. Ei se kyllä kauheen paljon kalliimpi ole normaalistikaan, 35 euroa/yö.Kävikkö Faroota pidemmällä? Oon menossa talvella Portimaoonhon, ainoastaan Lissabonissa oon ennestään käyny.
Joo edullistahan tuolla on. Mä valitsin matkakohteen sen perusteella, että löytyi edullisen ja luotettavan tuntuinen majoitus, huoneistohotellissa 12€/vrk. Lennot varasin Lissaboniin, sieltä junalla perille.Voin muuten varauksetta suositella tätä majoituspaikkaa kun kerran lähelle tiesi vie. Jos meet lentämällä, hakevat kentältä. 30 euroa maksettiin tuolla yhteensä 2 tyyppiä+koira aamiaisineen majoituksesta em. reissulla. Ei se kyllä kauheen paljon kalliimpi ole normaalistikaan, 35 euroa/yö.
Millaisissa paikoissa sää majoitut siellä maailman reunalla? Muuta ku bussissa. Halpaa lie vallan?
Pari viikkoa olin bungalowissa, mutta muuten pelkästään dormimajoituksessa hostelleissa. Eipä tätä maailmankolkkaa vielä oo hinnalla pilattu, yö maksaa karkeasti 5-10 euroa painottuen tonne vitosen kieppeille. Bussissa on muutama yö mennyt kun yhtä 500 kilsan lentoa lukuunottamatta on tullut siirryttyä etelä-thaimaasta kambotsan, vietnamin ja laosin kautta takasin bangkokiin bussilla.Millaisissa paikoissa sää majoitut siellä maailman reunalla? Muuta ku bussissa. Halpaa lie vallan?
Bungalow kuulostaa hianolta. Dormi vähemmän. Eipä ne Euroopassakaan kovin kalliita ole. Pikaisella vilkaisulla esim. Barcelonassa halvin kympin ja Prahassa 7€. Onks niissä ollu paljon porukkaa samassa huoneessa? Eikö siinä jo kaipaa omaa rauhaa, jos kuukausitolkulla vieraitten ihmisten kanssa majoittuu?Pari viikkoa olin bungalowissa, mutta muuten pelkästään dormimajoituksessa hostelleissa. Eipä tätä maailmankolkkaa vielä oo hinnalla pilattu, yö maksaa karkeasti 5-10 euroa painottuen tonne vitosen kieppeille.
Yllättävän vähän on tällä reissulla tuntunut siltä että tarvis omaa rauhaa. Yksin reissatessa nää on mun mielestä paras ratkaisu, koska näissä tutustuu helpommin ihmisiin. Pienin määrä mitä on ollu samassa huoneessa on 4 sänkyä ja tää missä nyt oon taitaa olla isoin. 30 sänkyä yhteensä mutta itteni lisäks täällä taitaa nyt olla 2 tai 3 muuta henkilöä.Bungalow kuulostaa hianolta. Dormi vähemmän. Eipä ne Euroopassakaan kovin kalliita ole. Pikaisella vilkaisulla esim. Barcelonassa halvin kympin ja Prahassa 7€. Onks niissä ollu paljon porukkaa samassa huoneessa? Eikö siinä jo kaipaa omaa rauhaa, jos kuukausitolkulla vieraitten ihmisten kanssa majoittuu?